zorgen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door manda, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo Dames,

Sinds vorige week weten we dat we zwanger zijn. Dol gelukkig zijn we ermee want mijn grootste wens is daarmee in vervulling gegaan. Toch maak ik mij zorgen en die willen maar niet weg gaan. Ik moet iedere dag even kijken naar de testen die ik gedaan heb of ik wel zwanger ben. We zijn het nu rustig aan wat familie aan het vertellen, maar ik ben zo bang dat wanneer ik mijn eerste echo heb dat ik helemaal niet zwanger ben of nog erger er geen hartje te horen is. De dokter heeft gezegt dat ik me echt geen zorgen hoef te maken zolang ik geen bloedingen heb. Alleen nu is het elke keer zo dat als ik even geen kwaaltje voel dat ik meteen denk dat er iets mis is. Zucht... heeft iemand tips om die gevoelens even uit te zetten.

2. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Probeer er van te genieten... ik weet t het is een onzekere tijd maar je doet er niks tegen om t te versnellen. dus probeer te relativeren, en niet iedereen heeft een kwaaltje, bovendien die kwaaltjes komen en gaan. Luister naar de arts, je heb positeif getest dus je bent gewoon zwanger hou je daar aan vast. zolang je geen bloedingen heb is er geen reden tot paniek.
    geniet er vann en probeer niet te piekeren, dat is voor later want als eenmaal dat wondertje er is heb je zorgen genoeg!!!
    Gefeliciteerd trouwens !!!!

3. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    ow het is echt vreselijk.... Ik zou het liefst wel iedere dag een test willen doen om er zeker van te zijn dat het wel echt zo is. En ik moet nog zolang wachten tot de eerste echo.

4. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hee meid,

Allereerst van harte gefeliciteerd!!

Maar van ik denk dat iedereen wel die zorgen heeft de eerste 3 maanden... probeer zoveel mogelijk leuke dingen te doen en bezig te zijn..
    Als je stil zit ga je er heel de tijd aan denken..
    suc6!

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd!:D

Deel Deze Pagina