Flinke zeurende pijn in schouder/schouderblad

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kruimel287, 15 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe is het nu meid?

2. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees mee en ben ook heel benieuwd... Ik ben nu 6 weken en 5 dagen zwanger en heb sinds gister nekpijn die ook lijkt uit te stralen naar mijn schouders en mijn achterhoofd. Het is inderdaad een gevoel alsof er iets vast zit, en ik voel ook een beetje vreemde tintelingen in mijn shouders en achterhoofd daardoor. Ik heb ook niks geks gedaan; ik heb wel een kantoorbaan en werk de hele dag achter de computer, maar tot nu toe heb ik er nooit last van gehad. Gisteravond thuis ging het weg, maar vandaag op het werk is het weer begonnen. Nu kom ik natuurlijk dit topic tegen en ben nu ook heel bang dat het een bbz kan zijn. Voor de rest heb ik net als de topicstarter af en toe een beetje buikpijn, niet echt indrukwekkend, maar geen bloedverlies, wat ook een symptoom van bbz schijnt te zijn. Ik zou pas volgende week woensdag een echo hebben, maar we hebben ons zieknhuis gebeld (heb IUI gehad) en ik mag morgen voor een echo komen. Weten jullie misschien of IUI een kans op bbz kan vergroten?

3. Hoi kishka,

Wat fijn dat je morgen al terecht kan. ik duim voor je!!! Ik heb geen verstand van IUI maar ik weet wel dat een bbz meestal komt doordat de tril haartjes in de eileider niet goed hebben gewerkt waardoor t vruchje de baarmoeder niet bereikt. En daardoor nestelt het zich dus in de eileider. kan bijv komen doordat de eileider n keer ontstoken is geweest. wil overigens niet zeggen dat t bij n volgende zwangerschap weer mis gaat. nou meis succes morgen en laat even wat horen als je bent geweest xxx

4. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik ben terug... We hebben het vruchtzakje en de dooier in de baarmoeder gezien, dus dat was helemaal goed, maar ze zien nog geen embryo en geen hartje... De echoscopiste zei dat dit in principe nog kan, maar als ze volgende week weer niks zien, moeten we aan miskraam denken... Nu maak ik me daar dus zorgen om... Ben in principe nu 6 weken en 6 dagen zwanger, en als je corrigeert voor de ovulatiedatum (ik had IUI, dus weet exact wanneer het plaats heeft gevonden), 6 weken en 2 dagen. Dan zouden ze het al moeten zien denk ik??? Jeetje, waarom kunnen we niet gewoon goed nieuws krijgen dat alles helemaal goed is? Nog een week volhouden en bidden...

5. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Lieve Anneke,

Heb vanmiddag op mijn werk een miskraam gehad. Heb het vruchtje opgevangen en was raar en emotioneel. Voel me leeg en alleen :(

6. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Kruimel, wat een verdriet... Heel erg sterkte!!!

7. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
  8. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Sterkte Kruimel!!!

9. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ow Kruimel wat verschrikkelijk! Ik lees je topic al een paar dagen mee. Sterkte komende tijd!!

Knuffel! x

10. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Dank je meis x

11. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    o meid wat erg!!! ik las het hele verhaal net.
    Sterkte ermee!!

12. Ahhhhg lieve kruimel!!!!!! Wat erg!!!!!!!!! Jaaa logisch dat je je leeg en alleen voelt, het is niet niks. Sommigen zijn nuchter na een miskraam. Maar de gedachte dat het toch je kindje had kunnen worden is keihard. Ik hoop dat je steun hebt in je nabije omgeving!!! En anders kom je maar bij mij!!!! Sterkte lieverd, denk aan je en ben er voor je xxx

13. Wat moeilijk kishka!!!!!!! Heb je een inwendige echo gehad? Ik hoop dat je de week een beetje doorkomt en dat je volgende week alsnog goed nieuws krijgt. Ik duim voor je xx

