Flippo's weg door de MMM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Flippo123, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Thnx meiden...
    Zo lang als ik het er maar niet over heb gaat het goed, maar als iker over begin begin ik direct te huilen.
    Ben gelukkig op mn werk dus heb lekker afleiding en mn collega's zijn erg lief voor me.

Dinsdag 7 februari hebben we een evaluatie gesprek over deze behandeling. Eens zien wanneer we weer verder kunnen!
    Op naar een mooie 2e poging zou ik dus maar zeggen en hopelijk dat we dan wel wat cryo's hebben :)
    Ik moet zeggen dat ondanks mn verdriet en dat ik echt flink baal ik nog wel positief gestemd ben... We hebben immers nog in ieder geval 2 kansen!

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Och meid wat ontzettend klote.. :( Knuf!

3. Flippo123

Thnx voor jullie lieve woorden.
    Moet zeggen dat het me vies tegen valt dat ik 19 nadat ik begonnen ben met spuiten alweer ongi werd. Naar mijn idee verschrikkelijk snel.
    Als het in dit tempo door gaat kunnen we in mei al door alle behandelingen heen zijn pfff...

Naja 7 februari hebben we een evaluatie gesprek in het ziekenhuis en gaan we een nieuw plan van aanpak maken!
    Hopen dat we nu wel iets hebben om in te kunnen vriezen... en hopelijk nu ook een posi test.

Ben de afgelopen dagen flink boos en verdrietig geweest, dat lijkt nu iets beter te worden.
    Tuurlijk ben ik nog flink teleurgesteld, maar het is niet anders.

Vol goede moed moeten we gaan beginnen aan ICSI-2.
    Eens zien wanneer dat zal zijn aangezien er geen pijl op mijn cyclus te trekken is!

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hoeveel dagen na punctie werd je ongi? Dat is denk een belangrijk punt voor de evaluatie. Snap je boosheid en teleurstelling

5. Flippo123

10dagen na de punctie

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieffie, wat vreselijk balen dat de ongi door de utro is gekomen. Wel kort na de punctie, zeg. Dikke knuffel!!!!

7. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Volgens mij is dat inderdaad vrij snel na punctie. Weet niet wat de richtlijnen zijn precies. Maar zal dat puntje zeker meenemen naar evaluatie.

8. Flippo123

Zooo updatje... nog 3 dagen en we mogen voor de evaluatie naar t ziekenhuis!
    Ben heel benieuwd hoe t gaat lopen :)
    We hebben wel wat puntjes die we willen bespreken maar ben heel benieuwd ook wat zij willen bespreken!

- Langer door spuiten omdat nu bij de pregnyl de helft van de eitjes 14mm was.
    - Wat is het risico in mijn geval om 2 slecte kwaliteit eitjes terug te plaatsen (ivm baarmoeder afwijking).
    - Waarom zoveel te vroeg ongi en is hier iets aan te doen?
    - Betere pijnstilling dan paracetamol en dormicum (kan niet tegen morfine).

Hebben jullie nog tips waar ik aan moet denken bij het evaluatie gesprek?

Updatje komt dinsdag na het gesprek!! :)

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Heb geen tips voor je.. Hoop dat ze duidelijke goede antwoorden op je vragen hebben. Xx

10. Flippo123

11. Flippo123

Nog 40 uurtjes tot de evaluatie in t UMC!!!!

(ben helemaaaaal niet aan t aftellen ofzo :))

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Haha;) nog 37 dan

13. Flippo123

haha tel je gezellig mee af :p?

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Vooruit nog 33 :p

15. Flippo123

10,5 uur!!! :p
    Ga nu lekker naar bedje, ben echt waanzinnig moe.
    Morgen ook bij de acupuncturist langs hier in de stad, ff info vragen en kijken of ik er terrecht kan!

