Dat is wel een hele korte lf. Door de utro kan je ongi inderdaad weg blijven. Ik werd pas 2 dagen na stoppen van utro ongi. Succes nog.
@Zonnetje: Heb jij ook 18 dagen na de punctie Utro moeten gebruiken? Dan zou ik wel een bizar lange LF hebben voor mijn doen ... Naja we gana wel zien... donderdag is mijn NOD ip uitgaande van de punctie... Vind t ondertussen wel een beetje spannend worden om eerlijk te zijn!
Bij mij was punctie al jaar geleden. Had 90 utro-bollen. 3x daags 2. Geen idee hoeveel dagen precies, maar wel zoiets ja. Helaas heeft geen ongi tijdens gebruik van utro niks te betekenen. Maar is dan wel lange lf voor je. De laatste week vind ik ook zenuwslopend hoor.
Mm oke... Heb t ff terug gerekend, 15 dagen Utro heb je gebruikt (6 bollen per dag in totaal dus 90/6=15) Nog 4 dagen tot mn NOD... Pfff.... naja moet gelukkig veeeeel werken
Dat scheelt dan weer. Dan had ik op dag 16 na punctie de laatste bollen. Begon namelijk pas 'smiddags op dan van punctie. En dan werd ik op dag 18 na punctie pas ongi. Dat weet ik dan nog wel. Heel veel succes en het beleid van utro is overal anders helaas. Blijf voor je duimen en helaas geeft de utro ook van die vage klachten.
Ik lees je verhaal nu pas. Ben een poosje niet geweest. Meid, wat herken ik je pijn van de punctie. Precies zo heb ik het ook gehad. Aanrader; mocht je een 2e punctie moeten, vraag om extra verdoving, want dat kan anders een hel voor je worden. Ik ga zo de rest van je topic lezen.
Dit is een lastige tijd... wachten. Nu begint langzaam aan het broekloeren. Ik duim voor je dat je positief gaat testen. Knuffel!
Extra verdoving gaat m niet worden, hebben we het al uitgebreid over gehad. Ik ben daar allergisch voor in een best heftige mate (stop met ademhalen) Maar idd t broekloeren is begonnen
Penpuntje rood is veranderd in flink rose bij afvegen en in mn inlegkruisje. Denk dat t game over gaat zijn... en dat zelfs dwars door de utro heen Zou eigenlijk nog tot komende maandag utro moeten gebruiken....
@All:.... gisteren dik ongi geworden... Ik baal.... Straks t UMC maar bellen voor een afsrpaak te maken om deze behandeling te evalueren en te kijken wanneer we verder kunnen/mogen.
Balen voor je. Ik snap de teleurstelling. Er zijn meerdere dames die ongi worden ondanks de utro. Maar het blijft een teleurstelling. Dikke knuffel