Flinke ongestelheidskrampen en toch zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Liz21, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb even een vraagje...

Ik heb sinds een uurtje last van flinke ongestelheidskrampen. Steeds als ik naar het toilet ben geweest verwacht ik bloed te zien maar dit is nog niet het geval. Wel heb ik heel veel last van witvloed. Ik voel het gewoon constant lopen. Ik hoef pas volgende week ongesteld te worden.

Wie heeft hier ervaring mee en bleek achteraf zwanger?

De rest van mijn symptomen zijn:
    Moe;
    Afgelopen zaterdag een hele dag flinke pijn gehad links in mijn onderbuik;
    Emotioneel;
    Veel honger (maar niets kunnen eten);
    Veel plassen;
    Grotere borsten;
    Opgezette buik.

Iets zegt me dat ik zwanger ben maar nu ik die krampen heb begin ik te twijfelen.

2. Bianca82

Bianca82 Niet meer actief

Toevallig heb ik momenteel hetzelfde vandaar dat ik even ging kijken of er meer meiden hier last van hebben... Sinds gisteren enorme krampen in mn buik en rugpijn. De hele dag door vlagen van misselijkheid. Het lijkt alsof ik ongesteld word maar dat zou pas volgende week moeten zijn....

3. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Nou meid, ik hoop dat we snel reacties krijgen van andere! Hoeveelste ronde is dit?

4. Bianca82

Ik ben begin mei gestopt met de pil en vervolgens tot 24 nov niet meer ongesteld geworden. Dmv provera ben ik dus 24 nov ongesteld geworden en nu kijken of mijn lichaam uit zichzelf weer ongesteld word, dus zou eigenlijk volgende week zo moeten zijn... dus ja, kan je het een ronde noemen? Ik weet geen eens of ik wel een eisprong heb.....

5. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Das minder... Ik hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid hebt!

6. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

21 nov 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    Hoi Bianca82

Ik moet pas over een paar dagen ongesteld worden en heb vanochtend positief getest. Ik heb sinds gisteren last van ongesteldheidskrampen, terwijl ik dat normaal alleen maar heb als ik al ongesteld ben geworden, nooit van te voren. Dus ja, ik neem aan dat het kan.

Deze maand voelde alles anders, had eigenlijk geen test nodig om te weten dat het raak was.

Ik hoop dat het voor jou (en de overige dames) ook snel raak is!

Groetjes Maartje

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb dit ook gehad ook ongeveer 9 dagen voor mijn nod. Ik had ook licht roze spotting dus dacht dat mijn nod eraan kwam. Maar het was gestopt en 2 dagen later had ik weer een paar licht roze druppels...Mijn vorige cyclus was 21 dagen dus dacht dat de krampen een voor aankondiging van mijn ongi waren. Maar zoals je kunt zien zit ik nu nog op de wachtbank...over 2 dagen moet ik ongi worden. Ik heb mijn ei op dag 13 gehad ;) Ik heb ook een vermoeden zwanger te zijn. Heb nooit last van ongi krampen van te voren. Mijn ongi is er ineens...

Bij mijn vorige zwangerschap had ik de dag voordat ik positief testte enorme krampen de pijn trok door naar mijn stuitje en rug. Het was een soort spierpijn achtig gevoel. Ik dacht dus ik word ongi maar toen het de volgende ochtend toen ik wakker werd weg was heb ik getest en ja hoor ik was zwanger!

8. Bianca82

:D Gefeliciteerd!

En dankjewel, ik hoop ook dat de rest en ik niet lang meer hoeven te wachten.... :)

9. Bianca82

Ik ben zooo benieuwd geworden nu ik dit gelezen heb.... wat is het toch spannend allemaal.....

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Spannend he juist omdat ik nooit van te voren kramp heb vond ik het erg vreemd. Maar dacht het zal wel word gewoon ongi. Toen het was verdwenen en toen heb ik getest. Daarna heb ik er trouwens geen last meer van gehad.

Als het rond dag 9 na de eisprong is kan het innesteling zijn. Is het later in je cyclus is het je baarmoeder die van positie veranderd.

Wanneer kan jij testen?

11. Bianca82

Dat weet ik dus niet omdat ik 24 nov voor t eerst sinds 7 mnd ongesteld ben geworden. Ik weet dus niet wat mijn cyclus is.... Ik kan dus niets anders dan afwachten hoe het gaat lopen...

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Oh dat is vervelend...Ik ben zelf na het stoppen van de pil 1 jaar niet ongi geweest. Ik ben gestopt omdat ik geen relatie had dus mij kon het niet zoveel schelen dat mijn ongi niet kwam hihi...

Toen ik mijn man leerde kennen en wij al snel een kinderwens hadden heb ik ook een medicijn van de huisarts gekregen om een ontrekkingsbloeding op te wekken...Ik heb helemaal nooit last gehad van ongi krampen of iets dergelijks..Dus ik denk dat bij jou er zeker iets zit te werken!

13. Bianca82

Tsja, laten we het hopen. Als mijn lichaam zelf weer de draad op pakt en ik uit ga van 28 dagen dan zou ik volgende week maandag een test kunnen doen maar ja, dat is als dit als dat.... en ik durf eigenlijk nog niet echt teveel in mijn hoofd te halen om een teleurstelling te voorkomen begrijp je? Maaarrr, ik ben wel erg benieuwd hoe ik me morgenochtend voel....

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Je kan beter nergens vanuit gaan....doe ik ook niet. Het vrouwen lichaam is echt een mysterie af en toe hihi....Hoop dat je cyclus snel weer op orde is!

15. Bianca82

Ik hoop het ook...
    Vandaag weer nergens last van gehad dus ja, we zullen zien hoe lang het gaat duren voor ik weer ongesteld word....

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb vandaag ook weinig last van kwaaltjes alleen veel plassen een opgezette buik, lichte hoofdpijn en pukkeltjes in mijn gezicht. Ook af en toe wat rare krampjes.

Morgen kan ik testen maar ik wacht liever nog een paar dagen!

17. Bianca82

Wat ontzettend spannend zeg, ik zou denk ik niet kunnen wachten als je morgen kunt testen... Jij wel dan?

18. nona1984

nona1984 Lid

9 dec 2008
    5
    0
    0
    thuiszorg
    gelderland
    Ik ken die kramp ook en had er een week voor mijn nod al last van tot nu af en toe een kramp die komt opzetten en weer weggaat soms heb ik een paar dagen niks en dan opeens wel weer

19. Bianca82

Allereerst gefeliciteerd natuurlijk!
    Ik heb nu nergens last van dus denk dat het bij mij gewoon toeval was, ik wil me geen illusies maken...

20. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Och, ik had het precies zo. Ik dacht dat ik echt ontzettend ongesteld zou worden, al een week! Ik heb lang gewacht met testen. Te vaak gehad dat ik testte en dan was het negatief en werd ik ook meteen ongesteld die dag. Blegh.

Nu dus expres heel lang gewacht en steeds dacht ik maar: 'Nu ben ik echt ongesteld, dat kan niet anders.' Kramp in mijn onderrug, onder in mijn buik, gespannen. Verder merkte ik weinig. Toen de test vorige week dus positief was, viel het kwartje.

Maar gewoon rustig wachten hoor! Liever dat later het kwartje valt, dan dat je jezelf helemaal blij maakt met niets..

Deel Deze Pagina