Flinke zeurende pijn in schouder/schouderblad

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kruimel287, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Heb het vermoeden dat het wel minder wordt. Je zei dat het bij jou met vlagen kwam maar ik heb het gevoel of er iets goed vast zit ofzo.
    Maar goed, afwachten... Dit worden lange dagen tot de 28ste, denk alleen maar dat dit niet kan en het niet goed zal gaan, maar het is meer omdat het zo onwerkelijk is denk ik?!

2. Ik had ook heel erg t gevoel dat er iets vast zat pffff. Rustig aan hoor meid!!! Ik ga heel hard duimen dat er niks aan de hand is x

3. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Gadverd. Maar werd dat meer of minder?!

4. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    En had je buikpijn?! Heb ik namelijk totaal niet :(

5. Ik begon op vrijdag met kleine steekjes en een beetje bruinverlies. Op zaterdag nergens last van. Zondag middag een steek die een half uur aanhield en zo n pijn deed dat t zwart voor mijn ogen werd. Even naar bed gegaan twee uurtjes geslapen. Toen nergens meer last van. Ik dacht daardoor dat t mijn darmen waren. Maar maandag ochtend wakker geworden vd pijn en toen op t toilet klodders bruin. Twee uur later weer wat zeurende pijn en toen wat roodverlies. Gyn gebeld, Aan de tel dacht hij eerst aan een miskraam dus ik mocht kiezen want als dat zo was kon hij niet meteen veel voor me doen. Mijn hart brak! Toen zei ik dat ik ook schouder pijn had. Toen vroeg hij of ik nog kon lopen. Ja dat kon ik wel. Dus toen moest ik meteen komen...

6. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Voel me zo onzeker als ik dat zo lees. Het is wel minder geworden, gewoon flinke knoop in mijn nek gevoel, ook hoofdpijn en zit en lig constant gespannen. Heb verder geen buikpijn en bloedverlies.
    Lekker zo het weekend in gaan.

Kan het wel voorkomen als zwangerschapskwaaltje en er niets aan de hand is? Voor mijn gevoel is mijn baarmoeder wel groter aan het worden, als ik lig dan lijkt er een balonnetje in te zitten.
    Ik pieker nogal wat af en maak me gruwelijk druk, hopelijk komt het daarvan, maar dat is natuurlijk ook niet goed.

Moeten de klachten snel erger worden bij een BBZ? Ik loop hier nu namelijk al 3 dagen mee...

7. T kan zijn dat t sluimert en maar langzaam erger wordt. Maar ik had in de eerste twaalf weken van mijn huidige zwangerschap ook veel hoofdpijn en nekpijn. Probeer op je rug te slapen en erop te letten dat je zowel in bed als overdag je schouders niet op trekt. Dat doe je meestal als je t koud hebt en vaak oom als je op je zij slaapt. T feit dat je geen buikpijn en bruin of bloed verlies hebt is een goed teken. Mocht t nou allemaal erger worden bel dan je huisarts of t weekend de huisartsen post en dik t wat aan dat je steken hebt in je buik. Meestal laten ze je dan langskomen als je zwanger bent. Dan doen ze inwendig onderzoek en meestal heb je dan meteen uitsluitsel. Ik denk aan je meis xxx

8. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Hey Anneke,

Thanks! Ik voel me eerlijk gezegd een stuk beter. Ben er vandaag op het werk 2 keer met de hond oP uit geweest en flink wat beweging gehad wat ik echt niet heb met een administratieve functie. Als het echt bbz was dan had ik al wel wat buikpijn moeten hebben en misschien bloedverlies en dat laatste heb ik alleen na grote boodschap en pas na een inwendig onderzoek en (bloos) klaarkomen zonder penetratie.
    Morgen ga ik mijn test nog een keer doen :) hopelijk wat weekjes erbij!

9. Owww wat fijn om te horen meid. Ik hoop dat er morgen op de test wat weekjes bij zijn. Ook niet meteen schrikken als t minder is als verwacht want je hcg kan heel erg schommelen in het begin. Zolang de test niet minder aan geeft als vorige keer zit het wel goed. Succes en hou me op de hoogte xx

10. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Hey Hanneke!

Thanks voor je lieve berichtje! Mijn nek en rugpijn is echt zoveel minder! Dus denk dat dat wel gied zit?!
    Zojuist weer getest en nu gaf hij 2-3 aan ( dus 4-5 weken zwanger ) nu zit daar zeker een week tussen (heb lange cyclus van ong kleine 5 weken) zou dus kunnen? Had eigenlijk gehoopt op 3+ maar het is in ieder geval gestegen! Ben beetje opgelukt nu.

11. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Bedoel natuurlijk Anneke ;)

12. Jeeeeee dan klopt t wel hoor meid want dan zou je ovulatie ergens tussen dag 15 en 18 van je cyclus zijn even breed genomen. Zeg maar 2,5 week na je menstruatie dus als je nu omver eer zes weken bent en daar dan even 2,5 week vanaf trekt is de bevruchting zo'n 3,5 week geleden. En voor zover ik weet maak je pas hcg aan na de innesteling en die vind plaats 4 tot 7 dagen na de bevruchting en als je dan ff gemiddeld genomen 5 dagen van die 3,5 week aftrekt dan zijn we er toch en klopt t volkomen dat de test 2-3 aangeeft. Dus wat hcg waarde betreft zit het in ieder geval goed!!!!! Xxxx

13. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Jeuheu! :) hoop zo dat het goed gaat!
    Net wel weer flink roze verlies gehad met sliertjes bloed, daar kan ik toch niet goed aan wennen :(
    Maar denk dat mijn baarmoeder gewoon gevoelig is. Pas na een inwendig onderzoek ook wat bloedverlies.

14. Zucht!!!!! Dat is echt vervelend!!!!!! Ik hoop dat t idd komt doordat je baarmoeder zo gevoelig is. T duurt ook nog vreselijk lang voor je naar de vk mag :(

15. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Ja de 28ste dus nog ruim een week. Vanmorgen weer zoveel roze! Heel mijn dag is dan naar de #*%<£*<^#
    Vind het zoveel voor een innesteling :(
    Vandaag maar lekker oP de bank.

16. Neeeeeeeee!!!!!!!!!!! Lieverd ik hoop zo dat t niks is!!!!! Ik zou echt niet kunnen wachten en net zo vaak bellen naar t ziekenhuis tot ze me lieten komen!!!! Helse tijd dit ik heb zo met je te doen

17. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Hey Anneke,

Nou vanmorgen weer zoveel slijm met roodverlies dus ik dacht: io ga zo echt niet werken en achen tot mijn eerste echo. Ik kon om 9.00 bij de vk terecht voor een echo, maar wat een K.wijf!! Ik gaf aan dat het niet gepland was en ze zei werkelijk: dus dan zou een miskraam juist wel uitkomen? Vriendinnetje die mee was stond kokend naast me. Anyway op de echo kon ze nog niet veel zien en een BBZ kon ze niet uitsluiten dus werd ik doorverwezen naar het ziekenhuis. <br>In het ziekenhuis heb ik bloed laten prikken en had ik een aardige gyneacoloog gelukkig. Een BBZ durfde ze bijna uit e sluiten en het bloedverlies zou kunnen horen bij mijn manier van zwanger zijn. Op de echo zag je een klein zwart vlekje in mijn baarmoeder en dat zou kunnen kloppen met mijn HCG uitslag van 220 en dat zou betekenen dat ik gewoon zwanger ben maar dan 4,5 of 5 weken. Ik heb er een hard hoofd in (wel hoop) want er zijn maar 2 dagen dat we onveilig hebben geklust en dat is 18 dagen na mijn laatste menstruatie. Ik moet woensdag weer hcg teten en donderdag weer een echo. <br>Het bloedverlies is aan het veranderen naar bruin en de buikpijn is minder. <br> <br>Wat denken je?

18. Ik heb er eerlijk gezegd ook een hard hoofd in want toen ik 4,5 week zwanger was en een echo kreeg zat er een mooi ringetje in mijn baarmoeder. Maar ja ook ik heb hoop. Je weet het natuurlijk nooit... Ik blijf duimen meid!

Wat een kutwijf die vk!!!!!! Dat t niet gepland was betekent toch niet dat je hoopt op een miskraam!!!!! Ik denk dat ik haar in haar gezicht had gespuugd!!!

Ik kreeg trouwens tot en met week 14 inwendige echo 's dus als jij n buikecho hebt gehad is dat misschien de reden dat er een vlekje ipv een ringetje te zien was.

Twee spannende dagen voor de boeg!!!! Denk aan je meissie xxx

19. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Thanks! Er was ook wel een klein ringetje te zien maar is voor mij een vlekje ;). Ik ga maar uit van het slechtste

20. Misschien t beste om maar nergens meer vanuit te gaan. Anders maak je jezelf helemaal gek!!!! Maar ik blijf hopen hoor. Xx

Deel Deze Pagina