14. Kishka

Kishka Actief lid

11 jul 2011
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had inderdaad een inwendige echo, Anneke... Gister natuurlijk de hele dag op internet zitten zoeken en je leest alle soorten verhalen... Veel mensen die al bij 5+ weken een hartje hebben gezien, maar ook genoeg mensen bij wie bij 6 weken nog niks te zien was, maar bij 7+ weken dan wel... We kunnen niks doen dan blijven hopen dat we toch goed nieuws krijgen. Wel vind ik het zo cru van de echoscopiste dat ze dan meteen over de miskraam begint... Wat moet ik daarmee behalve 1 week in de stress leven?.. Je kunt je toch niet op zoiets voorbereiden... en zelfs met een kloppend hartje kan het later alsnog misgaan. Waarom dan meteen met een '"doom scenario" komen? Je zou toch als aanstaande moeder gewoon gelukkig willen zijn en van je zwangerschap kunnen genieten, en niet automatisch denken dat het niet goed is. Terwijl er eigenlijk nog geen bewijs is dat het werkelijk niet goed zit...

15. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Dank je Anneke, helaas kan ik niet echt terecht bij mensen. Het was niet gepland en geheim. Ben vandaag gewoon gaan werken maar heb smorgens eerst alles bij elkaar staan janken.
    Ik heb nog best wel buikpijn en steekjes hier en daar, hopelijk hoort er dat bij en is er alles uit. Dit kan echt sloPend zijn... Thanks voor je support!

16. Bij mij zagen we met zeven weken pas t hartje kloppen en weer twee weken later konden we t horen. Lees niet teveel op internet dan maak je jezelf alleen maar gek. En een antwoord ga je niet vinden. Ja is ook dom van de echoscopiste dat ze dat zegt, je schiet er niks mee op. Probeer t een beetje los te laten, hoe moeilijk dat ook is. Hoop doet leven maar als je er teveel vanuit gaat wordt de klap nog groter. Sterkte meis xxx

17. Is goed lieverd ik hoop toch dat je er met iemand over kan praten want het is te zwaar om in je eentje te verwerken. Die pijntjes en steekjes horen er inderdaad bij. Ook niet fijn want die blijven je ermee confronteren pffff. Sterkte moppie xxx

18. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Dank je.. Is lief van je.. Ik wens jou in ieder geval heel veel geluk met je uk en dat alles vlotjes verloopt! Mijn tijd komt hopelijk ooit nog wel al begin ik de hoop af en toe te erliezen op mijn 28ste en nog steeds single ;)

19. Dankjewel lieverd!!!! Ahhhhhh meis ik weet zeker dat jouw tijd zal komen hoor!!!!! Al heb je daar NU helemaal niks aan. Maar ik snap t maar al te goed, ik ging drie jaar geleden bij mijn eerste grote liefde weg omdat hij duidelijk zei voor zijn 32e geen kinderen wilde!!! T was n moeilijke keus ik kende hem al sinds mijn 15e al was t toen na drie maanden uit we bleven vrienden en bleven gek op elkaar. Waardoor we later dus toch weer een stel werden. Was stapel gek op hem en vergeten doe ik hem nooit. Maar ik heb t juiste gedaan ik ben heel gelukkig met mijn mannetje en ik ben zwanger. Mijn ex is nu 27 dus als ik bij hem was had ik nog zolang moeten wachten. Sprak hem n tijdje terug en hij wil idd nog steeds geen kindje. Ik kan nu tegen jou zeggen je hebt nog alle tijd want die heb je ook. Maar je hormonen kunnen daar heel anders over denken. Probeer toch te genieten van je leven nu er komt echt op n dag iemand op je pad die graag de papa van jou kindje wil worden. Je kunt ook altijd nog een BAM worden maar ja zoiets beslis je natuurlijk ook niet zomaar. Ik kan wel duizend scenario's bedenken voor je om toch moeder te worden, ken genoeg meiden die zwanger zijn geworden van een one night stand maar ja dat is ook niet makkelijk. Al snap ik dat je zulke dingen gaat proberen als je zo graag moeder wilt worden.

20. kruimel287

12 feb 2012
    86
    0
    0
    Ik stuur je strakjes even een pb ;) of heb je mail?!

Deel Deze Pagina