Heb een megadip.....

Discussie in 'Miskraam' gestart door Buitenhuisje, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buitenhuisje

7 jan 2007
    66
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve allemaal,

het ging een hele tijd goed, maar vandaag zit ik er echt even doorheen, ik heb een megadip :(
    Ik kan niet lachen :D , maar ook niet huilen :cry:
    Heb nergens zin in of puf voor, loop een beetje lamlendig door het huis en doe echt alleen het noodzakelijke.

M'n kerel heeft niet echt iets in de gaten, maar als hij er naar zou vragen weet ik nu al dat hij een grauw en een snauw krijgt, ben echt mega sjacherijnig !

Ik hoop dat het na een nacht goed slapen weer over is, want dit is echt een rot gevoel.

Sorry, maar moest dit even kwijt.

Natascha.

2. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    och meis, Het is heel logisch dat van die dipdagen hebt en je miskraam is nog niet zo heel lang geleden zie ik. Ik had er na 3 mnd soms no last van . Je mag je ook rot voelen , het is ook niet niks. Ga lekker in een warm bad of douche, pyama aan en lekker in bedje filmpje kijken of zo , en morgen is er weer een dag! Ik hoop dat je je morgen weer iets beter voelt!

liefs caroline

3. Buitenhuisje

7 jan 2007
    66
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel Caroline voor je opbeurende woorden.

Inderdaad, mijn MK is nog niet zo heel lang geleden en de meeste tijd gaat het goed, maar zo af en toe komt alles weer even keihard terug en dat is dus vandaag.
    Ik ga zo lekker met m'n moeder naar onze wekelijkse zwemles, heb helemaal geen zin, maar dicht in de buurt van mijn moeder zijn doet vaak al heel erg goed.

En als ik terug ben lekker m'n pyama aan en naar bed met een goed boek ofzo.

Ik zie dat het bij jou elk moment kan gaan gebeuren ! Wat ontzettend spannend en leuk. Ik ga voor je duimen dat het een relaxete bevalling wordt, toi, toi, toi !

En nogmaals dank !

Natascha.

4. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Hoop dat je lekker gezommen hebt samen met je moeder!
    Je moet lekker doen waar je jezelf goed bij voelt. En als je verdrietig bent er gewoon aan toe geven!

Sterkte.

Liefs

5. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    Ik zit nu midden in de nacht bij te lezen, kan weer ff niet slapen! Ik hoop dat het zwemmen fijn was met je moeder. Ja kan nu elk moment gebeuren hier en zo zie je maar vorig jaar rond deze tijd voelde ik me hetzelfde als jij en nu komt weer een baby! De tijd gaat ook zo snel! Als je zwanger wilt worden niet snel genoeg , haha. Ik hoop dat je je snel beter voelt en dat je maar snel weer zwanger bent!

xxx

6. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    He meissie,

Kom op, die dip is heel normaal hoor!
    Waarschijnlijk zullen ze nog wel eens komen hoor.
    Maar dat geeft niks, het is erg goed dat je van je afschrijft, het helpt echt, de berichtjes terug geven je weer positieve kracht!
    Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en anders schrijf je maar weer een nieuw berichtje!

Veel liefs en een dikke knuffel
    Minka

Deel Deze Pagina