Hallo.. Ik kom net van de gyneacoloog, Nou zei hij me dat het vruchtje niet mooi rond was.. Iemand hier ervaring mee?? Ik zou 6 weken zijn Liefs x
Hai, Zoals ik in je andere topic ook al zei, maak je niet teveel zorgen! Dit word ook ons eerste kindje en toen mij verteld werd bij (dacht ik 6.3 wkn) dat er geen hartslag was.. stond mijn wereld stil. Maar wat bleek? Een week later een hartstikke mooi kloppend hartje en ik was die week dus pas 5.3 en niet 6.3! Ik wil niet zeggen dat ik proffesional ben, maar een niet mooi rond vruchtje? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Het is zo pril allemaal
Als hij zegt dat het er niet mooi rond uitziet zegt hij dan ook gelijk dat het een miskraam wordt? Als hij dat niet letterlijk heeft gezegd dan is dat het beter ook nog niet gelijk iets om aan te denken. 6 weken kan vaak alle kant nog uit en ik vind je echo sowieso wat onduidelijk... Zolang je geen buikpijn hebt of bloedverlies zou ik nog even geduld hebben met zelf een conclusies trekken tot de volgende echo... Wie weet. Ik duim voor je
Heeft de gyn ook nog gezegd wat hij/zij daar mee bedoelde? En wat is er verder nog gezegd? Heb je ook nog een ingezoomde echo meegekregen? Als de gyn niet heeft gezegd dat er zorgen zijn dan zou ik die opmerking los proberen te laten. Vruchtjes zijn nooit echt rond toch?
Ja het was afwachten zij hij.. moet binnen 2 weken terug maar kon zo lang niet wachten dus heb volgende week een afspraak bij iemand anders gemaakt ☺
Je zenuwen snap ik. Helaas zit er inderdaad niks anders op dan wachten en hopen. Hopelijk heb je volgende week meer duidelijkheid.