flinke kiespijn maar zo bang

Discussie in 'De lounge' gestart door skatjuh87, 30 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik wil alleen zeggen dat elke situatie anders is & het deze x dus heel anders kan zijn..

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Of je nou wel of niet nog een keer naar de tandarts gaat, zo doet het ook pijn dus hop nog een keer gaan!

Hoe is het nu?

3. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    meid gewoon gaan verstand op 0 en go!
    Als je langer wacht is het straks niet goed te verdoven door dat de onsteking erger word.

Je kan toch altijd overstappen van tandarts als e rplek is tenminste hier zitten er een aantal in de hele stad

neem even iemand mee misschien helpt t je

4. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden. Ik ben de nacht doorgekomen. Uiteindelijk toch in slaap gevallen en net pas wakker. Mannetje heeft me maar ff laten liggen. Nu voel ik me alsof ik een flinke knal tegen m`n mond heb gehad maar voel alleen de wond. Dus niet de kiespijn die ik gister voelde. En voel m`n kaak door al het getrek van gister waarschijnlijk. Voor mij geen reden om naar de tandarts te gaan momenteel want deze pijn hoort erbij als je een kies laat trekken. Maar had me op oudjaarsdag graag beter willen voelen hoor. Ben redelijk van de wereld door de pijnstilling van gister.

Liefs

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    nou wat fijn om te horen dat het iets beter gaat. Gelukkig heb je nog wat kunnen slapen en hopelijk trekt de meeste pijn in de loop van de dag verder weg en heb je een heerlijke jaarwisseling!

6. skatjuh87

hey meiden,

allemaal een gelukkig nieuwjaar.

Hier is het allemaal redelijk gegaan. De pijn is minder erg en zit nu echt op 1 plek. Ik weet dus echt exact welke kies het is en dat is wel prettig. Met wat pijnstilling was het wel vol te houden maar m`n zoontje heeft me 2 keer een kopstoot gegeven en dat deed toch vies pijn.
    Nu maar kijken hoe het verder moet. Ik weet niet wanneer ik eventueel naar de tandarts zou kunnen omdat ik volgende week de hele week moet werken. Ik begin weer met werken na mijn verlof en kan niet zo makkelijk gelijk weer vrij nemen.

Maar ff zien.

Liefs

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nou als ej pijn hebt moet je gewoon naar een arts kunnen...

8. skatjuh87

devil, weet jij hoe het in z`n werk gaat als je een plaatje wil ( dus gedeeltelijk kunstgebit ) ?

De pijn komt bij de voorste kies vandaan en aan de foto`s te zien moest het een zenuwbehandeling worden, of eruit. Een zenuwbehandeling durf ik gewoon simpelweg niet maar met een gapend gat rondlopen wil ik ook niet. Ik mis verder ook al meer kiezen waardoor kauwen voor mij niet makkelijk is.

Tips?

Liefs

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    een frame?

Die kan al gemaakt worden voor de tand eruit gaat. Er worden dan afdrukken gemaakt, kleur bepaald etc, plaatje wordt dan opgestuurd. En de dag dat jij terugkomt is je plaatje er ook, je tand eruit gehaald en gelijk je plaatje in.

10. skatjuh87

ja maar dan zou ik wel nog een poos rond moeten lopen met de pijn, helemaal nu in het weekend. Mijn eigen tandarts is er pas woensdag weer en ik kan gewoon geen vrij nemen van het werk. Werk als gastouder dus dan zouden de ouders ook vrij moeten zijn.

Baal gewoon. Had eindelijk de moed bij elkaar en dan is de pijn niet weg.

Liefs

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja maar als er een ontsteking zit kan de TA je een amoxicillinekuur meegeven of citirizine , als dat mogelijk is.

12. skatjuh87

ik kan dus echt helemaal niks. Ik heb ondertussen al 4 nurofen genomen en blijf pijn houden. Ik heb de tandarts opgebeld maar alleen een consult al zou me zo`n 250 euro kosten en dat geld heb ik niet.

fijn dit soort dingen.

Liefs

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

een consult voor wat?:(

14. skatjuh87

nou waarschijnlijk omdat hij me moet nakijken. Hij gaf aan dat er dan nieuwe foto`s gemaakt moeten worden en dat alleen een consult al 250 euro kost.

Mensen die geen geld hebben mogen blijkbaar echt verrekken van de pijn.

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wat een bullshit. een orthopantomogram kost 60 euro en een consult rond de 30 euro.

16. skatjuh87

nou ja dat geld heb ik ook niet dus kan zowiezo verrekken.

sorry maar kl*te tandartsen. Ze verdienen al genoeg.

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    die codes en prijzen zijn gewoon landelijk vastgesteld door de NMT. EN ja, tandartsen verdienen genoeg, maar daarvoor hebbe ze ook 6-10 jaar gestudeerd en vaak een studieschuld van meer dan een ton. En je tandartsverzekering kan je erop aanpassen als je al een slecht gebit hebt he.

18. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hoezo? Ben je niet verzekerd?

19. skatjuh87

dat weet ik wel maar ik kan niet meer betalen in de maand. Wij zitten al in de schuldhulpverlening.

En ja ik ben wel verzekerd maar vanwege het weekend moet je de kosten zelf ophoesten.

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja maar moet je perse morgen dan? dan komt er weekendtarief bij ja en moet je zelf betalen, en die rekening kan je indienen bij je verzekeraar

Deel Deze Pagina