Flink opruimen! gooi jij makkelijk dingen weg?

Discussion in 'De lounge' started by Marnat, Jan 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Idd je leert eruit.

Ben fier op mezelf... :D Wasmand die er al stond van het einde van de zomer is helemaal gestreken. Ben sinds maanden eindelijk weer bij! :) Nog rompers tegengekomen, dus zoekertjes maar gelijk aangepast, slabbetjes ben ik in de massa tegengekomen, daar waren ze dus :) Nig van 3 zaken dadelijk foto gemaakt, maten ed opgeschreven dan kan dat ook weer op internet. Doos loopt alweer over ;)

Vanavond nog een goed bod gehad. Vroegen om te verzenden, dus de kosten doorgegeven, niks meer gehoord...

Nu slapen, morgen weer een nieuwe werkweek. Morgenavond ook maar eens de beneden poetsen. Is er wat ingeschoten dit weekend...

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Heb aangevraagd om lid te worden. Bedankt!

Die van het bod van gisterenavond mailde net of het echt wel in goede staat is. Kan ook niet meer dan duidelijke foto's maken, deze staan online. ;)

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Morgen na werk ga ik de keuken in en neem een vuilniszak .En ga alle kastjes schoonmaken en opruimen.
    Manlief gaat zijn gereedschap uitzoeken waarschijnlijk ,morgen.
    Eerst nog verder met schoonmaken in de keuken de randen en op de koelkast enz.

Zal me benieuwen hoeveel er weg gegooid word morgen door mij. want kijk geregeld de kasten na.

Dozen zijn al beneden hoef ze alleen buiten te zetten .

Verder lage biedingen .

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Als je de keukenkasten bijhoudt van het goed mee. Probeer nu eerst zoveel mogelijk op te gebruiken.

Mijn papa is even komen helpen om spullen op zolder te zetten. Doos van de kerstboom, onze vorige keukentafel, vorige keukenstoelen. En gelijk geprofiteerd om eindelijk de spijlen van het babybed van zoonlief naar boven te doen en het verlengde van de verzorgingstafel. Hebben we toch niet meer nodig.

Voor de rest niet meer vooruit te branden... Maar strijk en poets lopen niet weg, dan morgen maar

5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Jammer he dat de strijk niet wegloopt haha.

Hier gisteren de verrassing van mijn leven... Moest mezelf toch even knijpen om zeker te zijn dat ik wakker was.
    Mijn man zondagavond aan het klagen dat er niks te snacken was want die blijft altijd halve nachten op.
    Ik zeg ja, er zit genoeg in de koelkast/kasten maar daar moet je zelf even mee aan de slag. Het is niet zo van minuutje in de microwave en klaar.

Nu ja 7 uur gisterochtend komt hij vragen of ik wakker was. Ik begon al te zuchten want ja nu sliep zoonlief eens langer en wordt ik nog wakker gemaakt. Zegt mijn man dat mijn ontbijt op het aanrecht staat... Excuseer, dat is zeker meer dan 3 jaar geleden. Had hij roerei, spek en champignons gemaakt met toast. Ik wist niet waar ik het had.
    (dat er afwas stond alsof er een 10-gangen menu was gemaakt en de keuken een slagveld leek zal ik maar even vergeten dan, focussen op het positieve hier.)

Afwas dan maar gedaan en de keuken opgeruimd. De tegels boven het fornuis zagen er niet uit, komt ervan als man eens iets doet, dus gelijk alle tegels maar gedaan. Ach moest het toch eens doen dus dat is weer een klusje minder.

Vandaag is het weer redelijk, niet te koud dus als het niet gaat regenen de ramen aan de 'straatkant' eens onder handen nemen.

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Wat een leuke verrassing Elisje! Dat slagveld is hier ook bekend... :D

Manlief kwam gisterenavond ook nog met de leuke mededeling dat hij de werfkast van de elektriciteit misschien verkocht heeft. Aan een kennis van hem, hij wilde er een huren maar dan kwam hij duurder uit dan die van ons over te kopen. Krijgen er nog een mooi bedrag voor. Manlief maar gelijk foto's gemaild. Nu hopen dat de koper woord houdt en het volgende week effectief komt ophalen.
    Verder nog een bod gekregen via internet. Dat komt goed binnen nu, nu nog wat kwijt raken ;)

7. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Morgen komt iemand de snijmachine halen als het goed is.

Klinkt goed meiden .

