Flinke (best diepe) 2e graads brandwond op KDV

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Syl72, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Even nog over brandwonden...
    Mijn moeder heeft 4jr geleden diepe 3de graads brandwonden in gezicht en hals opgelopen (zeg je dat zo? :D). Ze heeft er heel veel operaties aan gehad en nu zie je er nog heel weinig van. De 2de graads zie je helemaal niks meer van (alleen dat het niet goed meebruint in de zon)
    Ik wil hier dus mee zeggen dat er de kans is dat je er straks helemaal niks meer van ziet bij je zoontje. Het heeft alleen heel veel tijd nodig om te helen.

2. misa

misa Niet meer actief

Jeetje wat naar dat je zoontje een brandwond is opgelopen. Wel goed om te horen dat het nu goed geneest.

Over wel of geen schadevergoeding: ik denk dat ik het niet zou doen. Maar ik weet ook niet hoe het voelt dat dat bij je kindje gebeurt, welke emoties loskomen. Maar zoals eerder gezegd: zorg dat je er voor jezelf en je zoontje niet een langdurig, vervelende tijd van maakt.

Dat het op het kdv gebeurt.. eigenlijk moet dat niet kunnen. Brandwonden zijn verschrikkelijk, maar het kan wel gebeuren. Net als andere ongelukken. Ik zou ook zeker niet stoppen met werken, want er kan ook wat vervelends thuis in jouw bijzijn gebeuren.
    Wel fijn dat het kdv zo meeleeft. Misschien is een gesprek met de manager wel een idee, om zo je gevoel en emoties duidelijk te maken.

Blijf bij jezelf en richt je op je kleintje. Je zegt zelf al dat hij extra in de gaten gehouden moet worden, omdat hij zo ondernemend is. Dus de kans dat er wat gebeurt met hem, neemt dan wel wat toe.

Ik wens jullie beterschap!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik vind dat een dusdanig "ongeluk" op een KDV niet hoort te kunnen gebeuren. Een bloedlip, een gat in je hoofd, dat soort dingen, dat kan overal, maar een KDV hoort veilig te zijn en ik vind dus dat je kind daar niet een brandmwond moet kunnen oplopen. Ik zou niet zo snel weet ik veel wat voor instanties erachteraan sturen, maar zou het wel hoger spelen.

Deel Deze Pagina