Flippo, ik kom hier eens spieken. Veel succes! Ik zie dat we in hetzelfde zh lopen. Althans, jij loopt er nu nog en ik heb een pauze ingelast.
@Timon: Goed dat je een pauze hebt in gelast, is ook goed voor je lichaam om weer ff goed bij te komen van al die rot hormonsters en de stress e.d.! Hoe vind jij het in het UMC? Ik loop bij dr. B (gyn) en dr. T (ivf) @Ella: Thnx meis vol goede moed en vol zenuwen leef ik naar woensdag toe
We hebben de pauze voornamelijk om emotioneel weer op adem te komen. In het UMCU hebben wij geen vaste fa's. Ik ben fa T een aantal keren tegengekomen en zij is prettig. Eigenlijk de meeste fa's wel. Met het bespreken van een traject krijg ik een gesprek met een fa. We hebben weleens een gyn gehad, maar daar kon ik helemaal niet mee communiceren. Alsof we ieder het over een totaal andere wereld praatten. Niet handig.
Operatie is goed gegaan heeft 2uur geduurt, heb er een film opname van mee gekregen. Jan2012 pas start icsi ivm herstel en ik moet in november weer een hysteroscopie krijgen. Lange weg dus en 2011 zoiezo geen zwangerschap meer voor ons. Op naar 2012 en nu lekker slapen. XxX
fijn dat de operatie goed is verlopen .. hopelijk heb je lekker kunnen slapen ( of nu nog ) op naar 2012 en een mooi beebje ! xx
op naar 2012... na een mislukt 2009, 2010 en 2011... Ik durf persoonlijk niet te hopen op 2012... Hopelijk zit mijn portie van operaties e.d. er eindelijk op na de 3e en laatste hysteroscopie in november.
Hai Flippo, fijn dat alles goed is verlopen meis! Ik hoop dat het je meegevallen is en dat je niet al te veel last hebt.. lfs
flippo , wat fijn dat het achter de rug is... ik duim met jullie mee.... voor een super 2012!!! sterkte met het herstel! denk aan je hoor! xx
Hey meiden! Pf al een tijdje hier niet geschreven pff... haha Maar ik lees wel mee in het IVF/ICSI 4 topic Wat een mooie posi testen komen daar voorbij zeg, echt onbeschrijvelijk mooi om dat te lezen! De reden dat ik niet veel meer schrijf is omdat ik domweg niet veel te schrijven heb Herstel gaat prima! Afgelopen donderdag en vrijdag wezen werken wat goed ging, was alleen vrijdag avond en zaterdag echt volledig afgedraaid Haha maar goed lekker bij kunnen slapen! Maar goed komende week weer een drukke werkweek voor de boeg kan mn borst alvast nat maken! Hoe het herstel overigens van binnen verloopt... geen idee, dat zie ik in december ofzo pas via de hysteroscopie die dan weer gaat gebeuren. Moet nu nog tot 2 november de progynova en de provera slikken (provera begin ik volgend weekend mee), dan ongi worden en ben benieuwd hoe mn cyclus dan zal zijn... 24 november mogen we pas weer op de poli komen, wat dr. B dan gaat bespreken geen idee, maar dat zien we dan wel... Denk dat dan de hysteroscopie afgesproken gaat worden en misschien een datum geprikt gaat worden voor de intake voor de ICSI... ik weet t allemaal niet maar dit denk/hoop ik Verder, tja, heerlijk aan t genieten van allemaal leuke dingen, lekker weinig aan de MMM denken en alles wat komen gaat me me focussen op de vakantie in mei met mn zusje naar New York. 29 oktober met 2 vriendinnen naar de mr. Horror film avond in Pathe Rembrandt (utrecht) en nog wat andere leuke afspraakjes tussendoor Ik kom mn tijd wel door! Ook druk aan t bedenken wat voor taart ik zal gaan bakken voor mn verjaardag... denk in ieder geval weer de overheerlijke brownies die ik wel vaker maak, maar er moet in ieder geval nog een taartje bij ... dilema's dilema's