Niet echt tweedehands hier. Veel dingen die redelijk zijn van prijs maar die moet je dan gaan ophalen en dat is niet echt doenbaar hier als je geen auto hebt. En als je dan iets ziet dat ze wel opsturen dan vragen ze veel verzendingskosten. Met goed zoeken online kom ik dan soms zelfs nog goedkoper uit dan iets tweedehands met verzending... En pakjes zijn nog aangekomen vandaag De koerier moest lachen omdat ik hem al tegemoet ging. Zeg ja, ik had het gisteren al verwacht. Bleek dus hun bestelwagen in panne gevallen te zijn en iemand anders moest hen komen ophalen. Ze moeten dan scannen wat overgeladen wordt in een andere bestelwagen en die scanner geeft dan aan dat ze proberen leveren hebben ook al is dat niet zo. Maar wel gek dat er dan zoveel verschillende dingen op de track & trace verschenen. Al bij al iedereen opgelucht nu. Mijn moeder was al haar kassabonnen bij elkaar aan het zoeken maar is nu niet meer nodig. Tussendoor ook nog even naar de winkel kunnen gaan om melk en limonade. (als man nu weer aan de melk gaat zitten dan hangt hij) Tante kwam even langs dus haar gevraagd of ze even wou blijven terwijl ik snel naar de winkel ging, dat was geen problem
nou knoop doorgehakt loopfiets wordt morgen opgehaald en lego ook morgenochtend werken en dan naar huis en dasn met manlief en kids naar stad verderop zit winkel die weggaat en morgen laatste dag, hoop nog voor wat koopjes hihi Nijntje heb je veel gekocht?
Elisje: geniet maar van je pakket P1982: redelijk Voor mezelf 5 bloesjes om te gaan werken (zit aan de balie en moet er wat netjes uitzien) een paraplu en 2 bh's. Voor zoonlief 3 broeken en een shirt of 6 denk ik. Voor dochterlief ook nog 2 bloesjes gevonden.Paraplu had ik met kerst gevraagd mazr had cadeaubon gekregen van mijn schoonzus. Nu was hij met 30% korting Shirts bijna allemaal 50% sale. Had van zoonlief ook nog een cadeaubon van H&M dus heb uiteindelijk niet zoveel uitgegeven. Was voor mezelf ook bijna een jaar geleden dat ik nog eens iets deftigs gekocht had. Nu staat mijn kleerkast opruimen op de planning.
Elsje@ Geniet van je pakje . Nijntje@ Iedereen heeft wat nieuws ,maar je mannetje niet ? Hier morgen verder met keuken schoon maken , kasten weer na kijken . En s avonds tegen 17 uur op passen op de kids .
Manlief koopt altijd zelf zijn kleren. Had het hem gevraagd hoor of hij iets nodig had Als hij mee gaat shoppen, hebben we meestal alleen spullen voor hem bij. Drukke dag morgen zo te horen, maar met een leuke afsluiter.
Hij heeft in de zomer een heleboel koopjes gedaan voor weinig, dus hij kan voorlopig nog even verder. Eigenlijk kopen we allebei pas als we echt iets nodig hebben. Behalve met schoenen kan ik me soms laten verleiden... Maar die heb ik niet gekocht, heb ze wijselijk laten staan.
