Leuk verjaardagscadeau gezocht voor "pielende" baby!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nyn, 21 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Dag mama's,

We zitten ons al een beetje te oriënteren op het verjaardagscadeau voor de kleine. Nu valt ons op dat hij het vooral leuk vindt om met zn vingertjes ergens in te pielen.
    Met een glaasje drinken bijv. wil hij altijd met zn handjes het water in en de bodem voelen, onze oren, monden en neusgaten zijn al volledig intern onderzocht, en bij de speelgoedkast van de oudste, zo'n ikeaconstructie met van die gekleurde bakjes, je kent het wel, trekt hij zichzelf op om vervolgens staand met zn handjes zonder iets te kunnen zien in die bakjes te frotten en alles er 1 voor 1 uit te halen. Om het vervolgens links te laten liggen, want het speelgoed zelf boeit hem niet zoveel.. Kiertjes, gaatjes, putjes, alles moet onderzocht worden met zn vingertje.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar de vraag is dus, heb jullie leuke cadeau ideeën voor zn eerste verjaardag wat ook nog veilig is? Dus zonder kleine dingetjes die in zn mond kunnen verdwijnen?

2. tuc

tuc Niet meer actief

3. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Hey, bedankt voor het meedenken!

Maar zoiets hebben we al, nog van de oudste, wordt niet naar omgekeken;)
    Hij lijkt vooral ergens "in" te willen met zn vingertjes/handjes, en het wordt nog interessanter als hij het niet kan zien:p

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zo'n bal waar je vormpjes in moet doen? Ik weet niet hoe het heet, maar je hebt van die achthoekige ballen met elk een ander vormpje (cirkel, vierkant, ster, ruit etc.) waar je blokjes dan doorheen moet duwen. Als de blokjes erin zitten; kunnen ze er toch ook uit gepeuterd worden?

Nou ja, just my two cents, ik ben er niet echt goed in thuis - maar ik vond hem wel leuk bedacht, misschien heb je er iets aan :D

5. Greyhound

Greyhound Actief lid

27 feb 2012
    405
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schoenendoos met een gat in het deksel en elke keer wat anders erin stoppen!

6. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Wat zou hij vinden van een zandbak, lekker met zijn handen in het zand? schepje, emmertje etc

7. Nyn

Nyn Fanatiek lid

14 jan 2013
    1.008
    0
    0
    NULL
    Arnhem
    Schoenendoos vind ik een beetje armetierig kadootje voor zn verjaardag, sorry.

En een zandbak vindt hij inderdaad geweldig, die hebben we namelijk al;) Maar hij is begin november jarig, dus zoek eigenlijk ook wel iets voor binnen, anders duurt het zo lang voor hij ermee kan spelen.

Zo'n bal zou misschien wel iets zijn. Las in een ander topic dat het intertoys boek uit is, daar dan maar even in kijken.

Bedankt voor het meedenken, iemand nog andere tips?

8. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    voor klei en vingerverf nog een beetje te jong zeker?

Deel Deze Pagina