Ben zo blij

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ellen291982, Nov 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Toen ik 8 weken (en een paar dagen) was mocht ik voor het eerst een echo. Normaal zou dat later zijn maar omdat ik zo'n wisselende menstruatiecyclus heb mocht ik eerder. Toen werd ik teruggezet naar 7 week en 3 dagen. Ik baalde best een beetje dat ik terggezet was maar was heel blij dat het hartje klopte en het er goed uitzag. Heb toen een uitwendige echo gehad.
    Vandaag mocht ik weer voor een echo omdat ze toch nog even wilden kijken of de uitrekendatum klopte omdat ik de vorige keer zo'n anderhalve week terug was gezet. Ditmaal een inwendige echo. Vond het best spannend maar gelukkig deed het geen pijn. En daar was de baby vorige keer een vlekje met een flikkerend hartje nu een echt beginnend mensje. Ik zag het bewegen. Zag de armen en benen, het hoofdje en het lijfje. Zo mooi. Heb het hartje heel even gehoord. Prachtig! En ik ben nu weer een week vooruitgezet. De uitrekeningsdatum staat nu echt vast!

Ben zo blij en gelukkig dat het er zo goed uitzag en dat ik een echt mensje zag bewegen. En ook mooi dat de kans op een miskraam nog maar 1% is. Dat vnd ik ook heel mooi om te horen.

Ik wilde even mijn verhaal doen. Dus hierbij :D

2. music4life

music4life Niet meer actief

yes yes yes hellemaal goed zeg,,proficiat,,lekker genieten hoor

3. Ellen291982

Dankjewel :D Ja allemaal goed nieuws gelukkig! Was wel even bang dat het mis zou gaan. Maar ik denk dat veel zwangere vrouwen dat hebben.

4. music4life

music4life Niet meer actief

oh jah idd ,,had ik ook,,bij mij is dat ook gebeurt,in een heel vroeg stadium dat wel ,maar nu is alles dus ook hellemaal toppie,,fijn he dat geluid van het hartje zo speciaal

5. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    gefeliciteerdt :D het zal wel een helen opluchting voor je zijn om te horen dat het allemaal goedt is ;)

6. Ellen291982

Zo'n hartje horen is heel erg fijn. Het is allemaal heel echt en ga het steeds meer en vaker beseffen dat ik echt een baby'tje krijg.

7. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    gefeliciteerd!

en nu lekker genieten!

8. Ellen291982

Dank jullie wel voor de lieve reacties :D

Share This Page