Flippo's weg door de MMM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Flippo123, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Flippo@ Fijn te lezen het goed met je gaat.
    En zo te lezen vermaak je prima.
    En haast jarig denk er wel om wij willen dan ook een stukje taart hoor:D
    En meis wees jij wel voor schichtig met werken? denk om je zelf doet een ander niet voor je he.
    Knuf en geniet voor al ook van me kaar he!

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Altijd fijn om te lezen dat het goed met iemand gaat. Jij vermaakt je prima lees ik. Binnenkort lekker naar de film en bijna jarig. Geniet ervan! Mbt taartje.. de herfst is echt voor de appeltaart.;)

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Marnat: Haha ja ik denk heel goed om mijzelf hoor :) laat lekker mijn collega's voor me lopen hahaha :p Nee maar prikken dat kan ik wel en een beetje droog uit mn nek lullen :p Dus dat komt wel goed :)
    Kan beter zeggen dat jij een beetje op jezelf moet letten meis :( Las in je eigen topic dat je lichaam je weer flink in de maling aan t nemen is... onwijs balen zeg! Hopelijk snel een beetje normaal mee werkend lichaam...
    Hoe is het verder eigenlijk met je?

@Timon: Tja wat moet je anders he :) Kan nu ik gedwongen weer een tijd moet wachten me maar beter lekker proberen te vermaken en proberen zo min mogelijk stil te staan bij de hele MMM en wat alles wat komen gaat. Met de jaarwisseling is het vroeg zat om daar eens over na te gaan denken vind ik persoonlijk!
    Appeltaart... Mmmmmm lekker idd :p Een van mijn lievelings taarten om eerlijk te zijn :D
    Ik denk dat ik maar even flink al mijn kookboeken af ga struinen (en ik heb een hoop kookboeken gericht op taarten haha) om me goed te orrienteren! Ik heb zelf een heel appeltaart kookboek! Als ik mn keuze heb gemaakt en ik heb het daadwerkelijk gemaakt zal ik een foto er van maken :)
    Hoe is het verder eigenlijk met jou? Tot wanneer denk je ongeveer een pauze te houden? Jij liep toch ook in het UMC? Voor jou ook, net als voor Marnat: denk je ook een beetje om jezelf? Dikke knuf voor je!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jij heb echt een kookboek met alleen maar appeltaarten????? Geweldig!!:D Als je in mijn buurt zou wonen zou dat vast niet goed voor me zijn.:p

Nu je weer moet wachten (vies woord!) kan je het beste leuke dingen ondernemen.

Ik hou me druk bezig op mijn werk en doe ernaast ook leuke dingen. Zo ga ik zondag naar Miss Saigon. Heel erg.... :p Ook lekker in huis aan het freubelen in mijn vrije tijd. De tuin is in orde en ja, dat doet me goed.
    Wij lopen ook in het UMCU, maar hebben geen idee wanneer we voor ICSI 3 zouden willen gaan. Deze rust doet ons eigenlijk wel goed, want alle hoop en teleurstellingen is ons even opgebroken. Maar goed, misschien spontaan zwanger worden? ;)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Flippo@ Het gaat redelijk hier mijn schoonmoeder licht in het ziekenhuis lees mijn topic.
    Verder wat mijn lijf betreft gaat goed , gister toen ik op bed ging wel ongi gevoel , maar nu weer weg.
    Kan dus geen ongi komen maar normaal was het gister mijn ongi dag.

Als ik dit allemaal lees word ik weer blij meis leuk al die leuke dingen.
    Ow je mag wel dichter bij timon gaan wonen want appeltaart blehe hier niet.:D

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Achja, zover hoeft ze niet van mij vandaan te zitten. Ik zit bijna op de 3 provicie punt (ipv landenpunt;)).

7. Flippo123

@Timon: Hahaha ik zit ook redelij dichtbij een punt waar 3 provincies bij elkaar komen :p Ik beloof je een vers gebakken appeltaart als je zwanger bent oke :p?

@Marnat: Kan ook heel lekker andere taarten bakken hoor :p
    Sterkte trouwens met je schoonmoeder :( Zal morgen ff je topicje bijlezen... heb t de afgelopen dagen een beetje druk gehad, al weet ik zelf nog niet precies hoe dat dat zo gekomen is :S

@All: Vandaag voor de 5e keer tante geworden. Mijn schoonzusje heeft via een geplande keizersnede een gezond zoontje en broertje voor haar 2 andere zoontjes gekregen. Hij heeft Bas Noah :)
    Kon er jammer genoeg door het werk vandaag niet langs maar morgen ga ik er zeker te weten ff lekker heen!

Mijn hele dag heeft in het teken van zwangerschappen gestaan...
    Vriendin kwam met het nieuws zwanger te zijn (4e ronde, zit hier ook op ZP), mn schoonzusje bevallen, vollegaatje bevallen, zwangerschapstest moeten afnemen bij een patient... Pff allemaal wel erg leuk natuurlijk, maar wel onwijs confronterend!

Maar goed, keep up the good spirit zeggen we dan maar!
    Nog 5 weken en dan voor controle naar t ziekenhuis... hopelijk krijgen we dan een beetje te horen hoe t traject er dan uit gaat zien!

8. Flippo123

30-10-2011 - Provera/progynova, nog 1 dag.

