hallo dames ik ben nu 37 weken en 1 dag zwanger. en sinds een paar weken heb ik heel erge pijn onder mijn linkse borst op mijn ribben zal ik ma zeggen. het is alleen links en de pijn wordt elke dag erger, alleen als ik lig doet het geen pijn! en als ik lang gezeten is de pijn op zijn ergst. heetf iemand hier ervaring mee? of weet wat het is? als ik dit nog 3 weken moet volhouden dan wordt ik een beetje gek. ik heb hierbij ook al maanden harde buiken die ook behoorlijk pijn beginnen te doen. grtjes patricia
Ik herken het zeker. Alleen heb ik er al een heel stuk langer last van. Door de druk van de kleine worden je spieren opgerekt, net op dat stuk, waardoor je dus eigenlijk een soort spierpijn krijgt. Bij mij voelt t nu alsof ik letterlijk uit elkaar gescheurd wordt op dat punt, terwijl er aan de andere kant helemaal niks aan de hand is. De enige die je hiermee zou kunnen helpen is een fysio, ik weet alleen niet of je nu geholpen wil worden in de laatste weken. Sterkte en na de bevalling gaat het echt weg! Liefs, DD