Voelen jullie ook de hik bij jullie baby? Ik voel het nu dagelijks. Ik voelde het al een paar weken maar kon het eerst niet echt plaatsen, tot het gebeurde tijdens de echo dat ik weer getik voelde en dat de echoscopist zei dat hij de hik had en dat je zijn buikje zag bewegen. Heel schattig. Wat ik zo apart vind is dat de tussenpozen zo kort zijn, als ik de hik heb zijn de pauzes tussen de hik in veel langer, valt jullie dat ook op? Nu kan mijn vriend het ook voelen als hij zijn hand op mijn buik legt, erg leuk!
Oh dan denk ik dat ik het ook voel! Vroeg mij al af want dat 'getik' steeds was, ook omdat het zo kort op elkaar was en steeds om de seconde terug bleef komen.
yep hier ook regelmatig de hik soms is het wel vervelend hoor... het lijkt net een spier die steeds beweegt... Maar eerlijk gezegd vind ik het wel fijn als hij de hik heeft... dan heeft hij lekker veel vruchtwater gedronken en zit dus lekker vol... hier kun je het ook goed voelen...
Ik heb het vandaag voor het eerst gevoeld! Zo'n gek getik in mijn buik en zo ritmisch, moet wel de hik zijn. Voelt wel echt grappig!
haha ja ik kon het dus ook niet plaatsen, ik dacht zit hij nou in een bepaald ritme zachtjes tegen de baarmoederwand te tikken? Haha...maar toevallig kreeg hij dus tijdens de pretecho de hik en voelde ik het tegelijk. Maar ik vind het zo grappig dat het zo snel is
Ja soms heb ik ook dat ik denk; he vervelend gevoel, omdat het dus zo lijkt op een spiertje of zo...maar tegelijk is het leuk omdat het gewoon je baby'tje is die de hik heeft, schattig
Wacht maar af nu ga je het dagelijks voelen, en soms meerdere malen op een dag. Het is echt cute!! En het is inderdaad de hik!
Ben nog niet zwanger maar volgens mijn moeder was ikzelf een hikker.... Zo erg dat ze er helemaal gek van werd
ik begon de hik te voelen rond de 30 weken en kon het niet plaatsen... nu weet ik wel wat het is en voel ik het inderdaad meerdere keren per dag. Soms vind ik het gewoon zielig haha
ja he want soms gaat het best eventjes door en dan denk ik ook, zal wel irritant voor hem zijn zeg, ik vind het zelf ook altijd zo irritant
Ik heb nog niet geteld hoe vaak per dag, maar zeker 1x, maar de ene keer langer en duidelijker dan de andere keer
Ja, ik ken dat ook! Ook echt regelmatig. Zo'n beetje dagelijks of soms zelfs vaker per dag. Ze zeggen wel eens dat ze dan te gulzig hebben gedronken, maar weet niet of dat waar is natuurlijk. Dat belooft nog wat Vind het soms trouwens wel een beetje irritant: het leidt me af..!
ik heb het nog niet gevoeld...ze drinkt wel vruchtwater want het blaasje was vol bij de 20 weken echo...zal wel wat later in de zwangerschap zijn..ben er wel benieuwd naar eigenlijk