Ook hier nog steeds ontzettende krampen! Meestal s' morgens en s'avonds als ik in bed lig. Gisteren dacht ik echt dat het er was. Ik voelde het gewoon lopen. Bleek dat dit witvloed was. Ik vind het zo raar omdat ik dit nooit een week van tevoren heb. Meestal als ik kramp krijg dan ben ik ook gelijk ongesteld. Het viel me vandaag op dat mijn urine ook ontzettend stinkt! Verder geen kwaaltjes, alleen dat ik pas s'middags naar het toilet kan gaan. Normaal kan ik dit gelijk na het ontbijt. We wachten maar af....
Bij al mijn zwangerschappen testte ik een paar dagen tot een week overtijd..En bij mijn laatste zwangerschap testte ik 5 dagen overtijd licht positief. Dus wacht het nog even af!
Hoi, Ik heb het inderdaad ook gehad. Ik had ongeveer een week voor ik ongesteld zou worden krampen in mijn buik dus dacht dat het deze maand dus niet raak zou zijn. Maar ik had inderdaad veel witte vloed en begreep dit maar niet want heb dit nooit. Toen ik ongesteld moest worden kwamen de krampjes weer maar toch anders en ze waren snel weg. Moest om het half uur naar de toilet omdat ik moest plassen maar misschien ook omdat ik wou kijken of ik ongesteld was geworden. Hoopte natuurlijk dat het zwangerschapsklachtjes zouden zijn maar wou niet teleurgesteld worden. Nu na 5 dagen heb ik toch maar een test gedaan en positief! Morgen doe ik er nog 1 en hopen dat die hetzelfde aan geeft!
Gefeliciteerd! Mijn krampen zijn inmiddels weg. Heb vannacht wel gedroomd over een positieve test! Mijn man had stiekem een test in mijn urine gehouden en kwam trots met een positieve test op me afgestormd! Wat kun je toch raar dromen! Gisteren op het werk begon een bewoner steeds over zwanger zijn en hij lachte steeds. Deze bewoner voelt dingen heel goed aan... Zou het dan toch?
heey meiden het kan ik had een week voor mijn nod ook ontiegelijke ongi krampen af en toe zelfs steken dat ik dubbel klapte en het zweet me uitbrak een week later nog geen ongi en zie mijn banner ik teste 4 dagen voor nod positief ik hoop het voor jullie ! is een leuke mannier om het jaar af te sluiten of niet heel veel sucses liefs ancie
Ik heb vanmorgen getest en deze was negatief. Nog steeds houden de krampen aan. Als ik mijn langste cyclus aanhoudt dan kan ik donderdag pas testen. Maar ik test niet meer! Ik wacht gewoon af en als ik ongesteld word dan op naar de volgende ronde! Ga mezelf niet meer gek maken!