Lief cybje, wat een narigheid toch en wat heb je je sterk gehouden!!!! krijg kippenvel van je verhaal! de duimen draaien hier overuren voor jullie meid, en rust nu lekker uit!
Thnx meiden Zo "the day after" voel ik me redelijk goed! Ja mn buik is gevoelig, maar goed dat was te verwachten! Ja ik ben erg moe, dat was ook wel te verwachten! Ja ik ben zenuwachtig voor zondag, hartstikke logisch lijkt me Ik hou jullie op de hoogte! Ik hoop zo op in ieder geval 1 mooie bevruchting!
Vanmorgen om 10:15 werd ik door de laborante van het UMC gebeld. Deze mw klonk erg zakelijk en eigenlijk werd ik daar direct al een beetje zenuwachtig van... ze klonk zo negatief :S Van de 9 eicellen waren er 7 bevrucht. 1 was 8 cellig en zag er mooi uit, deze zou terug geplaatst worden. De 6 anderen waren 4 cellen en troebel, niet goed dus... deze zijn vernietigd. Onze hoop is dus gevestigd op deze emmy... Over 15 dagen mag ik testen... dat word lang wachten.... Bij positief resultaat moet ik bellen voor de afspraak voor een echo. Bij negatief resultaat bellen voor een afspraak om deze behandeling te evalueren en te kijken wat er eventueel anders moet/kan. Dan moeten we een cyclus rust houden en dan zouden we ergens in maart weer van start kunnen. Maar goed, ik heb goede hoop voor deze tp, en ik hoop dus heel hard op een zwangerschap! Op naar 23 januari! De tp was vanmorgen om 11:45, heb op dit moment dus een mooie 8 cellige emmy warm in mn buikje zitten!
nou inderdaad.... waar denkt ze wel niet dat ze t over heeft... 10 maanden bezig geweest en durven zeggen dat ze een soortgelijk traject als mij heeft gehad??? rot alsjeblieft een heeeeel groot eind op.... Hoe krijg je iemand ongelovelijk kwaad....
Ik zou gewoon hebben gereageerd; sinds wanneer heb jij gestudeerd voor gynaecoloog cq. IVF arts? Als je dat gedaan hebt, dan ben je van harte welkom om advies te geven. Heb je dit niet gedaan; ga dan een ander vals beschuldigen, maar laat mij met rust. Hoe durf jij te spreken, als je zelf nooit z'n traject hebt meegemaakt. 10 maanden bezig zijn en wachten is iets heel anders als 4 jaar bezig zijn, en niet natuurlijk zwanger kunnen raken! Hoe durven ze zeg, mijn god! Zo ben ik hier op dit forum ooit eens beticht voor leugenaar. Mijn traject zou fake zijn etc. etc. Diegene schrijft hier nog, alles wat ik schreef was gelogen! Walgelijk!!!! Niks van aantrekken meis!!! En spreek je al @ whatsapp, dus reageer daar ffies. Dikke knuffel lieverd! xxx
Vandaag... precies 1 week na de punctie. Aan de ene kant als ik achteruit kijk vliegt de tijd voorbij Aan de andere kant als ik vooruit kijk, pfff, dan kruipt de tijd voorbij! Nog 11 dagen tot mn NOD... dat is 15 dagen na de terugplaatsing. Nu vraag ik me af... moet ik echt zo lang wachten? Of kan ik ook eerder testen? Omdat ik namelijk ook verhalen lees van meiden die eerder testen in zon behandeling. Ben gewoon nieuwsgierig, ik wil het gewoon weten hahaha. Verder gaat het prima, geen last meer van mn buik, dus dat gaat lekker. De utrogestan bollen heb ik alleen last van bij mn borsten dus dat is goed te doen! Naja.... nog maar ff afwachten maar!
Helaas moet je echt zolang wachten ja, omdat 10.000 eenheden Pregnyl langer in je lijf zitten. En ook zeer zeker om teleurstelling te voorkomen. Want als je dan positief test en het gaat fout zoals bij mij (al 3x) dan is dat een enorme klap. Toch kan je soms je nieuwsgierigheid niet bedwingen, maar houdt er altijd rekening mee dat het de Pregnyl nog kan zijn. Mits je natuurlijk test tot die weg is .
ja meis ik zou echt die 15 dagen wachten. ja het duurt lang. maar hoelanger het duurt hoe beter. wij mij kwam het al met 9 dagen na de tp dus zou echt uitgaan van 15 dagen. eerder niet testen en ook omdat je 10.000 ie pregnyl gespoten hebt.
9 dagen na TP is in principe een LF van 12 dagen... toch? Aangezien je de punctie zoals Inge zei als de eisprong moet rekenen. Ik zit overigens nu op 7 na TP.... en wacht idd nog even rustig af. In ieder geval tot komende donderdag en dan ga ik t opnieuw afwegen @Babii: Heb t ff berekend, vandaag zou er nog 2,4EH pregnyl in mijn lichaam zitten dus niet meer te herkennen door een zwangerschapstest. Di 3 jan: 10.000 wo 4 jan: 5.000 do 5 jan: 2500 (punctie) vr 6 jan: 1250 za 7 jan: 625 zo 8 jan: 312.5 (terug plaatsing) ma 9 jan: 156 di 10 jan: 78 wo 11 jan: 39 do 12 jan: 19.5 vr 13 jan: 9.7 za 14 jan: 4.8 zo 15 jan: 2.4 ma 16 jan: 1.2 di 17 jan: 0.6 wo 18 jan: 0.3 do 19 jan: 0.15 vr 20 jan: 0 za 21 jan: 0 zo 22 jan: 0 ma 23 jan: 0 (TESTDAG)
Je zou kunnen testen op dag 15 na punctie. Dus als je in een normale cyclus je nod zou hebben. Punctie is dag van eisprong. Succes
@Zonnetje: Thnx meis In mijn natuurlijke cyclus heb ik een LF van 5-10 dagen... maar goed dat is nu niet van toepassing ip lijkt me door de utrogestan. Ik wacht rustig af tot komende donderdag! (ookal vind ik t soms wel ff moeilijk )