ik ook voor jullie, jij succes morgen, als je dan al gaat testen.... Ik denk dat ik wel ongeveer weet hoe je je vandaag voelt... zenuwslopend dit...
Ik ben ook 1 dag overtijd, verschrikkelijk dat wachten, ik ga denk ik ook donderdag of vrijdag weer testen, ligt eraan wanneer ze binnekomen heb ze vandaag bestelt.. en natuurlijk of ik ongi word ja of nee.. hoop het natuurlijk niet ! Ik duim voor jullie ! En idd een paar schietgebedjes kunnen ook geen kwaad
ik wacht ook dat ik de testen binnen heb dan ga ik testen en hopen dat niet komt deze week wachten is echt het vervelendste wat er is in een leven vooral bij dit
even iets heel anders he, gisteren werd mijn vriendje opeens ook helemaal nerveus, hij had echt zoiets van, tjee he, je bent gewoon overtijd, het wordt nu wel heel serieus, was wel heel schattig.... (o toch weer tien seconden mijn gedachten op iets anders kunnen brengen) Heb nog 2 testen in huis liggen, moet me cht inhouden, maar weet dat het geen zin heeft, aangezien ik vanmorgen nega testte.... Hoeveel schietgebedjes kun je in 72 uur naar boven sturen? haha
Hey wen, ja ik zit ook op dag 31..... Echt een goede geduldigheidproef (weet niet eens of dit een woord is) is dit zo en dat is dus echt niet mijn sterkste kant! Kzal voor je duimen! x
@kikka: online zwangerschapstest? @wendy: Heb vanmorgen dus al nega getest, hoop dat ik t volhou tot donderdag, maar de kans is groot dat ik morgen weer test. (ik heb de clearblue, volgens mijn wel betrouwbaar) en jij? wanneer ga jij testen?
bliek: ja dat zijn vraagje die ze stellen en dan rekenen ze uit. maar ik geloof er niet in, was gewoon benieuwd wat ze uitrekenden.
He balen van je nega test. In welke ronde zit je? wij hebben nog niet getest om een teleurstelling te voorkomen. mijn langste cyclus ooit is 34 dagen dus we wachten nog even tot zaterdag als we dat volhouden of als ik dan nog niet ongi ben! xxx
Owso, zo'n test... ja daar geloof ik ook niet echt in, je krijgt er alleen maar hoop van. Wen, ik ben al 2,5 jaar gestopt met de pil, maar we zijn errug druk geweest met andere dingen en dus niet echt rekening gehouden met de cyclus. WE hadden zoiets van het komt wanneer het komt. Dus eigenlijk is deze maand ronde 1 denk ik... maar toch, zo'n sterk gevoel, bijna irritant. haha en jij?
wij zitten in ronde 6 en heb voor het eerst ook het gevoel dat et raak is, maar ga maar niet hopen want het is al 5 keer tegengevallen haha Dat is ook de reden dat we niet durven te testen. ik wordt liever ongi dan dat ik een nega test in handen heb! xxx ik hoop voor jullie ook een mooie pasen!
He dames, ook ik zit nu voor t echt in de 1e ronde. Ik heb vooral sinds gisteravond darmen die heel erg rommelen. Veel honger, maar niet kunnen eten (misselijk) En sinds n paar uur geleden heb ik ook steken in mn eierstok lijkt t wel...