hmm balen meis.. maar indd zegt je gevoel vaak al genoeg .. heel veel succes de komende tijd en op naar de operatie! xxxx
meis wat balen weer. Nu op naar je operatie en ik duim heel hard mee dat je daarna snel zwanger bent van een plakbeebje!
Ja, ze doen het bij iedereen anders, en Flippo loopt nog in hetzelfde zkh als mij ook. Ik moest om de dag terug, en ondanks dat ik 5 dagen gebloed had, was een week later mijn HCG gestegen, en dat al 2x achter elkaar.. @ Flippo, heb je nog een app gedaan, rustig aan meid. Op naar de operatie en een prachtig wonder!
Babii toch raar een verschillend beleid, het lijkt me juist dat je in de onzekerheid graag wat duidelijk heid wil hebben. Bij jou dus toen toch HCg gestegen? maar ook echt verdubbeld?? schijnt dat als een restant in je baarmoeder zit dat je lichaam het zelfde reageert al zou je zwanger zijn. dikke knuffel voor jou ook trouwens,, hopelijk na okt snel zwanger ik duim
Jeetje meid, wat een achtbaan aan emoties... Op naar de operatie in okt dus, duimen draaien volop voor je. En heel stiekem geeft die posi test, ookal ging het fout, een beetje hoop? Zo ja, hou je daaraan vast! Knuffel!
@julia: Naja hoop is een groot woord... het is niet blijven plakken dus wie zegt dat dat niet HET probleem is? daar kunnen ze immers niets aan doen... Naja moet ik nog maar even niet over nadenken, eerst de operatie maar eens..
Hoi meis, Wilde je heel veel sterkte wensen met alles. Nu op na de operatie en daarna echt stappen zetten. We blijven duimen en hopen voor jullie. En als je ooit zin heb in een ijsje......je weet me te vinden. Dikke kus
@Marnat: Waarom vermoeid meisie? Hopelijk niets ergs??? @Lyn: Ijsje eten ben ik zeker nog steeds voor in hoor @Ella: Thnx meis @All: hier is alles goed morgen over een week voor controle naar de gyn, dan gaan we mijn cyste bekijken en de operatie door spreken e.d.... Nog iets meer dan 3 weekjes en we gaan weer onder t mes! En dan hopelijk een rooskleurige en zonder al te veel zijweggetjes richting de icsi!
Filppo@ Jij gaat gewoon als een speer door de operatie heen. En dan goed herstellen , en dan op roze door icsi! Geen gekke vratsen meer tussen door. Die heb je nu wel genoeg gehad. Geen idee waar ik zo moe van ben ben. Huil ook geregeld vraag me niet waarom.
@Marnat: klinkt als een hele hoop emoties... ow meis wat lijkt het me onwijs moeilijk de situatie waar jij en je mannetje nu in zitten... Daar valt mijn situatie bij in het niet, wij hebben immers nog kans. Ik denk aan je meis, je bent een kanjer en een topper!
@Marnat: misschien een gekke vraag... maar ga je ook weer aan de anticonceptie? Ik heb daar zelf namelijk wel eens over na gedacht en ben toen eigenlijk tot de conclussie gekomen dat niet te doen... je hebt nooit resultaat gehad dus waarom je lijf weer vol proppen (althans dat is mijn gedachten) Maar hoe sta jij daar tegenover?
Nee meis is geen gekke vraag, ik ga niet meer aan de pil zal niet weten waar voor. Al die jaren geen wonder zonder pil en ook met hormonen niet . En idd er zitten al genoeg hormonen in mijn lijf.[ waarschijnlijk is dat er al uit] Die troep mag een ander nu slikken en spuiten. Geen poppenkast meer aan mijn lijf.
nee dat idee had ik dus idd ook... waarom de pil als het al die tijd niet gelukt is idd... Nogmaals een onwijs dikke knuf voor je hoor!
