Niet ongesteld, wel zwanger??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door ellesing, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellesing

ellesing Lid

18 jan 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik ben net met de pil gestopt omdat wij een 2e kindje willen.
    Mijn 1e dag van mijn ongesteldheid was 29 januari. Mijn cyclus is uiterlijk 28 dagen. Van 24 t/m 28 reken ik meestal. Nu hebben mijn man en ik in de vruchtbare dagen goed ons best gedaan.!
    Rond mijn eisprong had ik 1 dag een bloeding. Helder rood/slijmering. Het was ook zo weer weg. 4 á 5 dagen later had ik weer een bloeding. Deze was ook vel rood maar bleef wel een paar dagen aankwakkelen, en ging van helder rood naar oud bloed. Deze zondag was dus de dag dat ik ongesteld moest worden, of liever niet he. Ik denk zelf dat ik een kortere cyclus had dus had eerder van de week ook al een test gedaan; negatief. Gisteren dus ook getest; negatief. Vanmorgen weer 1, weer negatief. Word een duur grapje zo. Maar nog steeds ook niet ongesteld. En ook voel ik mij niet of het er aan komt. Soms wel krampen in mijn buik. Vlagen misselijk. Borsten lijken wel groter en ook mijn buik voelt groter en harder. Maja. Wil ik misschien te graag zwanger zijn?

Wat moet ik nu doen? Wachten... ?! Met mijn dochtertje was ik al langer van de pil af, maar toen had ik direct een 'gewone' cyclus. nooit langer dan 28 dagen. En dat was na 10 jaar pilgebruik. Nu ben ik ca.
    1 jaar aan de pil geweest. Ook heb ik bij mij 1e zwangerschap op de 28e dag getest en was direct heel duidelijk positief!!

Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee!!

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Als ik het goed begrijp is dit de eerste ronde en ben je ook pas met de pil gestopt?

Je cyclus hoeft namelijk nu niet meteen 28dg zijn.
    En je heb ook meerdere dagen bloedingen gehad dus dan is je cyclus van slag denk ik.
    Zelf had ik ook een bloeding en werd helaas op dag 38 pas ongi,dus ook ik dacht 10dg overtijd te zijn.

Ik zou gewoon nog afwachten,er kan vanalles gebeuren nog!
    Succes!

3. ellesing

ellesing Lid

18 jan 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Melanie,

Dankjewel voor je reactie. Er zit ook niets anders op dan wachten he.
    Het liefst wil ik natuurlijk zwanger zijn, maar als ik dat niet ben dan wil ik liever nu ongesteld worden zodat we de 2e ronde weer in kunnen!

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Helaas zi er denk ik niets anders op dan wachten. En ook al was je de eerste keer gelijk regelmatig, wil niet zeggen dat het nu ook zo is.
    Ik hoop voor je dat je snel duidelijkehid hebt!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    het beste kun je indd gewoon de eerste maand afwachten wat je cyclus doet!
    In mijn eerste cyclus deed ik gewoon na 24dg iedere week ff een test!
    ik las namelijk dat sommige vrouwen na het stoppen van de pil een cyclus hadden van wel 80dg en meer!!!!

Gelukkig werd ik al ongi op dag 38....succes!!

6. ellesing

ellesing Lid

18 jan 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik hoop niet dat het bij mij zo lang zal duren!! Vorige keer zat ik direct op ong 28 dagen. Wist niet eens dat het zo lang kon duren.
    Vannacht werd ik heel beroerd wakker... en vanmorgen nog een beetje. Nu knapt het weer op gelukkig. Dacht ben ik nu zwanger? of word ik nu ongesteld... allemaal weer lekker vaag. niets aan!

7. ellesing

ellesing Lid

18 jan 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    test

8. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik ben vorig jaar half april gestopt met de pil. Ook ik ging na ong. een maand elke week een test doen. Ik testte uiteindelijk positief op 27 juli 2011. Ik ben in de tussentijd niet ongesteld geweest. Dus ja, het kan lang duren voor je weer een eisprong hebt, máár het goede nieuws is dat het dus mogelijk is dat het wel gelijk raak is ;) succes in ieder geval!

9. ellesing

ellesing Lid

18 jan 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou heb me druk gemaakt om niets... Ben vanmorgen ongesteld geworden!
    Jammer, omdat ik natuurlijk zwanger wil zijn. Maar tis ook nog maar de eerste maand. En nu heb ik wel mn eigen cyclus weer, dus was ook wel weer een beetje blij en kan ik op naar de volgende poging! :D

10. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Zo'n eerste maand na de pil is vaak wel een beetje een rare maand qua bloedingen, voorspelbaarheid, etc. Ik had ook de eerste maand meerdere keren een lichte bloeding tussendoor. De 2e maand was dit weg en was het achteraf gezien ook raak. Hopelijk bij jou net zo! :)

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ohh jammer!:(
    Veel succes in de volgende ronde.
    hoelang was je cyclus deze maand?

12. ellesing

ellesing Lid

18 jan 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Emily.

Ik hoop het ook. Ze zeggen wel dat als je binnen een jaar zwanger bent het nog snel is, maar dat duurt wel lang hoor! Met mijn dochter duurde het 4 maanden, en dat duurde mij al te lang! :) Al is het nu wel iets anders want ik heb haar al. Maar toch blijft het spannend als het bijna weer zover is.

13. ellesing

ellesing Lid

18 jan 2012
    25
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi Melanie,

Deze maand was mijn cyclus is 31 dagen.
    Hij is zo verschillend. Van 24 tot 28 meende ik. Maar 31 dagen kan dus ook. Wel moeilijk zo om je vruchtbare dagen te berekenen. Word veel werken haha ;)

Deel Deze Pagina