Ja, hij vond het helemaal geweldig! Werd van alles mee gedaan enzo. En ik vond het ook altijd wel leuk om een grappig verhaaltje te doen.
Hier ook geen Flip de beer of een soortgenoot (gelukkig niet!). Vrees ook dat hij hier een eenzaamweekend zou beleven in de fietstas/onderin de kinderwagen of waar dan ook (dochter heeft niets met poppen/knuffels alleen mega mandy is heilig) . En aangezien je het schriftje bij moet houden is het ook niet zo leuk om er alleen het uitzicht van de binnenkant van de tas daarvan verslag te doen dus dan maak je er maar wat "leuks" van. Heel vaak die verslagjes gelezen van oppaskinderen, ben blij dat wij daar geen last van hebben .
Dochter 1 vond het leuk dat de beer een hele koffer met spullen had en ze heeft een half uur zitten verkleden, in het logeerbed gestopt, en daar heeft ie vrijdag en zaterdag doorgebracht. Zondag wilde ze hem wel meenemen naar een feestje. Dochter 2 vond het geweldig en heeft de beer overal mee naar toe gesleurd en heeft hele gesprekken mee gevoerd. Maar zij heeft überhaupt erg veel fantasie, kan zelfs met haar mes en vork een heel rollenspel doen. Beide hebben ze over het algemeen weinig met poppen en knuffelbeesten staan alleen voor de sier in hun kamers. Deze knuffel vonden ze toch anders.
@Rosao & Adi... wat leuk om te lezen. Er komt natuurlijk ook wel een verhaal om heen gemaakt op school. Helaas blijkt zoon er niet in mee te gaan... ik vond dat wel jammer, het leek me zo leuk voor hem en voor mij was het lastig om een verhaaltje te maken. Uiteindelijk maar eerlijk verteld dat Flip niet zo veel aandacht heeft gekregen... @Yolanthe.. zo zie je maar dat je niet precies weet hoe een kind reageert op zoiets.. En ik neem aan Mega Mindy?
Wij hebben op school de methode van ik en Ko. Dus ook de Ko pop. Maar de Ko pop blijft op school, ook omdat je die minder goed kan wassen. Eigenlijk mag die pop niet in de wasmachine. En flip wel. Ja, we hadden ons er vorig jaar goed in verdiept Toch snap ik nog steeds niet dat je kan zeggen dat je het niet leuk vind. Wat is er niet leuk aan te vinden als je kinderen het geweldig vinden? Je maakt een leuk verhaaltje en je kind straalt in de klas!
Wij hebben PomPom, ook een beer. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook even moest slikken toen ik dat smoezelige beest zag! Helemaal toen ik in z'n schriftje zag dat de vorige logeerpartij bij een ziek klasgenootje was. Wassen vond ik ook zielig, want hij moest echt overal mee naartoe, dus uren drogen zat echt niet in mijn dochters planning. Uiteraard moest hij ook mee in bed! Ik werd er spontaan wat smetvrezerig van, maar mijn dochter vond het geweldig, dus heb me er maar overheen gezet en een uitgebreid, enthousiast fotoverslag gemaakt! Maarrr, was wel opgelucht toen hij vorige week maar 1 nachtje kwam én er geen verslag gemaakt hoefde te worden :-D.
Leuk om jullie reacties te lezen. De meningen zijn verdeeld Uiteindelijk een leuk verhaaltje op kunnen schrijven. Hij is mee boodschappen gaan doen, heeft ook aan tafel gezeten toen we gingen eten. We aten kip, dus wat zegt dochterlief: we eten kip samen met flip. Nou dat was natuurlijk dolle pret. Het was echt haar maatje, ze heeft zijn pyjama zelf aan gedaan, zijn tandjes voor de nep gepoetst we hebben.samen een verhaaltje gelezen en toen mocht ie slapen in haar poppenbedje. Uiteindelijk lag flip tot mijn verbazing toch bij haar in bed de volgende ochtend, zegt dochterlief. Ja mam, flip was een beetje bang, dus heb ik m maar in bed genomen. Ahhh.... Ach ja, heb me er maar overheen gezet. Verhaaltje vond de Juf helemaal leuk heb er ook nog wat foto's bij gedaan
Haha toen ik dit forum las dacht ik gelijk blij dat ik dat beest nog niet heb mee gekregen van het KDV ......drie keer raden waar mijn dochtertje vandaag mee thuis kwam....aaaaahhhhhhhh....heb echt een hekel aan dat soort dingen....maar dochter vind het leuk dus ach.....