Iedere dag wanhopig de weersverwachtingen aan het houden . Oke, het is waarschijnlijk (weer) niet te vertrouwen maar dit ziet er toch ff rooskleurig uit. Zou de lente dan echt in aantocht zijn? Check vooral de 14 daagse voorspelling! (PS is wel voor mijn woonplaats maar volgens mij is het overal positief) Weer, buien radar Maaseik. 14 daagse weersverwachting Maaseik
Temperaturen gaan richting het gemiddelde ja ( gepaard met regen... ). Langer dan 5 dagen vooruit kijken is moeilijk, omdat weermodellen dan ook uit gaan van jaargemiddelden. Maar hier schijnt de zon al de hele week hoor, ik heb een behoorlijk lente gevoel. Jammer dat het dan maar een graad of 5 is, maar uit de wind in de zon voelt het heerlijk.
Ja het is een bijzonder vasthoudend hogedrukgebied. Als wij dit in januari hadden.... dan was er elk weekend een Elfstedentocht geweest
Als het goed is wordt het goed weer! Blij toe kan me tuintje gedaan worden, de buitenkant vh huis moet geschilderd worden en ga zo maar door.
Nou laten we het hopen, ben de kou nu echt wel zat. Denk de meeste mensen wel. Kom maar op met die zon & warmte!!
Zou zo fijn zijn! Wil wat aan de tuin doen! Ik ga mijn man van het weekend met de hogedrukspuit de tuin insturen, want ik ben die vreselijke groene aanslag op mijn supergezellige gekleurde steentjes wel zat! Dan ga ik daarna met vuilniszakken al het dode groenafval weghalen en leuke plantjes halen! Ik heb er zooooooveel zin in! Een regnbuitje zou ik opzich ook wel kunnen waarderen, want luchtvochtigheid is inmiddels 28% in huis! Dan gaan hier alle ramen en deuren open, en is spontaan de griep weg bij ons!
Ik denk inderdaad ook dat iedereen het poepiezat is deze kou, dus op naar de warmste, het zal er eens toch wel van komen
Ik heb maar eens een afspraak gemaakt om de zomerbanden weer op de auto te zetten.... misschien helpt dat, om het wat warmer te laten worden Het zal inderdaad ook wel gaan regenen. Is ook héél hard nodig, alles is zo kurkdroog. Zonder regen moeten we nog langer wachten tot alles weer lekker groen is. Niet leuk, maar het zal wel moeten.
Nou vandaag staat hier anders weer een hele ijzige harde wind. Ik hoop dat het rond de 26e ( koningsspelen) wel mooi en warmer weer is.
Ja, er zijn wat warmere temperaturen op komst, maar dat gaat dan gelijk weer gepaard met regen!:x.....Op zich is het weer wel mooi, hier schijnt al een paar dagen de zon, maarja, wel met 3 graden en een kudde wind! (kracht 5/6, aan zee)......maarja, eerst maar eens wat warmere temperaturen, ben die kou zo spuugzat! Elke ochtend nog steeds dat gedoe met handschoentjes aantrekken, mutsen op.....
Blergh ben het echt zo zat. Het wordt wel warmer,maar idd met veel regen..... Mijn dochter pakt steeds haar sandalen en zegt 'Ik wil naar de zomer'. Ja mama ook