Baby te vondeling gelegd in Den Haag

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 8 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Baby te vondeling gelegd in Den Haag | NOS

Bij een woning in Den Haag is een baby gevonden. Het meisje was daar te vondeling gelegd, meldt de politie. Aan het begin van de nacht werd bij de bewoners aangeklopt en toen ze de deur opendeden, vonden ze in de tuin een baby die in doeken was gewikkeld.

Het meisje is naar het Juliana Kinderziekenhuis in Den Haag gebracht, daar wordt ze onderzocht en in eerste instantie opgevangen.

"Als een baby te vondeling wordt gelegd, zit er altijd een heel verhaal achter", zegt de politie. Hoe oud de baby is, is nog niet duidelijk. De politie heeft een onderzoek ingesteld.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Altijd triest om zulke dingen te lezen. Maar heb wel respect voor de moeder (als zij er tenminste achter zat) dat ze het kindje niet heeft geaborteerd of iets aan heeft gedaan, maar het kindje toch een leven heeft willen geven. Dit is niet de beste manier, maar het kindje leeft tenminste nog. Hopelijk krijgt het meisje een mooi en liefdevol leven.

Ben wel benieuwd of dit zomaar een willekeurig huis was, of dat de persoon die het meisje daar neer heeft gelegd, de mensen kende.

2. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    vreselijk :(
    er lag een briefje bij dat ze al 2 kinderen had en niet voor een 3e kon zorgen
    tenminste dat was net op het nieuws

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het is vreselijk maar moet ook zeggen ook al is het strafbaar je kindje te vondeling leggen ik in deze dan respect heb voor de moeder.

Hoe wanhopig moet ze wel niet geweest zijn. Zo wanhopig dus.

4. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

is er aangebeld ofzo en dit kindje voor de deur gelegd ? Beter dan een container of bos.. Al vind ik het sowieso heel erg hoor :(

5. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ze hebben aangeklopt

6. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Jeetje maar daar ben ik dan wel "blij" om dan ligt de baby niet zo lang ze had vast wel gezien of er iemand thuis was.. Wat een hel en dat ze geen andere hulp heeft kunnen vinden schijnbaar

7. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Daarom zouden er toch meer "babyluikjes" moeten komen.

Dan liggen ze in ieder geval niet op straat/stoep/bosje/container ofzo.

8. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Heel verdrietig dit. Zowel voor de moeder als het kindje. 😔

Deel Deze Pagina