Pijn onder mn ribben..28 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Silvaantje, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvaantje

Silvaantje Actief lid

20 dec 2011
    142
    0
    0
    Ik werk als huishoudelijke hulp en nog twee dagen
    Leiden
    Ik heb sinds een paar dagen vreselijke pijn onder m'n ribben,vooral als ik zit. Het zit echt aan beide kanten en ongeveer onder mn bh-bandje zeg maar. Het voelt alsof je een veel te strak corset ofzo aan hebt gehad :) is dat normaal? ik ben bijna 29 wkn zwanger..

2. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ik heb precies hetzelfde maar het blijkt goed te zijn en er bij te horen...je baarmoeder is nu boven je navel gegroeit dus je kindje kan nu ook daarbij en dat drukt alles weer verder naar boven dus ook je ribben en maag etc..ik ben nu bijna 28 wk zwanger:D

3. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

hier ook. Bij de eerste zw.schap had ik dat ook ennu ook weer... super-irritant, maar hoort erbij

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hier ook sinds een paar weken. Soms geeft ze ook een behoorlijke por tegen mij ribben. Vooral als ik in de auto zit..

5. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Ik heb dit ook! Erg irritant... Soms ook het gevoel dat ik wat adem tekort kom, maar als ik dan even languit ga liggen wordt het weer beter

6. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooh wat herkenbaar, ik heb het nu sinds een paar weekjes, en het brand vaak zo erg dat ik er niet meer van kan zitten, ik heb nu bh's gekocht zonder beugel en dit verlicht wel wat hoor!

Ribben zijn nog gevoelig maar niet meer zo pijnlijk dat ik er niet meer van kan zitten

Hier zit de baarmoeder al tegen de ribben aan(lig een paar weken voor op groei) vandaar helaas al zo vroeg er last van..

7. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    hier ook al even last van pijn aan ribben

8. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb ook veel pijn aan m'n ribben, maar had het idee dat er wat gescheurd was. Eerst werd gedacht aan gescheurd middenrif. Toen een beknelde zenuw. Toen lever in verdrukking.
    Maar zijn er nu achtergekomen dat ik de spiertjes die tussen mijn bovenste ribben lopen gescheurd heb, en de onderste twee ribben gekneusd. Dit heb ik opgelopen met overgeven (heb een periode keihard overgegeven, echt met explosies zeg maar).
    xxx

Deel Deze Pagina