Om 7:00 ging de wekker.... pffff.... waarom zo vroeg?? Opstaan, aankleden, haasten, auto bij mn moeder ophalen, naar het UMC Utrecht rijden, in de file staan. Dat schiet allemaal niet zo op! Als ik maar op tijd ben denk ik nog al kijkende op de klok. 8:50 ik rij de parkeer garage van het UMC in, om me heen kijkend of ik mijn liefies auto al ergens zie staan... Nee die zie ik niet, naja hij zal er al wel zijn! Met de lift naar de 5e etage, snel lopend richting de poli. Loop de hoek om en zie gelukkig mijn mannetje al zitten. Nog even kletsen, zal de cyste er nog zitten? Hopelijk is hij weg... naja we zullen het wel zien! 9:05 daar is dr. Bos. Hallo meneer en mevrouw V. komen jullie maar mee. In het kamertje aangekomen, "Gaan jullie maar zitten hoor. Man man wat heb ik een nachtmerries over jullie naam, ik heb de afgelopen weken zo veel voor jullie moeten regelen en doen.... Jullie naam spookt echt door mijn hoofd" , zegt ze lachend. Eerst word er een echo gemaakt, kijken of die cyste weg is... man man wat was ik daar zenuwachtig voor met vorig jaar juli achter in mijn hoofd houdend. Even zoeken, drukken en porren zijn daar mijn eierstokken 1 voor 1 in beeld.... Ja gelukkig ze zien er beide mooi rustig uit. De cyste zat links, hier was nog een holte te zien van 3.0cm bij 1.8cm donker grijs van kleur wat er op duid dat hij nu vol zit met bloed. Hij is dus gesprongen! Helemaal blij met dit nieuws want dit betekent dat hij nu daadwerkelijk uit zichzelf aan het verdwijnen is. Hup uit die stijgbeugels, broek aan en weer op de gewone stoel zitten. Nog een receptje provera voorgeschreven gekregen waar ik 1 oktober mee moet beginnen omdat de decapeptyl dan al uitgewerkt is. Nog even informatie gekregen met betrekking tot de operatie, ze willen het via een hysteroscopie en een rectale echo gaan doen maar omdat alles zo moeilijk te zien is tijdens de echo's moet ik er rekening mee houden dat het toch nog een laparoscopie gaat worden.... Naja zolang het maar goed gebeurt houd ik mezelf maar voor! Na de operatie in ieder geval een weekje rust nemen, niet te zwaar tillen en volgens dr. B. ben ik de eerste dagen na de operatie vergelijkbaar met een hoog bejaard iemand (zei ze letterlijk).... Ach dat kon er ook nog wel bij Ben al in de overgang dus de stap naar bejaarde is ook niet meer zo groot Gelukkig is dit alles maar tijdelijk want na dat weekje (als de operatie niet laprascopisch hoeft) is alles over en zou ik me weer helemaal de oude moeten voelen. De dag van de operatie word er een telefonische afspraak gepland met dr. Bos voor een week later om even te kijken hoe ik me dan voel. Als ik me dan goed voel word ik aangemeld voor de ICSI. Als alles goed verloopt zal tijdens mijn 1e menstruatie na de operatie het spiraaltje weer verwijderd worden en word ik 1 a 2 weken daarna opgeroepen voor de intake voor ICSI. In de tussentijd hebben we 26 september de info avond voor de IVF/ICSI in ieder geval. Het is mij nu in ieder geval duidelijk dat we na de operatie mijn baarmoeder in ieder geval 4 tot 6 weken de tijd moeten geven om volledig te herstellen. Al met al hebben we een fijn, komisch, gezellig en duidelijk informatief gesprek gehad. Dr. B. komt 5 oktober speciaal voor mij werken, dat vind ik erg bijzonder en fijn, je voelt je ook al loop je in zon groot ziekenhuis loopt hierdoor geen nummer meer. Daarnaast gaf dr. B. aan dat ze "casussen zoals ik" haar werk interessant en uitdagend houden. Aan de ene kant jammer dat juist wij zo'n casus moeten zijn, maar aan de andere kant omdat je afwijkt van het gros wat in de MMM zit weet je wel dat er uitgebreid en goed naar je gekeken word en dat er vakmensen met je bezig zijn. Op naar de info avond, de operatie, het herstel, de start van de ICSI en hopelijk snel daarna een zwangerschap die mooi voor 9 maanden blijft plakken! Ik voel me goed, ik ben positief, en ookal heb ik zo af en toe mijn dip moment, onder dat alles zit nog steeds een positieve Miekie die de toekomst nog steeds rooskleurig tegemoet ziet!
Jaja, gister avond was het alweer zo ver... De info avond voor de IVF/ICSI in het UMC Utrecht! Om eerlijk te zijn werd er niet veel verteld wat ik nog niet wist... Ik loop immers alweer bijna 2 jaar in het ziekenhuis (november 2009) en van spuitschema's e.d. tja... been there done that De IVF zelf, dat had ik in mijn eigen opleiding volledig gehad, dus dat was ook niet echt veel nieuws en had me ook al wat ingelezen. Daarnaast hebben we na de operatie, die overigens volgende week woensdag al is (!!!), een uitgebreide intake met onze gyn, gaan we alles door nemen en worden we aangemeld. Maar o my god.... die operatie is gewoon over een weekje al! Wat vliegt de tijd toch ongelooflijk hard... pfff... Naja ze zeggen ook wel eens: time flies when your having fun En fun is zeker wat ik heb de afgelopen tijd! Ik voel me sinds een paar weken eindelijk weer de miekie die ik voor de hele MMM was, eindelijk weer mezelf! Gewoon de miekie die grapjes maakt, in is voor een lolletje e.d. en "rottigheid" uit haalt op de werk Eindelijk weer ik! Naja nu die operatie goed doorstaan, herstellen, spiraaltje verwijderen, intake IVF/ICSI en dan hopelijk kunnen we in november gaan starten! Zit er toch nog een klein kansje in dat we 2011 roze af kunnen sluiten </B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></I>