Morgen mijn laatste dagje provera en progynova slikken.
    Na een "cyclus" van dan 61 dagen hoop ik dan snel ongi te worden.
    Ik zeg wel cyclus maar eigenlijk is het helemaal geen cyclus.
    1 september heb ik voor het laatst gemenstrueerd, dit was mijn laatste natuurlijke cyclus, de cyclus daarvoor waren ook niet natuurlijk en waren voor de IUI met puregon en pregnyl.
    Vanaf 1 september heb ik decapeptyl gebruikt, een operatie aan mijn baarmoeder gehad en heb 28 dagen progynova geslikt en 10 dagen provera om mijn baarmoeder hopelijk zo goed mogelijk te laten herstellen.

Nog 3 weken en 4 dagen en dan mag ik op controle afspraak komen bij mijn gyn voor na de operatie.
    Wat er precies besproken gaat worden, geen idee, wacht in spanning af en zal hier "melding" doen na het gesprek.

Vanaf mijn komende menstruatie zou mijn natuurlijke cyclus terug moeten zijn.
    Eerst worstelde ik met de vraag of ik mijn cyclus in de gaten zou gaan houden of niet met tempen en of ovutestjes. Ik heb besloten dit niet te doen.
    Nog even rust aan mn lichaam kan geen kwaad vind ik en daarnaast, waarom zou ik het in de gaten houden?
    Kans maken we toch niet natuurlijk door de antistoffen in het zaad van manlief. De kans op een spontane zwangerschap is kleiner dan 5% so why bother?

Nee, ik ga liever de komende tijd me lekker bezig houden met andere dingen dan zwanger worden.
    Dat lijkt me een veel beter plan!!!
    Vannacht lekker Halloween met een vriendin geviert in Utrecht onder het genot van 4 films :)

9. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

respect voor jou meis en ik duim voor je met de afspraak dat je vanaf dan vol aan de bak kan en dat het snel raak is bij jullie.

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    indd respect!
    goed dat je het even achter je kunt laten .. op naar over 3,5 week en dan zien hoe dan.. !

geniet even van alle leuke dingen de komende tijd en dan weer vol aan de bak ;) !

11. Flippo123

Thnx meiden!

Vandaag is cyclusdag 1 in volle glorie los gebarsten...
    Eens zien of mn lichaam na 2 maanden in de kunstmatige overgang te hebben gezeten de draad een beetje op weet te pakken.
    Had voor heen zelf een cyclus van gemiddeld 35/40 dagen dus we zullen eens zien!

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Spannend Flippo.

Taartje hoeft nog niet.;) Ik ben het weekend ongi geworden.

13. Flippo123

Ah meis... dikke knuf voor je :(
    Ik hoop echt dat ik snel een taartje voor je mag gaan bakken hoor!
    Wanneer gaan jullie weer verder in t UMC?

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    De ongi is alweer voorbij. Geen idee wanneer we doorgaan. Wilde je er afspreken?:p

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    succes! Ben benieuwd

16. Flippo123

@timon: haha toch gezelliger in die wachtkamer :p ben Babii er ook al eens tegen gekomen :p

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Knuffie terug kon hem goed gebruiken!! Succes lieverd

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben Babii daar voor het eerst tegengekomen. Grappig!

19. Flippo123

@Marnat: Dat idee had ik wel :) Ik lees niet meer zo vaak op ZP, maar denk wel aan mijn mede MMM-dinnetjes :)

@Timon: Haha wat een toeval :p Wie weet hebben wij elkaar ook wel eens gezien in de wachtkamer :p ik kwam gemiddeld 7x terug voor een FM dus was er wel vaak :p

@All: Ken je dat gevoel...
    Dat gevoel dat het wachten te lang gaat duren?
    Dat je verder wil?
    Dat je niet meer gedwongen stil wilt staan?
    Dat je eindelijk weer eens wilt starten met een behandeling?
    Dat je de MMM veels te lang vind duren?
    Dat je jalours word op anderen die wel zwanger zijn?
    Dat je het zat bent?
    Dat je zelfs soms twijfelt of je uberhaupt verder wil met de MMM?
    Dat je gek word van onzekerheid of je uberhapt een wondertje mag krijgen?
    Dat je soms ff op een dak wilt gaan staan en flink wil gaan staan schreeuwen in het niets?
    Dat je liever de hele dag in je bed ligt?
    Dat je terug wilt naar je onbezorgde leventje voor je kinderwens?

Pffff.....
    Nog aanvullingen?

Maar goed puntje bij paaltje.... Ik wil gewoon dat de tijd ff wat sneller gaat... dat t snel 24 november is en dat we dan eindelijk eens goed nieuws gaan krijgen in de zin van dat we mogen starten met ICSI...
    Gek eigenlijk he dat je verlangt naar een behandeling en al die ziekenhuis bezoeken...
    Ik denk voor een buitenstaander die de MMM nooit heeft mee gemaakt, die zo zwanger zijn geworden of iets dergelijks dit zich niet voor kunnen stellen.
    Ik denk dat de MMM-meisjes die gevoel wel herkennen... of in ieder geval deels :)

Want tja, wees nu eerlijk, start behandeling betekent een reeele kans op een wondertje.

20. kelly001

kelly001 Bekend lid

10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL

Je verhaal komt mij bekend voor ik weet het ook allemaal niet meer gelukkig heb ik dinsdag mijn eerste afspraak en hoop ik dat ze me echt kunnen helpen, Ik zit ook met zoveel vragen en het gevoel elke keer van het duurt te lang en het twijfel gevoel en gewoon dat je het niet meer weet.

Deel Deze Pagina