Dit onderwerp zal hier elke maand wel 100x geplaatst worden, maar misschien kan iemand mij een beetje geruststellen.. Eef wilde gisterenavond al niet drinken en drukte de fles weg, vannacht was het een hel.. gillen gillen en nog eens gillen, terwijl ze normaal slaapt als een roosje.. vanmorgen 200cc gedronken, maar ze stopt wel telkens, drukt de fles eruit met liters kwijl en huilt dan weer, maar wil toch meer.. vervolgens ligt ze en grijpt ze naar haar mondje.. heb dentinox erop gedaan, toen ik haar tandvlees masseerde werd ze meteen stil.. toen ik ermee stopte ging het gegil weer verder.. ik voel wel een harde bobbel, maar volgens mij voelde ik die een paar weken terug ook.. ze heeft niet echt koorts 37.3... ik maak me zo'n zorgen, ons vrolijke meisje huilt alleen nog maar.. kunnen tandjes echt zo'n pijn doen? heb ook gekeken of het spruw is, maar kan geen witte uitslag ontdekken.. ze had de laatste paar dagen wel wat dunnere poep.. hoe lang duurt het doorkomen ongeveer? en wat kan ik nog meer doen voor onze meid.. alvast bedankt!
Hoi hoi, doorkomende tandjes kunnen heel veel zeer doen en bij de 1 erger dan bij de ander inderdaad.Maar dit kan ook een lange tijd zo aanhouden want ook daarin verschilt het weer erg.Dat je dochtertje stil was bij het masseren van haar tandvlees zegt meer als genoeg dus ik hoop voor je dochter dat het tandje er snel mag uit komen.Dentitox heeft hier niet geholpen, verdoofde voor enkele minuten dus ben sinds kort chamodentpilletjes gaan gebruiken en vind het een uikomst.Jouw dochtertje kan dit ook al gebruiken, zodra een pilletje nat word dan lost het meteen op zeg maar en je zou het ook nog tussen 2 theelepeltjes kunnen vermalen.Misschien het proberen waard?Of dentigel eens proberen?
Ik herken dit ook heel erg. Maar het kan best wel even duren, maar zodra er een puntje te voelen is dan is de druk eraf en dan gaat het meestal wel. Je heb ook i.p.v chamodentpilletjes druppeltjes en ik gebruik nu gengigel baby. En dat helpt heel goed. Mijn zoon had meestal een paar dunne poepluiers en dan voelde je ineens een puntje van zijn tandje. Bij ons bij de CB zeiden ze dat we best wel een zetpilletje mochten geven als het echt niet meer ging. Bijv voor de nacht is het dan wel prettig.
Hier ging het gisterennacht exact hetzelfde. Nu heeft Vigo wel sinds gisteren koorts, maar een tandje heb ik nog niet kunnen ontdekken. Als we z'n mod afvegen begint ie wel te piepen. Ik ben dus ook erg benieuwd hoe lang dit duurt en of het inderdaad een tandje gaat opleveren. Ik geef trouwens wel gewoon een zetpil en chamodent-druppels van VSM.
het maffe is dat Eefje vandaag precies 6mnd is (gecorrigeerd) lijkt wel alsof ze zoiets heeft van "oja ben nu echt 6mnd, hoppa tandjes!" voor de rest loopt ze nou te gillen en kirren van plezier, zolang ik niet aan d'r mondje komt vind ze alles best en ze loopt lekker te zuigen op een natte waslap.. die chamodent werkt hier ook goed! hoe zou dat spul werken vraag ik me af.. we wachten maar af..
Ow herkenbaar!! Nina had eergisteren dus ook zo'n nacht, gillen en schreeuwen ormaal slaapt ze heerlijk door.. Gisteren ook koorts, 38.6, nu ineens niet meer. En kwijl! Echt zoveel... Ik ben zo benieuwd naar dat tandje, zie m nog steeds niet
Finn heeft er momenteel ook veel last van, heel veel kwijlen, en af en toe heel hard zomaar gillen, en fles in en uit de mond halen. Ook heeft hij erg dunne luiers maar zie ook nog niks, hoop dat ie er snel doorkomt...
Op ons CB zeggen ze altijd: als een tandje dwars zit, mag dat niet langer dan drie dagen duren. Als het tandje dan nog niet door is, dan is het niet de schuld van het tandje, maar dan hebben de kindjes iets anders. Zelf heb ik er geen ervaring mee, al onze drie jongens kregen tandjes zonder enig probleem, nooit gehuild of pijn of koorts gehad. Dus ik schrijf maar even wat ze hier op het CB zeggen.
Timo heeft afgelopen week 2 kiezen gekregen, sinds vorige week zaterdag enorme spuitluiers met zure poep. Ook heel onrustig en veel pijn, het arme ventje. Vandaag ging het gelukkig weer goed, heeft dus een week geduurd! succes ermee Miek