Eisprong altijd 10-12 uur na LH piek?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Aily, Jan 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Hallo,

Springt een eitje altijd 10 tot 12 uur na de LH piek? Wij willen (net als de rest hier :)) erg graag zwanger geworden en hebben zo veel mogelijk geklust. Vanochtend was mijn vriend echter ziek :)() en konden we niet klussen. Nu voel ik me onzeker of we wel genoeg geklust hebben rond mijn ei, ook omdat ik niet zeker weet wanneer mijn eisprong nou precies was?

woensdag: negatieve test, avond geklust
    donderdag: ochtend geklust, negatieve test
    vrijdag: ochtend geklust, half positieve test
    zaterdag: ochtend geklust, 13 uur knalposi test, 20 uur knalposi test
    zondag: ochtend geklust, half positieve test (net als vrijdag)
    maandag: niet geklust, test weer lichter dan zondag

Is het nou nodig om vanavond nog een keertje te klussen? Als mijn vriend dat tenminste kan :D Of is het wel goed zo? Als een eitje ALTIJD 10-12 uur na de LH piek komt, is het wel goed zo denk ik, want mijn LH piek was tussen zaterdag 20 uur en zondag 12 uur. Ik had ook vanaf donderdagavond steekjes t/m vrijdagavond en zaterdagavond enorme eipijn. Nu verder geen klachten, behalve een uur geleden een soort van lichte ongipijn (?!?!).

Gr. Aily!

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het is echt voldoende je mag vanavond overslaan!
    Ik ga ontzettend voor jullie duimen!

Je zal het al wel 100x gehoord hebben maar probeer er niet TE boven op te zitten, hou het leuk!
    en geniet vooral van elkaar!
    Imke

3. Aily

Aily Fanatiek lid

Dec 7, 2010
    1,314
    0
    0
    Beste Immie,

Dank je wel voor je reactie!

Ja, het moet inderdaad wel leuk blijven... Daar heb je helemaal gelijk in!

Ik merk dat ik het erg belangrijk vind om in ieder geval het gevoel te hebben dat we er alles aan gedaan hebben. Als het dan niet raak is, kan ik gewoon positief blijven, maar als ik het idee heb dat we niet genoeg hebben geklust, baal ik daarvan en dat gevoel wil ik voorkomen.

Groetjes van een onzekere Aily :)

Share This Page