flinke steken in onderbuik

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Joyce1919, Feb 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Plukkie73

Plukkie73 Nieuw lid

Dec 18, 2006
    2
    0
    0
    Ik ben vanmorgen ongi geworden...
    Heb al gebeld naar het ziekenhuis, want ik had geen Purgeon in huis en had niet verwacht dat ik nu al ongesteld zou worden.
    Dus recept opgehaald, naar de apotheek en maandag dan maar weer beginnen met Puregon prikken 50E.
    De eerste keer was ik begonnen met 75E en toen had ik een overstimulatie (op de 10e dag had ik 5 follikels die op springen stonden) en de tweede keer heb ik 50E gespoten en dat was weer te weinig, dus moest de achtste dag overstappen naar 75E.
    Nu maar hopen dat het dit keer goed gaat. Ik was vanmorgen zo verdrietig. Maar ik blijf hoop houden.

Wendy, ik hoop dat jij wel zwanger bent. Ik gun het iedereen zo van harte! Ik hoor het wel.

2. bliek

bliek Actief lid

Aug 5, 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    WEN! GEFELICITEERD!

xx

wat zijn zeg, geniet lekker van je zwangerschap! Wauw!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Dankje! We zijn ook zo blij maar het is net of ik droom haha xxx

4. Manny

Manny Bekend lid

Mar 20, 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    nog niet getest omdat ik maanden geleden nog wel eens 34 dagen had...pffff spannnnnnend

5. kikka

kikka Actief lid

Mar 9, 2007
    269
    0
    0
    bediende
    manny, heb je al getest?

6. Manny

Manny Bekend lid

Mar 20, 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    haaai kikka, ja ik heb vanmorgen getest met etos, niks nada niente...negatief...
    ook nog niet ongi...
    en hoe ga jij?

7. kikka

kikka Actief lid

Mar 9, 2007
    269
    0
    0
    bediende
    Hier ook nog steeds niets te zien :(.
    Zo vervelend dat wachten...
    Heb nog steeds die steken in m'n onderbuik, hopelijk hebben wel algauw een positieve test of onze ongi!

groetjes

8. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

Mar 13, 2007
    520
    0
    0
    Ben nu 4 dagen overtijd en heb hetzelfde gevoel als jullie. Steken in de onderbuik, buikpijn, kramp. Ook hoofdpijn, gevoel dat je ongesteld gaat worden, maar nee hoor.
    Gisteren getest, negatief, maar ook nog steeds niet ongi.
    Vervelend is die onduidelijkheid he. Of ongi of zwanger, niet dit geouwehoer.

9. Manny

Manny Bekend lid

Mar 20, 2008
    515
    0
    0
    Lelystad
    ik leef zo mee met je
    vanmiddag in de winkel liep ik...en toen ineeens...
    maar goed, na snel handelen naar huis, ik denk al helemaal aan me banner opnieuw instellen, weer niks..veel wit (sorry)
    maar wel die ongesteldheidskrampjes..hoe zit het nou denk ik..maar wil niet meteeen weer testen. was gster nog negi

10. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

enne hoe is het nu?

11. kim1979

kim1979 Actief lid

Nov 9, 2007
    337
    0
    0
    Ik heb het ook heel erg, en idd het is banden pijn omdat je baarmoeder flink uitrekt ..

x kim

12. kikka

kikka Actief lid

Mar 9, 2007
    269
    0
    0
    bediende
    nog steeds niks hier...
    Het word tijd dat men ongi aankomt hoor!

Manny ,hoe is het bij jou?
    groetjes

13. Niet meer actief

Hallo dames,

Vannacht rond 2 uur had ik ineens flinke pijn in mijn onderbuik (beneden de navel). Ik heb zoiets nog nooit gehad. Heel raar ik moest er echt van kreunen. Het was een combinatie van steken en het leek alsof ik een flinke scheet (haha sorry) moest laten maar dat was het niet. En tja na 10 minuten was het ineens over. Nu 12.12 uur is het bij mijn schaambeen alleen nog wat gevoelig als ik erop druk.

