flinke steken in onderbuik

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Joyce1919, Feb 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bliek

bliek Actief lid

Aug 5, 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    ben vanmorgen ongesteld geworden:( gelukkig niet zo erg veel pijn van, dus dat is dan wel weer positief....

op naar de volgende ronde....

2. Niet meer actief

Ook jammer voor jou bliek.. Idd op naar de volgende ronde ;) ..

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    he KLOTE Bliek!

Succes in de volgende ronde!
    xxxx

4. bliek

bliek Actief lid

Aug 5, 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Dankjewel meiden!

Hoe ist bij jou wen?

xx

5. kartouche

kartouche Actief lid

Mar 19, 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    hey hallo ik ben vrij nieuw hier en had een vraagje
    ik heb vorige week mijn eisprong gehad zo rond het weekend en wij hebben enorm geklust omstreeks die tijd en nu heb ik sinds gistern wel veel steekjes in de buik en wat krampen en ook al een ongi gevoel hewel ik pas mijn nod op 27 maart heb. ook heb ik wel wat meer slijmverlies ineens maar dat had ik ook voor de ovulatie
    wat zou dit kunnen zijn

6. bliek

bliek Actief lid

Aug 5, 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hey kartouche, (leuke naam, waar komt t vavdaan?)

Ik had geen afscheiding maar wel meteen daarna heel erg ongi krampen. dus eerlijk gezegd, ik zou het niet weten.... kan van alles zijn, maar t kan dus ook maar zo wel zo zijn, even afwachten maar.... lastig ik weet t..... heel veel duimen maar.....

7. kikka

kikka Actief lid

Mar 9, 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hier nog steeds niets te zien,heb wel meer afscheiding maar voor de rest niets rood :)

8. kikka

kikka Actief lid

Mar 9, 2007
    269
    0
    0
    bediende
    heb nu al m'n testen gekregen die ik had bestelt maar een zwangerschapstest doe ik nu niet,moet je smorgen doen.
    maar een ovulatie? kan da nu?

9. bliek

bliek Actief lid

Aug 5, 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Hoi kikka,

ik zou het eerlijk gezegd niet weten of je nu een ovulatie test kan oen, vast wel denk ik, maar waarom geen zw. test? Je bent al 4 dagen overtijd.... ik hoop het echt voor je!

xx

10. kikka

kikka Actief lid

Mar 9, 2007
    269
    0
    0
    bediende
    @ bliek: vroeg mij dat gewoon af...
    ik dank dat ik eerder een zwangerschapstest zal dan i.p.v. een ovulatie.
    Maar toch ben ik bijna 100% zeker dat het nog niet raak is, raar hé,maar toch.

11. bliek

bliek Actief lid

Aug 5, 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    dus is het meer de onzekerheid dan wat anders.... ook wel logisch, moet zeggen dat ik nu ook wel heel benieuwd ben..;)

Anders wacht je nog een paar dagen, tot het weekend, dan ben je al bijna een week... Voel je verder iets raars dan?

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Nou Hier is de spanning om te snijden pfffff worden er gek van. Heb steeds steken in mijn buik net als of ik ongi moet worden! Maar nog geen bloed. Ook heb ik het gevoel dat ik erg dik en opgeblazen ben, Maar dat kan natuurlijk ook komen door een naderende ongi of te veel eten ;) ben 2 kilo zwaarder :(

xxxxxx

13. kikka

kikka Actief lid

Mar 9, 2007
    269
    0
    0
    bediende
    Ik ben wel van plan om nog enkele dagen te w8en met het testen.
    Ik heb veel witte afscheiding,hoofdpijn,opgezwollen buik :net aslof m'n maandstonden komen,moe soms misselijk en licht gevoelige borsten.

slaapwel iedereen

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Hee Kikka!

Heb j al ee test gedaan of nog helemaal niet?
    SUCCES!
    xxxx

15. kikka

kikka Actief lid

Mar 9, 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hallo,
    neen ik heb nog niet getest,als ze morgen nog niet doorzetten dan zal ik zaterdag testen...
    maar toch blijf ik denken dat het niet zo is.

groetjes

16. kikka

kikka Actief lid

Mar 9, 2007
    269
    0
    0
    bediende
    wendy, ik zie nu pas dat jij ook overtijd bent.
    Heb jij al getest?

17. Manny

Manny Bekend lid

Mar 20, 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    Vandaag ben ik op mijn 2e dag overtijd beland en heb ook al die steken, anders als anders, al ben ik bang dat het misschien teveel hoop is. Heb deze maand genoeg 'geklust'vanaf de 9e dag en ben vanaf de 12e dag gaan ovulatietesten, maar tot aan de 20e dag geen positief, me arme mannetje haahahaha maaar heb zo iets van hoe kan ik nu zo lang testen en niks vinden aan PH-piek. heb elke dag getest om dezelfde tijd om 06.30uur in de morgen.
    Ik hoop nu dat ik zwanger ben, ben al 6 maanden in de hoop

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Ik ga ook zaterdag testen! In welke ronde zit jij kikka?

xxxx

19. Plukkie73

Plukkie73 Nieuw lid

Dec 18, 2006
    2
    0
    0
    Hoi dames

Ik ben blij jullie verhalen allemaal te kunnen lezen. Wij zijn nu 4 jaar bezig om zwanger te worden, maar tevergeefs. Door onrustige cellen te zijn geconstateerd na een baarmoederhalskanker onderzoek, hebben ze dat operatief verwijderd, waardoor mijn baarmoedermond ongustig is geworden voor zaadcellen.
    Afgelopen 11 maart heb ik mijn 7e IUI gehad. Deze keer met het gebruik van Puregon spuiten. Ik heb een ontzettende fobie voor injecties, maar heb mezelf overwonnen door mezelf te prikken. De wil om een kindje te krijgen was groter dan mijn angst.
    Afgelopen twee dagen heb ik 'last' / 'pijn' in mijn rechter eierstok. En ik weet niet wat het is. Ik heb het volgens mij nog niet eerder gehad. En hoop dat het de verschijnselen zijn van een zwangerschap. Ik weet ook dat ieder lichaam anders is, maar wie zou mij iets kunnen vertellen?
    knuffel Pluk

20. kikka

kikka Actief lid

Mar 9, 2007
    269
    0
    0
    bediende
    hallo,
    ik zit nog maar in de eerste ronde...
    heb zojuist een zwangerschapstest gedaan en deze is negatief zoals ik wel al dacht.die klachten die ik nu heb zullen wel zijn omdat alles hier op gang moet komen (denk ik). ben vanmorgen voor de 4de dag op rij opgestaan met hoofdpijn...

plukkie: veel succes

Share This Page