Vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door chantal26, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Na een hele tijd proberen zijn we vorige week weer naar de gyn geweest.
    Ze heeft een echo gemaakt en kon zien dat ik wel een eisprong heb gehad.
    Ik ben altijd overtijd, dus moest ik met clomid beginnen.
    Alleen nu had ik allang mijn menstruatie moeten hebben, maar ik verlies al een paar dagen een heel klein beetje lichroze bloed met wat slijm.
    Normaal gesproken als ik ongesteld moet worden verlies ik meteen helderrood bloed.
    Dat is dus nu niet het geval.
    Op de echo zag de gyn wel dat ik een eisprong had gehad.
    Nu is mijn vraag, had ze al kunnen zien dat ik wel of niet zwanger ben?
    Of zien ze zoiets meteen?

2. chila

chila Niet meer actief

Hoi,

Hoe lang na je eisprong is de echo geweest?
    Waarschijnlijk heeft ze nog niets kunnen zien hoor, het kan zijn dat de innesteling nog na de echo is geweest. En in het hele prille begin is er amper wat te zien. Als je allang je menstruatie zou moeten hebben zou ik gewoon even een testje wagen.
    Ben benieuwd!

Groetjes,

Chila

3. Alita

Alita Niet meer actief

Spannend meid kan zomaar een innesteling zijn nu ,.......klopt ook wel als je vorige week een ei hebt gehad!!!!

testen hoor !!!!!

4. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik weet begod niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad :) omdat ik zo een onregelmatige cyclus heb.
    Dus het kan ook innstelleling zijn. morgenvroeg even een testje doen dan.

5. Alita

Alita Niet meer actief

Ja want als je een ei hebt duurt het ongever 1 week voordat het ingenesteld is.....dussssss....dat is nu.....aaaahhhhhh

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Kan het ook zijn bij een inessteling dat je een klein beetje bruin bloed verliest?

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja hoor.....het is oud bloed namelijk....

Door het innestelen kan je een klein bloedinkje hebben....of het komt door sex of een grote boodschap..

Het kan van alles zijn, ook kan het een voorbode zijn van je ongi natuurlijk..

Ik heb het bij beide zwschappen gehad en het was altijd onschuldig maar wel zenuwslopend!

8. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    wat lichtroze afscheiding en slijm kan ook een eisprong zijn! (of na de eisprong...) maar ook een innesteling of het begin van een menstruatie die nog niet doorzet (dit zeg ik omdat ik in het verleden alles heb gehad voor we na 5 jaar zwanger raakten)...kan dus alle kanten op!

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik begrijp iets niet helemaal uit je verhaal. Heb je eerst een echo gehad waaruit bleek dat je een eisprong had en daarna gestart met clomid zonder dat je ongesteld bent geworden.

Of slikte je al clomid en uit de echo bleek dat je een eisprng hebt gehad?

Ik heb een tijd clomid geslikt, en ook al had ik een eisprong dan werd ik soms nog niet ongesteld.

10. Nyna

Nyna Niet meer actief

Spannend.. het zou een innestelling kunnen zijn ja (ik had ook veel slijm tijdens de innestelling) maar het kan ook een beginnende ongi zijn ;) Ik zou ook een testje doen :D

11. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nee ik ben nog niet met de clomid begonnen :) dan moet ik pas doen op de 3e dag van mijn menstruatie, dus ik moet nog wachten.
    Dit zal dan de eerste ronde zijn.

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Hoe weten ze dan of je een ei sprong hebt gehad?
    Als je 1 echo hebt gehad is dat eigenlijk niet te zeggen namelijk..
    Daarvoor moet je dan bloed laten prikken voor je progesteron te laten meten.. Als die waarde boven de 20 uitkomt heb je een eisprong gehad.. Maar via een echo kunnen ze dat nooit zien.. Alleen dat het eitje weg is, maar dat geeft dan nog geen garantie dat hij is gesprongen..

Deel Deze Pagina