Manlief mag morgen stofzuigen en dweilen , had ie al willen doen .
    Maar goed dat ie dat niet deed , want ons neefje en nichtje en zusje kwamen ineens langs .
    Erg leuk nu de vloer een slag veld hihi broodje eten bij oom en tante .[ tante was werken]

Morgen gaat manlief poging doen verder op te ruimen.
    De nieuwe lamp hangt en geeft goed licht, in pc kamer .

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hahaha, ja kinderen kunnen er een slagveld van maken. :D Maar ook leuke afleiding voor manlief. Weet hij al wanneer hij terug aan de slag kan?

9. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Werk was niet af maar dat geeft niet , komt morgen wel.
    Nee hij weet nog niet wanneer hij weer werken kan.

10. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Hier vandaag wel een goeie. Ben er niet meer aan toegekomen om de ramen aan de buitenkant te doen, was me wat te miezerig. Dan maar keukenraam aan de binnenkant. Nu moet ik daarvoor al op het aanrecht zitten en aan de kant van de gootsteen is het al helemaal raar zitten/hangen.

Ben daar dus mee bezig en rijdt een bus voorbij. Niet echt op gelet want elke 20 minuten gaat er wel een bus.

Later ga ik nog even bij tante langs om de luiers op te pikken die ze voor me meegebracht had uit stad. Zegt nichtje ja zag je het raam zemen. Tante dacht dat je aan het wuiven was dus die begint in een volle bus te wuiven en ik maar zeggen dat je gewoon het raam aan het doen was. Komt de tante ertussen van ja ik dacht dat het de kleine was die ons in de bus had gezien.

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Voorzichtig maar met de ramen Elisje.

Hier vandaag geld gestort, dus pakje al maar klaar gemaakt. Kan het morgen op de post. Was beter net voor nieuwjaar nog wat extra postzegels gaan halen, want ze zijn weer 3ct per stuk omhoog gegaan ;)

12. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier ook weer wat verkocht persoon was ook netjes op tijd .
    Geld in het blik gedaan ,kan nog meer bij hihi.
    Manlief de boel gesopt , morgen ging die ook opruimen zij die .

Heerlijk als je niets hoef te doen als je thuiskomt.
    Eerlijk gezegt doe ik het liever zelf want dan komt er geld genoeg binnen . Helaas nu even niet en moet ik en manlief het er mee doen.

13. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Net hier even het kastje onder de was tafel leeg gehaald. ..Onze kraan is stuk en we hebben geregeld lekkage. Een nieuwe kan ff niet. Hij lekt niet als de hendel naar links staat ;)

Maar wat een zooi! Oude medicijnen van 2010........... rotzooi en rommeltjes en flessen parfum die stinken!

Twee lades leeg. .....halve terug haha

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Wij hebben intussen een doel om voor te sparen met het potje van de verkoop: lattenbodem en matras voor ons meisje haar groot bed. Is tegen het einde van het jaar dat ze die nodig heeft, dus hebben nog even.

Keuken weer flink opgeruimd, zalig!

15. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier ook aan het ruimen geweest in keuken weer wat weg gegooid .
    Manlief had de keuken kasten al gedaan , net samen met manlief de laddes .

Mp nu twee biedingen als ze nog willen toch laten halen.
    Als ze nog willen ben ik verlost van twee koffie apenraten.
    Zelf vandaag een nieuw gehaald .

16. p1982

p1982 Niet meer actief

Nijntje is een mooi doel zeg en mooi de tijd voor

hier weer de nodige spullen weer verkocht. vanavond weer mee bezig en kijken hoe het loopt
    ook t weekend weer de nodige fotos maken wat verkocht kan worden

morgen nog dagje werken en dan zit week 2 erop pff

17. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Jij gaat ook nog steeds lekker met verkopen.

18. p1982

p1982 Niet meer actief

ja het loopt nog steeds maar hebben ook zoveel en er komt steeds weer wat bij wat verkocht kan wordne hihi

19. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kon gister niet meer reageren op jou p1982.
    Beeldscherm viel zo maar uit, vandaag nieuwe tweede hands gehaald bij in breng winkel.
    Kleiner scherm maar mooi en helder genoeg.
    Hier ook nog steeds wel dingen in de verkoop op mp, en zijn ook nog genoeg dingen die er op kunnen.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ik ga proberen vanavond nog wat op internet te zetten en misschien ook eens op die groep die p1982 me heeft doorgegeven.

Wilde nog strijken maar mijn kaars is uit. Kindjes zijn zo druk vandaag. Poeh, blij dat het bijna slaaptijd is! :)

Share This Page