hoezo per se morgen? De rekening kan ik indienen maar ik heb het geld niet eens op de rekening staan. Kan het dus echt niet betalen.
Nou omdat je zegt dat het vanwege het WEEKEND zelf moet betalen, neem ik aan dat je het over vandaag of morgen hebt?7 Je kan anders toch ook gewoon doordeweeks gaan. Dan moet je maar gaan afwegen: Doordeweeks: 1 uur eerder weg van je werk, nog 1 dag met pijn en kosten worden vergoedt. Weekend; Niets opnemen van je werk, wel zelf geld betalen + weekendtarief.
ja maar ik zit nu te verrekken van de pijn dus weet niet helemaal hoe ik het weekend door moet komen. Verder zou ik dan pas woensdag naar de tandarts kunnen, eerder kan ik gewoon niet vanwege het werk.
onzin, als je verrekt van de pijn, ga je gewoon weg van je werk, dan neem je je kinderen gewoon mee. En als het kinderen van je werk zijn, is er vast wel een collega die een uur kan oppassen. Plus dat als je morgen gaat, echt niet gelijk de pijn a la minute weg is, een antibioticakuur duurt ook 3 dagen voor hij aanslaat.
ik neem absoluut de kinderen niet mee. Dan maak ik ze alleen maar bang voor de tandarts, plus voel ik me daar niet prettig bij. Sommige dingen hoeven ze niet te zien. En ik werk als gastouder en dus alleen. Heb geen collega`s.
dan is de keus makkelijk ja. Dit is geen keus, dit is de enige optie. ik kan niet in het weekend want kan het niet betalen en ik kan niet doordeweeks vanwege mijn werk. Geloof me, dit is echt geen keus, mijn keuze was de tandarts geweest en wel zo snel mogelijk.
nou als ik echt helemaal verga en knettergek wordt van de pijn in mn mond ga ik naar de tandarts, dan zeg ik mijn werk af voor maandag en dan ga ik naar een arts, (als ik niet bij een TA zou werken)dan kan ik toch niet normaal werken. Ik snap je wel hoor, maar als je echt pijn hebt, is er echt wel een oplossing.
in dit geval dus niet. Ik start maandag weer met werken na mijn verlof en de ouders rekenen erop. Ze moeten zelf werken en er is verder niemand die het kan doen. Ik blijf gewoon pijnstillers slikken en hopen dat het minder word. Liefs
Sorry dat ik het moet zeggen maar ik vind je echt heel 'apart' bezig! Hoe wil jij op 3-4-5 kinderen letten met 'helse pijnen'??
hetzelfde als dat je als moeder op je eigen kinderen moet letten als je ziek bent. Door afleiding te zoeken. en daar kan ik altijd hulp bij krijgen. Ik mag de hulp alleen niet alleen laten met de kinderen. Liefs
Nou sorry hoor, maar als ik echt zo'n pijn zou hebben als jij nu beschrijft, en het ook met pijnstilling niet kan verdragen. Dan kunnen ze me op me werk echt de boom in, mijn eigen gezondheid gaat voor!! Je grijpt nu je werk weer aan om het uit te kunnen stellen. Nou sorry maar ik vind het stom! Je kan ook van een ontsteking in je mond, bij je gebit goed ziek worden! Dan heeft je eigen kindje ook nieks meer aan je! En nu ga ik even heel hard zijn, dit zeg ik ook altijd tegen mijn man als hij loopt te klagen over een blessure die te lang duurt, en weigert naar een arts te gaan.. Je gaat OF maandag naar de tandarts zodat je geholpen kunt worden, OF je houdt op met zeuren!! Heel hard, maar sorry zo denk ik erover!!
Ik heb met verbazing dit topic zitten lezen. Snap dat je bang bent voor de tandarts, je ben wel al heen geweest, maar hebt nog last van pijn. Nou sorry hoor, maar daar zou ik dan niet nog een paar dagen mee blijven zitten.!! Je kent vast wel mensen die je misschien wat zouden kunnen lenen om naar de tandarts te gaan! En het is ook niet verantwoord als je met zowat een overdosis aan pijnstillers gaat werken. Ook al ben je thuis. Je hebt wel de verantwoording voor een paar kindjes!!!
wat een gezeik weer zeg. Zo worden topics dus vervuild. Dit is niet omdat ik niet wil maar omdat ik geen andere keus heb, maar dat snappen jullie blijkbaar niet. iedereen mag een mening hebben maar jullie kennen mijn situatie niet en kunnen er dus niet over oordelen. Ik ben de enige die weet hoe ik ben bij een tandarts en wat ik dus wel en niet kan maken tegenover de kinderen. Ze meenemen is iets wat niet kan. Jullie moeten echt een leren dat jullie mensen kwetsen. Dan vinden jullie me maar een zeikerd. Liever dat dan een grote bek tegen mensen die je niet kent. Dat is respectloos.