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Succes morgen :) x

17. Flippo123

Vanmorgen evaluatie gesprek gehad over de mislukte 1e icsi poging.
    Het volgende is besproken:
    Eicellen
    9 gevonden, 8 rijp, 7 op het oog bevrucht en 1 niet.
    Die 7 zijn door gedeeld naar 4 cellen maar hadden en veel fragmentatie (niet goed van kwaliteit)
    De ene die zich op het oog niet bevrucht had is onverwacht door gedeeld naar een 8 cellige topper en is dus terug geplaatst. We hadden dus 8 bevruchtingen uit 9 eicellen. Opzich een hele mooie opbrengst alleen jammer dat de rest niet goed door deelde, maar dat kan een volgende keer heel anders zijn.

Terugplaatsing
    IVF-arts gaat navragen bij een verloskundig gyneacoloog wat voor mij de risico's zijn om eventueel 2 emmy's terug te plaatsen ivm mijn baarmoeder afwijking. Dit krijgen we deze week als het goed is nog terug gekoppeld.

Zaaduitslag ICSI-1
    We kregen te horen hoeveel zaad er was voor ICSI-1.
    Bij productie (man heeft 2x geproduceerd) was het de 1e keer 5 miljoen en de 2e keer 15 miljoen.|
    Na de wassing bleef er van de in totaal 20 miljoen zaadcelen maar 1 miljoen over met een bewegelijkheid van 1%. Dit is erg weinig dus en vandaar dat er geen IVF gedaan kon worden maar we over gestapt zijn op ICSI. Voor een 2e poging word het direct ICSI.
    De uitslagen worden verklaard doordat mijn man 95% antistoffen heeft in het zaad.

Pijnbestrijding
    De punctie bij ICSI 1 was een hel. Dit kwam voornamelijk omdat ik alleen paracetamol kreeg en een ontspannend middeltje terwijl er normaal gekozen word voor een morfine achtige spuit.
    Ik kreeg geen morfine ivm dat ik hier allegrisch voor ben (krijg er een ademhalings stilstand van)
    Voor de 2e poging ga ik toch een morfine achtige pijnstiller krijgen, maar dan onder hart bewaking dat wanneer er wat gebeurt er ingegrepen kan worden. 6 maart hebben we hier een afspraak over voor verdere uitleg hier over.

Wanneer weer van start?
    Ik moet mijn ongi afwachten. Wanneer ik ongi ben mag ik starten met de pil (microgynon 30) en krijg ik een schema op de post wanneer ik met wat mag beginnen.
    Ik ga nu op het lange schema en ga dus met decapeptyl in de weer. Overigens blijf ik wel de puregon gebruiken en utrogestan.
    Er is een leveringsprobleem met pregnyl, dus dat word nog eventjes spannend.... maar er is een vervangend middel voor als het goed is.
    Als ik 6 maart nog niet ongi ben dan gaan ze tijdens mijn afspraak dan ook even een echo maken om te zien waar ik op dat moment in mijn cyclus zit om zo een verder plan van aanpak te maken.

Ik hou jullie op de hoogte... hopelijk kunnen we snel weer van start... ik heb voor 2 maanden de pil mee gekregen... ben benieuwd hoe het zal gaan lopen en of we in maart of april van start kunnen (ivm dat ik ip 28 april voor een week naar New York vertrek....)

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    iig wel duidelijkheid toch :).. (heb er verder geen verstand van dus kan er niet over mee praten.. )
    nu indd afwachten en hopelijk snel een goed plan en verder, ga alvast weer voor je duimen meis!

xxxx

19. Flippo123

@Lydia: Thnx meis :D... maar goed ook dat je er geen verstand van hebt toch? Is een goed teken!!
    Ik ga wel met goede moed aan deze poging beginnen :) Hopelijk snel ongi (haha dat klinkt gek om te zeggen :p) dan kan ik beginnen met de pil!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jullie hebben een duidelijke uitleg gekregen. Tot aan maart maar genieten van leuke dingen en zeker eind april in NY.

Verder alles goed?

Deel Deze Pagina