Ik zoek voor verjaardag met doos. ... Maar sint weet iedereen. ...ik heb een budget en kan daarvan zoveel kopen als nieuw! Ze krijgen nieuw van de rest. ..... Heb liever iets waar ze mee spelen wat enorm veel kost in de winkel voor een fractie van de prijs. Straks denk ik als kindjes ouder zijn word het moeilijker. . Maar nieuwere dingen krijgen ze ook wel hoor. En ja tuutlijk pak ik het in
Voor grotere dingen zoals een loopfiets maakt dat toch niet uit? Hier zetten wij zo'n dingen in elkaar zodat ons zoontje er direct weg mee kan. In elkaar zetten waar hij bij staat te wachten is niet zo'n goed idee gebleken toen hij een trampoline kreeg met zijn 1e verjaardag. Met kerst kreeg hij een tafeltje en stoeltje van cars en van mijn schoonmoeder zo'n tractor met oplaadbare accu. Alles 's avonds in elkaar gezet en accu van de tractor opgeladen zodat hij er op kerst gelijk kon mee spelen. Met zijn 2e verjaardag hadden we niet echt iets om in elkaar te zetten maar nu afgelopen kerst hadden we een werkbankje en een zeteltje. Die heb ik ook 's avonds in elkaar gezet zodat het speel/zitklaar was voor hem.
Hier word vanmiddag wat af gehaald , wat al een paar maand op mp staat, Nog een kop koffie en dan zou ik de keuken verder schonen.
De volhouder wint Marnat Hier alweer een poosje klaar met de dagelijkse klusjes, komt ervan als je om 6 uur uit je bed gezet wordt Zo meteen dan maar even wat boodschappen doen en als het droog blijft vandaag de ramen aan de boskant eens doen.
Dat is mooi vroeg , ik laat me niet uit bed zetten . Deze keer lekker tot half 10 geslapen , anders altijd 8 uur . De kat of dat ik moet plassen , maar nu geen van twee.
Ik heb niet veel keuze... Opstaan of de hele buurt wordt bij elkaar gebruld en ik denk niet dat onze buren dat zo leuk zouden vinden op een zaterdagochtend. Maar ik had er rekening mee gehouden dat het wel eens vroeg kon worden deze ochtend en was op tijd gaan slapen.
Zo, hier is er net ook iets afgehaald. Joepie! Van mijn bod van vorige week nog niks gehoord, net zoals die wat op geld van haar verkoop moest wachten voor ze van mij kan kopen. Manlief. Heeft op de badkamer eindelijk zijn kleren gesorteerd. Hele vloer ligt vol met wat gewassen moet! dus weet wat gedaan! Werkkleren gaan wel allemaal de droogkast in. Dadelijk al mazr wat strijken wat al droog is. Hij heeft ook dingen klaargelegd om weg te doen, dus wel fijn dat het eindelijk opgeruimd is. Kwartiertje werk geweest...
Hier de keuken weer netjes de kasten moeten nog van binnen en buiten. Morgen weer een dag. Nu wachten op de geen die wat komt halen. En dan paar boodschapjes doen . Dan de droger nog aan en daarna na mijn zus op de kids passen.
Je weet inderdaad weer wat gedaan. Als mijn man dat zou doen (wat hij dus echt niet mag) dan had ik verschillende hoopjes op de vloer. Eentje voor de was, eentje wat weg kan en eentje dat terug in de kast mag... En juist vanwege dat laatste mag hij dus zelf zijn kleren niet uitzoeken
Helaas gaat het niet door de geen zoekt een provisioneel snijmachine En van aluminium ja dat is deze niet . We zetten hem er op nieuw op en zien wel wat er dan gebeurt .
Hij legt zijn kleren altijd op een hoopje op de wasmand. Die liep al over dus zat al een tijdje met hoopjes. Meneer had geen sokken meer, nou net een halve machine vol sokken! Marnat: Weer hetzelfde liedje bij jou... Ik laat mijn zoekertjes er altijd opstaan tot ze effectief verkocht zijn. Verder heleboel gedaan namiddag. Hele hoop gestreken. Heb al van het einde van de zomer een mand die maar voller werd. Werd op de duur een overvolle mand Nu alles gestreken dat nog op het rekje hing, wat uit de droger kwam en dan daar maar aan begonnen. Nu nog minder dan een halve mand! Ook vanalles tegengekomen dat dochterlief ondertussen te klein is, dus onmiddellijk foto gemaakt, straks mij weer maar eens aan Kapaza en 2dehands zetten.