Ervaringen PCOS en Clomid?

Discussion in 'Zwanger worden' started by xxJenniferxx, Aug 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxJenniferxx

Aug 25, 2014
    87
    2
    8
    Hoi Allemaal,

Ik ben nieuw hier op deze site....

In 2007 is bij mij de diagnose PCOS vastgesteld en sinds mei 2014 zijn wij na een positief zaadonderzoek gestart met Clomid 50 mg.
    De eerste twee cyclussen was er een follikel te zien en duurde de cyclussen 35 en 37 dagen.... Helaas inderdaad +/- 2 weken na de eisprong gewoon ongesteld....

De 3e cyclus (ronde) hebben wij besloten wel door te gaan met Clomid en oefenen maar even de ziekenhuisbezoeken achterwege te laten....
    Ik heb in deze cyclus totaal geen last van gespannen borsten, veel afscheiding, misselijkheidsgolven, hoofdpijn e.d. wat ik in de eerste twee cyclussen wel heb gehad....
    Ik zit nu op dag 39 van mijn cyclus maar geen voortekenen van menstruatie of zwangerschapsverschijnselen... Ook was de test gisteren negatief....

Zojuist mijn gyn gesproken en we geven mijn lichaam tot woensdag de tijd om een menstruatie of liever gezegd een positieve test te geven en anders voor de zekerheid een echo maken....

Ik ben erg bang dat ik helemaal geen ei heb gehad deze ronde en dat ik daardoor ook niet ongesteld of zwanger ben geworden.... En dat de Clomid 50 mg niet meer zijn werk doet :x:(

Wie heeft ervaring met pcos en clomid gebruik? En hoe lang duurde het voordat jullie zwanger waren?

Share This Page