Afgebroken pogingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Juultje2, 24 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juultje2

Juultje2 Nieuw lid

10 mrt 2015
    2
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hallo dames,

Wij lopen nu sinds een jaar in het ziekenhuis. Wij wisten bij mijn man al dat we niet op de natuurlijke manier zwanger konden worden. Na zijn operatie voor een TESE behandeling konden we beginnen. Zelf heb ik PCOS.
    In maart mocht ik beginnen met decaptyl spuiten. We moesten wachten totdat mijn menstruatie kwam. Toen hij daar eindelijk was mocht ik na een week beginnen met menopur 112,5. Na 2 weken was er weinig vooruitgang en werd de menopur verhoogd naar 150. Ik was inmiddels al 18 dagen aan het spuiten toen ik een tussentijdse bloeding kreeg. We moesten stoppen. Kregen pilletjes die mijn menstruatie zou opwekken.

Na een week werd ik ongesteld en mocht na mijn menstruatie weer beginnen met menopur 150. Al die tijd moest ik door blijven gaan met decaptyl. Ook hiervan zijn er geen eiblaasjes gaan groeien. Weer moest het afgebroken worden.

Ik moest de pregnyl zetten en na 2 weken zou ik mijn menstruatie krijgen. Mijn schema werd omgezet. 2e dag moest ik beginnen met menopur 150 en dag 4 moest ik orgalutran zetten, met de decaptyl moest ik stoppen.
    Vandaag zit ik op dag 10 weer zijn er geen eiblaasjes gegroeid. Ik moet door blijven spuiten en zondag terug komen om te kijken hoe ze eruit zien.

Door alle teleurstellingen zit ik er echt even doorheen. Ik vraag me af of jullie ervaring hiermee hebben.

Liefs

2. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    geen ervaring mee maar kan me goed voorstellen dat je er door heen zit
    Sterkte!

3. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meid wat heftig! Ik ben ook een slow responder.... En zoals je in mijn kaartje ziet altijd maar 1 ei, soms ei kwijt, soms een onzichtbaar groot ei (deze maand) morgen iui afgaande op bloed en urine want op echo geen grote te zien alleen kleintjes...
    Laat je goed voorlichten door een arts want wij zijn wel probleem gevallen met ivf als ons lichaam bijna niet reageert. Succes

Deel Deze Pagina