flinke kiespijn maar zo bang

Discussie in 'De lounge' gestart door skatjuh87, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Heeeeeel goed van je!! We zijn trots op je :D

Er zijn veel vrouwen die denken ik beval liever hoor, gewoon uitleggen aan de tandarts.

Ik zal aan je denken en een kaarsje voor je branden dat alles goed verloopt en het allemaal mee zal vallen!

2. Gooischemama

Gooischemama Fanatiek lid

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    CDC kliniek in Best ben ik ook geweest vind het daar persoonlijk klote geregeld ze zeiden dat al me voortanden dr uit moesten
    ben daarna naar de ACTA (amsterdam) geweest en wat bleek de voortanden konden gewoon blijven zitten
    ACTA is gespecaliseerd in mensen met een panische angst en proberen je te helpen om dr vanaf te komen
    en moet eerlijk zeggen zie dr nog steeds tegenop maar ze zijn gelukkig heel begripvol

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    ok, dat wist ik niet. Gelukkig geen ervaring met het CDC maar fijn dat jij bij de Acta zo goed wordt geholpen! Offtopic, waar woon jij in Hilversum? Ik in de astronomische buurt, leuk nog een Gooische mama hier :D

4. Lottel

Lottel Fanatiek lid

3 jan 2010
    1.188
    116
    63
    brabant
    Ik ben ook zo panisch voor de tandarts, ik ga nu naar een narcose tandarts in Kerkrade. Ideaal. Je bent wel wat geld kwijt,maar ze zijn daar zo ontzettend lief en kijken nergens raar van op!

5. Hoe is het gegaan?? Hoop dat het meeviel, en je nu weer pijnvrij bent, of in elk geval pijnvrij gaat zijn..

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden,

Nou ik ben weer terug hoor. Er is een foto gemaakt waarop veel gaatjes te zien waren. Een erg zwak gebit naar zeggen van de tandarts. De kies met het grootste gat was waarschijnlijk de boosdoener dus die is eruit. Hij wou een zenuwbehandeling doen maar daar heb ik voor bedankt.

Heb nu nog 1 kies om mee te kauwen dus dat is niet echt ideaal maar is niet anders.

Liefs

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    pfff meid ik ga met je mee bibberen!!!
    Ik heb ook nog steeds na 4 zenuwbehandelingen pijn, vooral met dit koude weer maar het wordt steeds erger (beetje bij beetje).
    De laatste zenuwbehandeling was zonder verdoving en echt dacht dat ik zo uit die stoel zou schieten, zo hard schopte ik tegen de stoel aan van de pijn!
    de laatste controle zei de man dat dit nooit mogelijk kon zijn dat ik nog steeds wat voelde, Nou egg wel ben nie gek!
    ja een beetje bijschaven en dan moet het echt over zijn, nou niet dus, heb geen druk pijn maar bij koud/warm.
    Ik durf echt niet meer heen na die laatste pijnbehandeling! maar moet toch een keer weer......pfff ik stel maar uit en uit maarja krijg al rillingen bij het idee!

dus leef met je mee....!

8. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    Hahahaa wees blij was helemaal over me toeren toen ze vertelde dat al me voortanden getrokken moesten worden (was toen 23) en was zo blij dat de ACTA vertelde dat ze allemaal blijven zitten

Wonen nu nog in Noord maar we gaan verhuizen naar Oost:p
    dan heb ik elk deel van H'sum gehad
    astronomische buurt is dat ook Oost??Richting nieuwe brandweer??

@skatjuh87 is de pijn al minder????

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Skatjuh; goed dat je gegaan bent! Hopelijk viel de behandeling je mee en heb je niet veel napijn. Als de kies getrokken is helpt het om veel te spoelen met lauwwarm water. Ik hoop echt dat je nu van de pijn afbent!

