K was net op controle geweest en kwam ineens politie met sirene aan gescheurd. .dus ik rij tegen de stoeprand aan..reed net 20 a 30 km per uur. .kleine werd meteen actief en issie nog steeds. .wat voelt de kleine hiervan?
Niets..... Kleine zit veilig in je buik. Je reed niet hard en t zal niet echt een klap zijn geweest waarbij de gordels strak in je buik hebben gestaan. Geen zorgen maken!
Denk niet dat ie er veel van mee krijgt is toch goed dat ie lekker actief is. Ik heb dat ook heel vaak. Als ik schrik word de baby ook heel actief... Of doe schrikt van mijn schrik ofzo.. Neem aan dat je geen druk op je buik heb gehad ofzo... Anders ff vk belle voor zekerheid...
Nee geen druk gehad op mn buik was alleen een stootje..maar hij is actief genoeg zoals altijd en vroeg t me af wat ze daarvan voelen. .ben eerder nieuwsgierig dan gestrest daarover. .hoesten en niesen dat gaat harder denk k
Gelukkig! Lekker genieten van het actieve ventje in je buik! Enne..... Geen rare fratsen meer in het verkeer!
Ben je (kei)hard met je buik tegen het stuur gekomen? Zo niet, dan geen zorgen maken. Als ik ergens van schrik dan wordt de baby ook wakker/actiever! Zal wel met hartslag en adrenaline te maken hebben.
Denk niet dat de baby daar veel van mee krijgt. Hier een paar weken terug geslipt, gracht in en zo in een wei beland. Zelf serieus geschrokken, voor de zekerheid naar het ziekenhuis, maar zelfs daar had de baby (gelukkig) geen last van gehad.
nee dat is niet gebeurd gelukkig. .voel m de hele dag al zoals normaal dus t zal allemaal loslopen indd