Help! Vorige maand een hele vage lange cyclus gehad, terwijl ik normaal een vrij regelmatige cyclus heb. Deze maand heb ik daarom ovulatietesten gebruikt om wat meer inzicht te krijgen enz. Nu had ik woensdag 5 mei een positieve ovulatietest. Afgelopen donderdag, 13 mei, had ik een klein beetje bloedverlies, wat bruinig, verder hele dag niks. Vrijdagavond weer net zo, wat bloedverlies en toen ook een tampon gebruikt. Tampon was niet echt “vol”, dus veel bloed is het niet geweest. In eerste instantie gelijk teleurstelling, want ronde mislukt en al in m’n hoofd door met de volgende ronde, maar omdat zaterdag de verwachte menstruatie toch niet doorzette én het wel erg vroeg zou zijn bij de positieve ovulatietest, toch wat gaan googelen en dan vind je natuurlijk van alles over een innestelingsbloeding die een paar uur tot 2 dagen zou kunnen duren, dus dat kon nog... tot ik zondagavond weer opnieuw een beetje bloed verloor, dan was het toch inmiddels al ruim drie dagen dat ik steeds wat bloed verloor. Vandaag weer helemaal niks aan de hand. Afgaande op mijn normale cycluslengte en de positieve ovulatietest, zou woensdag of donderdag mijn NOD moeten zijn. Nu was ik vanmiddag ineens wat misselijk en ik bedacht dat ik eigenlijk sinds donderdag extreem moe ben. Maar ik heb een zoontje van 10 maand, dus als ik moe ben valt me dat niet gelijk op maar ik bedacht me dat ik nog zo’n early test van de Kruidvat had liggen en ik dacht ik probeer het eens. Nu lijkt deze wel positief... maar ik lees ook allerlei verhalen over vals positief. Dus ik dacht ik probeer ook de Kruidvat 2v5 test die ik heb liggen, al is het dus nog voor mijn NOD. Hier zie ik een heeeel licht streepje. Maar ik twijfel of ik dit zie omdat ik dit graag wil zien en het gewoon een tuurstreepje is... Beide foto’s zijn ongeveer op de grens van de afleestijd (3 en 5 minuten) gemaakt, maar zeker binnen de 10 minuten! Wat denken jullie ervan? Verschrikkelijk deze onzekerheid! Ik wil mezelf geen valse hoop geven, maar stiekem...
Ja heel spannend! Ik kan de dagen wel vooruit kijken om weer te kunnen testen voor hopelijk meer zekerheid!
Dit is niet het lijntje wat die Kruidvat early standaard laat zien, véél duidelijker! Dus zou deze niet vals positief noemen eigenlijk! Dan laat hij echt een Tuur streepje zien die je eigenlijk dus bijna altijd ziet. En op de Kruidvat 2v5 ook zeker zichtbaar, spannend!!
Maar lieve schat, waarom zouden deze testen vals zijn? Zijn de foto's binnen afleestijd genomen? Van die blauwe testen ben ik geen fan maar de k2v5 is toch ook positief?
ja nou ja, vooral vanwege het bloedverlies al paar dagen, en zo begint m’n menstruatie normaal ook vaak dus ik had dit in m’n hoofd al afgesloten en dat in combinatie met zulke lichte streepjes geeft veel twijfel.
Bedankt dames, jullie geven me hoop! Ik ga proberen heeeel geduldig te wachten tot woensdag en dan nog eens testen.
De early van de kruidvat geeft bij vals positief van die grijzige lijntjes. Deze is gewoon knalblauw! En de gewone kruidvat is ook duidelijk. Ik zeg je bent zwanger.....
Je was gisteren dus 10 dpo, nou deze testen zien er prachtig uit voor 10 dpo Gefeliciteerd!! Je bent zwanger!!!
ah dat is ook fijn om te horen! Tijdje geleden had ik een hele vroege miskraam of mislukte innesteling/mislukte doorontwikkeling, hoe je het wil noemen, maar toen had ik ook een hele vroege positieve test eerst, maar uiteindelijk toch een menstruatie die iets later was, dus het bloedverlies maakt het nog wel extra spannend, maar jouw reactie geeft aan dat het ook goed kan gaan. Ik blijf erop hopen
Ik had ook bloedverlies op NOD een flinke veeg net zoals bij ongesteld zijn met stolseltjes enz. Ik dacht game over, maar testen liepen daarna toch op en ben nu 15 weken. Gefeliciteerd!
Vanochtend nog maar een test, over deze twijfel ik ook niet meer! En blij dat hij mooi oploopt zo spannend! Dank jullie wel allemaal