Gooischemama; Astronomische buurt is inderdaad op Oost, zeg maar tussen winkelcentrum Seinhorst en de nieuwe brandweer in. Leuk dat jullie gaan verhuizen! Als je het leuk vindt om eens t kletsen; mijn msn staat in mijn profiel, anders bevuilen we Skatjuh haar topic zo ;)

10. Gooischemama

4 aug 2010
    1.642
    1
    0
    Hilversum
    heb je even toegevoegd
    daar gaan wij ook heen:p

11. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Knap van je dat je geweest bent. Ik hoop dat je je nu beter voelt!
    Ik ben ook zo bang van de tandarts. En waarom geen idee. Ben ook al heel lang niet meer geweest. Zou wel weer eens moeten heb een afgebroken tand. Geen pijn gelukkig anders was ik wel al geweest. Heb ik ook gedaan met me verstandskiezen. Ow ik mag niet liegen ik ben vorig jaar eens met me vriend mee gegaan. Hij in de ene stoel, en ik in de andere. Ze hadden me overgehaald. Alleen even wat schoonmaken. Ik had het niet meer. En schaam me kapot. Ze stuurde vriend lief snel naar me toe. Dus ik ken je gevoel. Echt petje af dat je geweest bent.

12. skatjuh87

hey meiden,

bedankt voor jullie medeleven maar helaas is het erg slecht hier. Ik heb ongelooflijk veel pijn in mijn mond, hetzelfde als eerst. Ik ben bang dat de kies die getrokken is niet het probleem was. Ik heb al veel pijnstilling geprobeerd en niks helpt. M`n man gaat de HAP bellen om te kijken of ik een recept kan krijgen voor zwaardere medicatie maar of dat lukt weet ik niet. Ik heb al heel erg veel op ( veel te veel ) maar ben echt ten einde raad.

13. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    He gatsie meis... dat zijn nou niet de berichten die ik graag wilde horen... heb wel 2 kaarsjes voor je gebrand. Hopelijk kunnen ze je bij de HAP verder helpen want dit is ook niks! Heb je al gespoeld met zout water?

14. skatjuh87

HAP kan niks voor me doen. Moet de tandarts opbellen maar die zit niet in mijn woonplaats.

Spoelen mag nog niet. Daardoor kan de wond verslechteren, maar het is ook niet de wond die ik voel. Het is gewoon kiespijn.

Voel me echt heel slecht, heb vandaag al 6 nurofen op, 1 paracetamol en 1 ibuprofen. Voel me nogal misselijk daardoor.

15. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Spoedlijn van de tandarts bellen!

En sorry dat ik het zeg maar kom op! Een trap onder je kont kan nu ff geen kwaad! Ik begrijp dat je bang bent (believe me ik was ook een opper schijterd voor de tandarts en ben ook eens 3jaar niet gegaan) maar dit slaat helemaal nergens meer op!

16. skatjuh87

eerst ff lezen he voor je reageert. Ik ben bij de tandarts geweest en er is een kies getrokken, maar de pijn is nog steeds zo hevig.

Sla ik nog steeds nergens meer op ?

17. LovelyDK

Ik heb alles gelezen en ja het is idd knap dat je gegaan bent! Maar nu (na 6 nurofen, 1 paracetamol en 1 nog iets) twijfel je weer verder?!

18. skatjuh87

ik heb al gebeld maar ze kunnen nu niks. Pijnklachten komen alleen overdag aan de beurt. Ik zal vanacht dus echt uit moeten zingen.

Eventueel morgenochtend gelijk bellen voor een afspraak maar dan word het een zenuwbehandeling en die heb ik 1 keer eerder gehad en deed me zo pijn. Ik durf dat gewoon niet, maar trekken is ook geen optie.

Ik duik in ieder geval m`n bed maar weer in en probeer te slapen, wie weet wat de dag morgen brengt.

Liefs

19. LovelyDK

Mag ik je dan gerust stellen? Ik heb ook 1 keer gruwelijke kiespijn gehad, moest ook een wortelkanaalbehandeling.. Mijn grootste nachtmerrie! En ik zal je eerlijk zeggen, ik heb echt 0,00000 pijn gevoeld!

Succes ermee..

20. skatjuh87

nou bij mij viel het dus 200% tegen de vorige keer. Ik heb zoveel pijnstilling gehad dat je er een paard mee neer kon halen en nog deed het zeer. Ik heb liggen huilen en trillen in de stoel.

Deel Deze Pagina