Hoi, Ik heb deze week getest en het valt e op dat het HCG al best flink aanwezig is. Ik heb goed zicht op m'n cyclus en standaard 29 dagen. Dit zijn mijn tests met 9, 10 en 12 dpo (vandaag). Het is mijn 6e zwangerschap en kreeg 5x pas symptomen na 4,5 week. Is dit ok? Ik kan niet langer zwanger zijn. De test op 7dpo was witter dan wit.
Mooie testen! Gefeliciteerd! Bij onze zoon testte ik 8 dpo (middels ovulatietesten vastgesteld) voor het eerst en meteen positief. Licht, maar duidelijk positief. 12dpo had ik net zo'n positieve test als jij!
Gefeliciteerd met je zwangerschap ! Je maakt bij deze zwangerschap wat sneller HcG aan .. ik had ook een al een 2-3 op 12dpo, de Kv test was wel niet even donker als die van jou Mooie testen! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap
Je testen zien er goed uit hoor! Gefeliciteerd Ik had ook al voor nod duidelijke testen.. 9-11-13 dpo
Zo zagen mijn testen er ook uit deze zwangerschap. Het bleken er met de 7 weken echo 2 te zijn! Hoeft niks te betekenen hoor, maar hier verklaarde het een hoop. Gefeliciteerd!
Ja hoor helemaal oke. Ik teste mijn eerste lijntje al op 7dpo dus op die dagen van jou ook al behoorlijk positief en het is er gewoon 1 vorige zwangerschap pas op 12 dpo getest en toen ook al zo flink positief en ook gewoon 1. Ook niet langer zwanger ofzo. Kon ook niet want deed ovulatietesten, heb je een korte cyclus (24 dagen) en een lf van 10 dagen. Dus gewoon een snelle innesteling en snelle hcg opbouw. Bij de eerste teste ik 10 dpo nog negatief en pas 12 dpo een licht streepje. Liep ook langzamer op toen.