Mijn banner klopt niet helemaal hoor dus kijk naar maar niet naar. Mijn meeste vruchtbare slijm zag ik maandagochtend om 10.00u tijdens het plassen en tegen woensdag was hij al wat dikker. Zondagnacht om 2.00 u voor het laatst geklust.

Moet ik wat denken?

14. Suus1981

Suus1981 Lid

Apr 6, 2008
    74
    0
    0
    Brabant
    Hallo allemaal

Lees jullie verhalen en wil ff mijn ervaring delen. Misschien hebben jullie er wat aan:

Ben in 2006 gestopt met pil.
    Cyclus: 29-28-29-27-29- niets. Ikke blij, denken dat ik zwwanger ben en na 33 dagen test gedaan. Negatief....Uiteinelijk na 42 dagen wel ongesteld geworden.
    Hierna cyclus van 46 dagen, gevolgd door 32 dagen en de keer daarop niet meer ongesteld geworden, maar positief getest.

Moet zeggen dat ik het onwijs benauwd kreeg toen mijn cyclus duur ineens zo veranderde.

Ik heb tijdens mijn cyclussen ook allerlei sympomen gehad, welke allemaal kunnen wijzen op zwangerschap, maar ook op ongesteldheid.
    Naast de positieve testen heb ik gevoelige borsten en een opgezette buik. Oh, en héél veel honger. Maar verder weinig klachten. Ja, die bandenpijn, alsof ik ongesteld moet worden. Maar dat komt en gaat, en heb ik eigenlijk pas sinds een weekje. Die (.) (.) deed al voor de test pijn. Oh, en de wc, die zag ik héél vaak. Dacht al dat ik blaasontsteking had.

Hoop dat jullie er iets aan hebben.

Succes ermee!

Groetjes Susan

15. vlindertje85

vlindertje85 Actief lid

Jan 24, 2008
    280
    0
    16
    hoi,
    nou hopen dan maar dat alles goed komt want ik vertrouw mijn eigen lichaam niet meer en heb de hoop ook zon beetje opgegeven.dat allemaal door die *** pil waarschijnlijk.
    groetjes

16. bjoke

bjoke Nieuw lid

Apr 23, 2008
    1
    0
    0
    Bediende
    Haacht
    Eerst en vooral een dikke proficiat aan alle zwangeren hier en veel succus aan de meiden die nog niet zwanger zijn. Ik heb vorig jaar in juni op 13 weken een miskraam gekregen daar het vruchtje al 3 weken dood in men buik zat. Sinds september nam ik terug de pil zoals het moet, maar ben nu op 3 april terug gestopt. mijn menstruatie is dan doorgekomen op 8 april en voel me sinds enkele dagen 's morgens vrij misselijk en heb gedurende de dag vrij veel last in men onderbuik, echt een irritant gevoel, en soms krijg ik een steek in mijn borst, zou dit kunnen zeggen dat ik misschien terug zwanger zou kunnen zijn, of zou dat te vlug zijn?
    Groetjes Kelly

17. Niet meer actief

Vraagje bleven die steken heel de tijd of gewoon een dagje en dan weer een tijdje niet?
    Thanks!

18. evr80

evr80 Lid

Feb 17, 2008
    33
    0
    0
    hallo

ik ben gister thuis gekomen van mijn werk en echt enrome pijn aan de rechterkant van mijn buik. vorig jaar heb ik dit ook een keer gehad ( toen slikte ik nog de pil) ze dachten toen aan een blindedarm ontsteking, was het niet toen dachten ze aan een eierstokontsteking, was het ook niet. uiteindelijk is het na een weekje over gegaan. maar nu heb ik dus weer die pijn en mijn darmen zijn ook echt van slag. kon gister avond bijna niet lopen van de pijn nu gaat het wel iets beter maar de pijn voel ik nog wel. ben ook al een week vaag misselijk. en heb een behoorlijk onpgezette buik.wat zal dit allemaal betekenen. we hebben deze maand veel geklust. spannend dus....

gr eveline

Share This Page