Flinke zeurende pijn in schouder/schouderblad

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kruimel287, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger, maar vandaag al de hele dag zeurende en stekende pijn rond mijn schouderblad, herkent iemand dit?
    Heb niets aparts gedaan eigenlijk en probeer toch wel op mijn houding te letten dus hopelijk is het geen BBZ?!
    Verder heb ik weinig klachten, alleen pijnlijke borsten en wat menstruatie buikpijn.

X

2. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    wil je niet ongerustmaken maar zou toch contact zoeken met huisarts. een vriendin van mij had dit ook, en bij haar was het een bbz. het hoeft niets te zijn. zou het gewoon navragen

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik zou ook even bellen, als het zo uit het niets komt kan het heel goed een bbz zijn.
    sterkte!

4. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Maar heb we'll een trekkerig gevoel rond mijn baarmoeder, onschuldige krampjes/steekjes en een menstruatiegevoel. Net of er een balonnetje in mijn onderbuik zit, kan dat dan toch een bbz zijn?

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    ja, dat zou kunnen. En op het moment dat je eileider breekt en je buik vol bloed loopt word de zenuw geprikkeld die langs je schouders gaat...
    dan ben je in levengevaar...bij twijfel bellen meid. beter voor niks dan te laat.

Voor hetzelfde geld heb je verkeerd gelegen vannacht oid, maar ik zou het zekere voor het onzekere nemen!

6. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Ja heb je gelijk in. Maar dacht dat je dan ook pijn rond je eierstok oid moest hebben.
    Heb me vanmorgen aangemeld bij de VK en wil niet desperate overkomen, maar zal morgen (als het niet weg is) even bellen ;)

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    beloof me dat als de pijn erger word je vanavond belt!!! Want je kan in 30-60 minuten dood bloeden bij een bbz...

8. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Ik beloof het! ;)
    Vriend had net mijn schouders gemasseerd en die voelde bij mijn schouderblad maar het zeer doet we'll een kleine verdikking, dus hopelijk is het gewoon een geirriteerde spier ofzo...
    Ik haat die eerste periode zo, niks aan!

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    nou hopelijk is het idd een verekte spier!! Spannend die 1ste periode he?
    Op naar een goede echo!!!!

10. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Ik vind het super spannend, door dit soort dingen word het er echt niet leuker op.. Maandag had ik een 2de test gedaan en die gaf 1-2 (dus 3-4) weken aan terwijl ik zeker 5 weken moet zijn, ook al zoiets :( heb 28 feb pas intake en echo...

11. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Is die pijn constant? Of met vlagen? Bij mij was die nekpijn met vlagen. Maar toch iets om in de gaten te houden hoor!
    Verder nog andere gekke dingen?

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Dat wil niks zeggen hoor. Het kan best zijn dat je wat minder snel HCG aanmaakt of dat je urine gewoon minder geconcetreerd was. Die testen reageren op een bepaalde hoeveelheid HCG en dan geven ze daarna de termijn aan. Dus je zou best wel 5 weken kunnen zijn hoor, maar het kan ook zijn dat je gewoon een late eisprong en een late innesteling hebt gehad.... dan zou je wel een weekje minder ver kunnen zijn.... maar dat is alleen maar vast te stellen met een echo.

13. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    die indicator moet je niet teveel op afgaan hoor...die zit er ook wel eens naast..

stel je voor dat je een hcg van 1200 moet hebben (gewoon een uit de lucht gegrepen aantal) om 2-3 weken erop te krijgen en jij zit op een hcg van 1199 dan zegt ie 1-2 terwijl je hcg wel klopt met je termijn maar dat ding pas vanaf een bepaalde hoeveelheid een andere uitslag geeft.

ik duim voor een goede afloop!!

14. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    @stopcontact de pijn was/is bijna contstant en nu werd ik makker en heb ik flinke spierpijn. Ik ben gister nog wat gemasseerd dus denk dat het daar van komt. Verder heb ik geen klachten, ben nnog niet ziek, alleen wat hoofdpijn af en toe, pijnlijke borsten, menstruatiegevoel.

@hopmarjanneke/panter ja dat heb ik wel meer gehoord en ik ga zaterdag nogmaals testen, dan moet hij wel hoger zijn. Ik heb sowieso een cyclus van 5 weken en we hebben geklust 2,5 week na mijn laatste menstruatie.

Hoe onzeker kun je je voelen haha. Heb wel 1,5 week last gehad van roze verlies en toen wist ik nog niet dat ik zwanger was, maar heb begrepen dat dat kan.

15. Mijd ga aub bellen. Ik had precies het zelfde ook in werk zes en ja hoor bbz. Bij mij is t gelukkig goed afgelopen maar t had ook heel anders kunnen zijn. Xxx

16. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Heb vanmorgen toch even gebeld met de VK, maar ze kunnen nog niet echt wat doen. Het zou te vroeg zijn om een BBZ te voelen? De klachten dan. Vanmorgen we'll weer flink roze verlies gehad met een beetje bloed maar verder geen buikpijn en vlg mij is de pijn in mijn schouders ook minder.
    Waar ik we'll van baal is dat mijn menstruatiegevoel ook weg iss en dat was voor mij juist een teken dat ik zwanger ben.

17. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Dat menstruatiegevoel ging bij mij ook met een week of 6 weg, dus dat is niet per se raar. Symptomen wisselen per dag en per week. Die schouder zou ik wel goed in de gaten blijven houden en als het erger wordt of blijft aanhouden weer de vk bellen.

18. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Te vroeg om te voelen?
    Ik was 5.2 weken zwanger, kreeg savonds aandrang maar had die dag al de grote boodschap gehad, later een veegje roze en een half uur later controle bij de hap. Die hebben een gyn opgeroepen voor een controle echo en 30 minuten later lag ik op de ok. Eileider gescheurd, 300 cc bloed in mijn buik en eileider verwijderd.
    Ik stond later pas stil bij die vlagen nek/schouder pijn.

Ik wil je natuurlijk niet bang maken maar het is wel iets om in de gaten te houden. Ze kunnen op z'n minst een echo maken en kijken of het in je bm zit. Want met 5 weken zie je een zwart rondje in de baarmoeder als je goed zwanger bent, op de juiste plek.

19. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Ja ik had jouw verhaal in mijn achterhoofd ehouden. Misschien dat ik het weekend gewoon de huisartsenpost bel (het een beetje aandik) en aandring op een echo. Ik weet ook heus wel dat er nog geen hartactie te zien zal zijn, maar dan weet ik zeker of het goed zit.
    Hoe is het bij je afgelopen?!?! Klinkt heftig!

20. Shittt wat een ... Vk zeg!!!!! Ik zou t maar goed in de gaten houden meis

Deel Deze Pagina