indd mensen die de mmm niet nodig hebben hoor ik ook zeggen :''nou zou echt niet zoveel moeite doen hoor.. Elke keer naar t ziekenhuis tussen je benen laten kijken enz'' dan zeg ik maar heel wijs:''tot je er midden in zit en niet anders kunt!..
Kelly, ze kunnen je vast helpen, maar uiteindelijk moet je het zelf doen en ergens geluk hebben dat je emmy door zal groeien. Lydia, het is zo 'leuk' om steeds weer poppenkast te hebben. Als je eenmaal in de mmm terecht komt omdat je kinderwens zo groot is ga je vaak over je grenzen heen. Buitenstaanders hebben daar veelal geen idee van. Soms maar goed ook. Wij hebben 2 jaar onze hoop in de mmm gehouden en nu we nog 1 ICSI over hebben. We houden rust en dat bevalt eigenlijk erg goed. Ik ga weer bezig met dingen waaraan ik (vooral) afgelopen jaar amper aandacht heb gegeven.
@Jydia: Ze moesten idd eens weten.... @Timon: Ik loop sinds gisteren precies 2 jaar in de MMM maar begin toch aardig de hoop te verliezen :S.... Nog 5 a 6 maandjes geduld moeten we opbrengen voor we met icsi kunnen starten... :S
Nog minder dan een week tot mn controle afspraak!!! begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden om eerlijk te zijn.... Goed hersteld of niet? Ik ga wel vragen of ik alvast op de wachtlijst voor de ICSI kan ivm dat deze 3 maanden is... kan er maar vast op staan toch ?
hoop voor je dat de controle goed is.. en indd zou het ook vragen hoor of je vast op 'de lijst' mag.. succes morgen.
Zo te lezen moet je nog heel wat maanden geduld hebben flippo. Succes met je afspraak en hopelijk wordt het wachten beloond. En over poppenkast kijken, hier had ik er gisteren 3 die stonden te kijken. 1 arts, 1 laborant die wacht tot emmy is ingebracht en iemand die aan het leren was. Werd netjes gevraagd of de laatste dame mee mocht kijken. Had zoiets van, ach of het er nou 2 of 3 zijn maakt ook niet meer uit. Heb ooit zitten tellen hoeveel mensen er al hebben zitten koekeloeren daar. Kwam uit op ongeveer 30 personen tijdens de mmm.
Flippo spannend hoor!! En je hebt groot gelijk van de lijst, zou ik ook willen!! Zonnetje, idioot he, hoeveel mensen je al gezien hebben down under.
Dat is inderdaad verbazingwekkend. Moet ook wel zeggen dat het bij 2 verschillende ziekenhuizen is. Moet ook zeggen dat ik er tegenwoordig minder schaamte bij heb dan in het begin.
Hey meiden, thnx voor de lieve berichtjes Begin t nog toch wel erg spannend te vinden hoor... overmorgen om 10:00 weer in de wachtkamer plaats nemen en dan hopen op goed nieuws en hopen dat we op de wachtlijst mogen!
Meiden, ik ga stoppen op dit forum.... Ik verwijder mijn account hier ook omdat ik al eerder geroepen heb te stoppen hier maar puntje bij paaltje kom ik toch iedere dag hier weer terug... Ik merk dat ik door dit forum me te veel blijf focussen op het zwanger worden en me verhalen van anderen te erg aan blijf trekken en dat is naar mijn gevoel niet goed voor mezelf. Ik blijf in gedachten bij jullie hoor Liefs
Heel veel succes verder en wie weet spoor ik je nog een keer op via de andere sites. Snap je gevoel wel een beetje hoor. Hoop dat voor jullie ook een wondertje is weggelegd
Erg jammer dat je bent gestopt. Had je graag nog aan het appeltaartje gehouden. Snap zeker waarom je het heb gedaan. Veel succes met jullie traject!
Flippo, weet niet of je dit nog leest.. maar wil je heel veel sterkte verder wensen in jullie traject! Hoop dat jullie grote wens uit mag komen....!!! Succes met alles meid!! xx
Hi jammer zeg, kwam even kijken of er nieuws was... Ga je goed meis, weet niet of je het leest maar hoop dat een wondertje je gegund is!!
mmmm..... Kom er achter dat het me niet lukt helemaal weg te blijven... Maaaar ik ben wel een heeel stuk minder online. Update: Heb groen licht voor IVF/ICSI en heb donderdag 21 december de intake al! Liefs Flippo123 - Cybje