dames ik heb een vraagje.... Ons meisje is morgen 3 maanden oud en we hebben altijd zwitsal schuimbad gebruikt, nou vraag ik me af of ik al zwitsal slaap zacht mag gebruiken? Heb een tijdje geleden ergens gelezen dat je dat nog niet mag gebruiken bij baby's onder de zoveel maanden. Of zit ik er helemaal naast?
wij gebruiken voor onszelf de zwitsal eucalyptus en daar staat achterop niet gebruiken onder de 3 maanden dat zal dus denk ik ook wel gelden voor de lavendel, maar dat weet ik dus niet zeker (al was onze kraamverzorgende het daar niet mee eens, haar idee was:" hij is toch verkouden gewoon gebruiken dat spul.")
Ik ben dat gaan gebruiken toen Maud ongeveer 5 maanden was. Niet omdat het eerder niet zou mogen, maar omdat toen de slaapproblemen begonnen.
wij hebben hier pas ook een bus van gebruikt, ik weet niet zeker of het daardoor kwam maar toen wij die gebruikte had onze dochter ineens een hele droge huid daarvoor nooit last van gehad. fles was leeg en nu gebruiken we weer de gewone van zwitsal en het probleem is opgelost. maar verder denk ik niet dat het uitmaakt wanneer je die gebruikt, zou alleen even opletten hoe ze erop reageert.