Die misselijkheid enzo heb ik ook rond me 4e week gekregen maar het word bij mij met de dag erger En steken en alles ook. Ik word er knallend gek van maar ja is voor een GOED doel
Ik ben (nog) niet zwanger maar heeft iemand tijdens de innesteling ook felle steken in de onderbuik gehad? Ik had vanmorgen nl twee steken, ik kreeg er gewoon kippevel van. Zit nu op dag 6 dpo en zaterdag is mijn nod.
Ik heb die pijn in mijn buik ook gehad.Maar neemt dat ook af bij jullie?Ik bedoel naarmate je verder komt in de zwangerschap?Ik heb er sinds een weekje geen last meer van,dit maakt mij een beetje onzeker.Iemand ervaring? Groetjes
... ik wil ook weten of ik zwanger ben.. ben echt jalours als ik jullie banners allemaal zie! maar wel blij voor jullie natuurlijk!
Ik heb vorige week mijn ei gehad en heb aldoor nog steeds last van steekjes bij mijn eier stokken en mijn baarmoeder. De hele dag door af en toe. Maar niet heel erg pijnlijk hoor maar voel het wel goed! Ben benieuwd of het raak is! spannend! XxX juuls
Ben ook blij met deze vraag en de antwoorden. Voel ook al deze dingen. Ik begon me ook al zorgen te maken, maar het hoort allemaal bij
hoi allemaal ik heb ook een week nu last van zeurende lichte pijn in mn buik rechts onder ik vermoed mijn eierstok?ik begon al best bang te worden en op internet kreeg ik alleen maar dingen over endomeriose.ik hoop niet dat het dat is natuurlijk. ben nu al 7/8 mnd bezig om zwanger te worden.nou na deze verhalen hoop ik dat het ook innesteling is. gr vlindertje85
Ow wat ben ik blij dit te lezen. ik heb sinds gisteren steeds een zeurende pijn onderin mn buik, trekt af en toe wat naar links. Gekke is dat ik verder niet echt ergens last van heb...niet misselijk of echt last van mn borsten.....! Zou ik dan misschien.... pfff de gedachte alleen al krijg ik de kriebels van (en word ik spontaan misselijk) nog een paar dagen
Ik ben wel benieuwd naar de uitslag van de niet zwangeren hier. Heb ook al een tijdje last van pijn in mijn onderbuik. Ik ben nu al 3dagen overtijd ,het is m'n eerste ronde en heb voor de rest niet echt symptomen die lijden tot een zwangerschap. Ik zal waarschijnlijk vrijdag testen(de testen moeten nog binnenkomen)...
Hoi Kikka, Ik ben nu 1 dag overtijd.. heb al een poos last van allerlei symptomen, heb al een paar testen versleten en allemaal negatief.. denk dat ik tot nu toe elke keer te vroeg heb getest.. Dus heb op internet nog een paar bestelt, en nu maar hopen dat ongi uitblijft.. heb nu wel kleine krampjes maar niet zoveel als ik normaal ongi moet worden.. Word gek van de spanning..
he dames zo ik heb ook krampen in me buik en na die kramp rommeld mijn darmen lijkt net dat ik honger heb terwijl ik dat niet heb morgen kan ik testen maar wacht even een paar dagen langer ook al lukt mij dat niet hoor hihi dus duim met jullie mee. en meestal als ik ongi moet worden heb ik paar dagen er voor donkere slijm en dat is nu ook uitgebleven,
Hoi aggie, Dat heb ik ook als ik ongi moet worden, dat donkere slijm.. Is bij mij nu ook niet. Wel wit slijm ( sorry voor alle details ) maar dat heb ik nu al ruim 2 weken !
Toen ik de pil nam had ik ook last van donkere slijm. maar weet nu helaas niet of ik daarop kan verdergaan nu ik pilloos ben... heb nu wel last van wit slijm. Ik duim voor jullie
rare vind ik heb anders als ik ongi moet worden steken links of rechts zitten maar nu is het een opgeblazen gevoel en kleine minnie steekjes in het midden
Das wel vreemd dan, aan je banner te zien mag je morgen testen! Spannend.. Ik heb normaal altijd hele hevige steken en continu.. maar dat heb ik nu ook niet, heb wel soort krampen maar af en toe en heel kort.. Snap er zelf ook nix meer van !
Hoi meiden, Ik zit in hetzelfde schuitje.... Ik heb alleen helemaal GEEN afscheiding, wat ik normaal gesproken wel heb. Heb wel last van krampjes, maar is weer anders dan ongesteldheid... Ik weet het echt niet meer, heb van morgen negatief getest, misschien te vroeg? (word hier echt zo zenuwachtig van!) Succes allemaal en ik duim voor jullie. Kun je zien dat het bij iedereen anders is he?!
Van de week nog een keer proberen te testen, ga ik ook doen.. Vanmorgen ook negatief getest ! Word echt gek van die negatieve testen .. wil positief ! Heel veel succes van de week, en we houden elkaar op de hoogte !
Ja ik ook! Hoe ver ben jij dan? ook overtijd? Is echt zo raar, je voelt ook meteen van alles en meteen ook weer niets (al je begrijpt wat ik bedoel) Ik heb me voorgenomen om donderdag of vrijdag weer te testen, afhankelijk of de ongi misschien toch nog komt... (begin zelfs te twijfelen aan mn cyclus) Anders denk ik dat ik de HA bel. Zou toch leuk zijn om het met pasen aan mn ouders te vertellen, haha Succes en heel hard duimen maar (en een paar schietgebedkes ofzo!)