Geen slaap meer!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xMelissssssa, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Ze zeggen welleens drukke baby's zijn blije baby's maar pff waarom in de nacht ..
    Wel een heerlijk gevoel als ze feest aan het vieren is in mn buik maar ik weet gewoon niet hoe ik nu comfortabel moet gaan liggen ..
    Ik lig al met een kussen tussen mn benen maar effect heeft het niet meer :(

Iemand tips?!

2. foekje

foekje Bekend lid

12 jul 2010
    591
    0
    16
    Ik herken het gevoel...Op het einde sliep ik ook bijna niet meer in de nacht. Als je nog geen kindjes hebt dan zou ik gewoon de rust pakken wanneer je kleintje slaapt. Het zijn echt die verdomde laatste loodjes, die (vind ik) best wel pittig zijn.

Helaas geen tips om je lekkerder te laten slapen...Het hoort er echt een beetje bij helaas ;)

Nog een week of 8 en dan mag je knuffelen en dan denk je bij jezelf dat het het allemaal waard is geweest...Echt waar :D

En sterkte natuurlijk!

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Yup dat herken ik wel :(

Hier is de kleine man ook altijd extreem actief als ik eens lekker ga liggen. Ik slaap het beste op mijn linkerzij maar wordt toch regelmatig wakker en vannacht moest ik ook 2 keren eruit om te plassen maar dat opstaan!!!
    Mijn god, de kleine is flink aan het indalen (gisteren gezien op de echo) en wat doet dat pijn! Heb soms het gevoel dat hij eruit probeert te komen en mijn bekken helemaal uit elkaar drukt, alsof iemand me een knietje gegeven heeft in mijn kruis :)

4. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    @foekje: Ik lig altijd op mn linkerzij, en soms op mn rug omdat anders mn heup helemaal beurs gaat aanvoelen. Die laatste loodjes zijn echt heel zwaar ja .. Maar het is wat je zegt; een paar weekjes door de zure appel heen bijten en je weet waarvoor je het gedaan hebt! ❤️

@Drieka: dat opstaan is inderdaad een ramp, ik moet er ook elke nacht wel een keer uit om te gaan plassen en wat komt eruit 1,5 druppeltje haha .. Ik heb gelukkig geen bekkenpijn erbij maar wel een gigantische druk downthere ..
    Gisteten is door de vk ook bevestigd dat ze al ingedaald is!
    Sterkte nog meid!

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Jij ook sterkte! Ja het is echt pijnlijk maar ook als ik een tijdje gezeten heb en moet opstaan, inderdaad dan denk je gigantisch te moeten plassen en dan zijn het 5 druppels:x
    Een actief kindje in je buik is op zich prachtig maar soms wil je gewoon eventjes rust :D

6. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    Helemaal of topic natuurlijk maar hoe is het drieka zo zonder medicatie? Trek je het een beetje?

7. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Hahaha... ik sluit me hier netjes aan..
    Ik lig te woelen, terwijl ik niet eens normaal een draai kan maken..
    Ik moet echt letterlijk uit bed rollen.. vanaf mijn zij..
    ziet er niet uit.. (zo wil ik niet worden als ik oud ben..dat weet ik wel!!)
    Inderdaad gewoon wakker liggen..of niet echt diep slapen..
    Belachelijk en dat terwijl we nu zo erg onze rust nodig hebben..
    ja ja.. ik weet het..voorbereiding voor straks.. zucht..

8. samaa

samaa Niet meer actief

Ze zeggen: voorbereiding op de gebroken nachten die komen gaan... nou geloof me, het klopt als een bus ;)
    Sterkte ermee!

9. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    haha.. dat hebben we allemaal nodig.. sterkte..
    toch zijn die nachtvoedingen magisch.. alsof je alleen op de wereld bent met ze..

10. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Haha dat geloof ik graag samaa haha!
    Ik kan niet wachten tot ze in mn armen ligt, ze is heel de ochtend al lekker bezig met der dagelijkse activiteiten die mij belemmeren in ht huishouden hahaha

11. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    haha dat word alleen maar erger als zeeruit zijn hoor, maar je hebt dan in ieder geval je lijf weer terug.

12. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Ik sliep in mijn eerste zwangerschap op het einde het lekkerst als ik me helemaal om het voedingskussen heen krulde, dus een uiteinde tussen de benen, middenstuk onder de buik en hoofd op het andere einde..

13. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    ja dit doe ik net zo..

Deel Deze Pagina