Net een mail van iemand die wou iets hebben , als het goed is . Gaan we er ook meer voor krijgen , dan we gedacht hadden. Ik had het niet meer verwacht in elk geval. Als door gaat zou er deze week 70 euro verdiend worden leuk voor in de pot. Zou wou mijn s vader de koffie apparaat in de vuilnis gooien , dacht het niet. Nu verdien ik er nog 35 euro mee .[ als ie komt]
Leuk he dat online verkopen. Wij hebben zelfs toen we de tuin aan gingen pakken van alles op marktplaats gezet. Bielzen, fonteinbeelden, stenen (flagstones en bepaalde vierkante granieten steentjes), oude regenton, echt van alles en nog wat. Alles is opgehaald! Naast dat het een extra centje opbracht, hoefden we het ook niet zelf weg te brengen (en dus ook niet extra te betalen voor grof huisvuil). En van de opbrengst hebben we weer tuinspulletjes gekocht die we graag wilden hebben, nieuw en van marktplaats Wat voor de één rommel is, kan een ander misschien juist wel gebruiken. Dus nee, hier word weinig zomaar weggegooid.
hier kopen we nu ook veel 2e hands, kijken eerst op facebook/marktplaats manlief zegt nu steeds ga je winkeltje maar weer even doen hihi
Lief of Stoer@ Leuke hobby die mp op deze wijze . Zij blij jij nieuw in gerichte tuin mooier kan niet . Hier net reactie terug morgen twee mensen die wat komen halen en dan zijn zij blij. En wij blij + 70 euro mooier kan niet . Als wij iets nodig zijn eerst op mp kijken en dan pas na de winkel . Als mp niks heeft dan he, het hoeft niet duur te zijn als het niet hoeft. Wij gaan ook na de kring loop voor kleren .
Ruilen kan ook erg leuk zijn. Vanmorgen toevallig met een vriendin babykleertjes geruild. Ik heb een meisje en krijg een jongetje en zij andersom. We konden dus mooi van elkaar de overbodige spullen overnemen zonder dat het ons beide iets kostte Dit kan natuurlijk met van alles en nog wat. Ruimt lekker op!
Verbaast het jou ook niet waar mensen allemaal om komen? Ik stond er toen met die tuinspullen echt van te kijken wat men allemaal kan gebruiken. Het gebeurde zelfs dat als er iemand kwam, ze vroegen naar bepaalde andere dingen die ze dan zagen staan. Sindsdien probeer ik het altijd eerst via MP. Weggooien kan altijd nog.
Verbaast ons soms wel ja. Idd kan altijd nog weg gooien . En als ik zie wat mensen er aan geld voor over hebben . Als de twee dingen morgen weg komen dan gaan we weer op nieuw dingen er op zetten . Heb nog genoeg spul liggen.
Thanx! Dat is ook een goede tip! Als ik ga opruimen zit ik midden in de rommel en ben ik het overzicht redelijk snel kwijt... Het ruilen op FB doe ik ook! Ideaal!
Lisszy@ Graag gedaan en laat de tip ook mooi resultaat op leveren . Voor nu hou ik op en ga ik na bed morgen werken . En verder opruimen hier .
Vandaag een beetje op geruimd en iets weg gegooid . En weer wat gehaald hier vandaag 70 euro in totaal . Mooi weer in de pot gedaan . Mijn beeld scherm terug verdiend
Heel leuk Marnat Hier staat het echte opruimen even op een heel laag pitje. Meer bezig met schoonmaken en dat goed bijhouden en zo stilaan alles klaarzetten. Nadenken om een voorraadje aan te leggen met makkelijk klaar te maken dingen en al het een en ander klaarmaken om in de vriezer te doen dus wat meer de deur uit voor boodschappen enzo. Teller stond op 35 weken gisteren
Mooi Marnat! Zo dikt dat potje bij jullie goed aan! Elisje: Nestdrang? Hier ook spaghetti enzo in de vriezer rond de bevalling. Voordeel van de zomer is dat manlief ook snel de bbq aanstak.
Was het maar nestdrang nijntje. Eerder een gevalletje van vooruitziend zijn Man die meer rommel maakt dan hij eigenlijk opruimt en die in de keuken niet veel verder komt dan roerei met toast en spek. Champignons erbij lukt nog net haha. Zelfde met dingen in elkaar zetten, dat mag ik ook doen want meneer heeft daar geen geduld voor en vloekt de hele buurt bij elkaar. En dat begint al bij het openen van de doos...
En oh wee als het van de Ikea komt dan is er al niks goeds meer aan Kinderkamers moesten we ook nog zelf ineen zetten, man man wat een gezeur
Hier is het zelfs zo dat mijn man uit de buurt moet blijven want zelfs als hij enkel maar toekijkt zeurt hij nog.
Idd pot dikt mooi aan zo , hoe veel er in zit al geen idee . Ik mag zo de hele dag werken en zie wel bij thuis komst wat manlief gedaan heeft. Of ie er aan toe is gekomen wat op mp te zetten . Ik ga eerst sporten als ik thuis kom. Daarna mis nog opruimen.
Ik heb gewoon een doosje waar ik al het geld in stop. Handig als iemand iets komt afhalen en geen wisselgeld bij heeft. Maar haal er normaal niks uit. Tenzij er echt iets groter nodig is voor de kinderen. Maar dat heb ik sinds april al niet meer gedaan, dus maar even kasje spijzen Kom er net achter dat ik op 1 fb-pagina nog geen spullen gezet heb. Dus proberen om vanavond daar werk van te maken. Geen fut meer om thuis nog iets te doen. Moet nog 20 min werken en was een zware dag...
Fb pagina is niks geworden gisterenavond. Manlief ging al vroeg slapen en had geen zin in gesnurk tijdens het tv-kijken dus dan maar vroeg bed in... Heb vandaag eindelijk eens alle vervallen medicatie meegenomen en bij de apotheek binnen gebracht. Hier is een stralende zon dus even geprofiteerd van een wandelingetje tijdens de middagpauze Daar waren ze heel blij dat ik het binnen bracht. Vroeg tijdens de lunch aan mijn collega's of zij dat dan niet binnen brengen. Zij gooien dat allemaal in de vuilbak, vervallen medicatie. Hoe doen jullie dat? Want je mag dat gratis binnen brengen. Alleen de verpakking moet je zelf weggooien (doosje en bijsluiter). Maar de strips mag je gewoon afgeven.
Terug brengen naar de apotheek..gevaarlijk als het in de prullenbak gegooid wordt..wil niet op me geweten hebben dat een kindje per ongeluk medicatie van mij inneemt..! De apotheek gooit het ook wel weg,maar wordt apart verwerkt.