Hoe rijdt je nieuwe auto? Ben je inmiddels al ongi? Laten we het hopen, want dit is echt een hel! Ben ik blij met gemiddeld 28/29 dagen. Jouw gevoelens mbt snel weer zwanger na de 1e kan ik me goed voorstellen. Wij willen ook!! Knuffel!
Nieuwe auto rijd top! Ben er echt happy mee!!! Ongi.... Nope nog steeds niet.... Ben benieuwd hoelang het nog op zich laat wachten... Ach dat wachten kan er ook nog wel ff bij wat is nu een paar dagen/weken op 32 maanden
CD44 ondertussen and counting... Vandaag er nog maar weer eens een testje tegen aan gegooid en zoals verwacht omo-wit... Vandaag over een week weer een afspraak in t ziekenhuis... eens zien wat ze willen doen want ik ga niet wachten tot ik een ons weeg om ongi te worden natuurlijk!
Zooo weer een updatje... naja wat je een update kan noemen CD 49 nu, komende dinsdag naar t UMC weer... @Timon: Ik zie dat jullie een afspraak hebben in DD! Wat spannend!! Ik blijf je volgen meis! @Lydia: Hoe is t met jou meis?
Ha meis, kwam hier even kijken hoe het met je ging, wat balen dat je ongi er nog niet is Succes morgen in het zh, hoop dat ze je wat gaan voorschrijven, zodat je weer snel verder kan. Dikke knuffel
Vanmorgen om 8:50 had ik mijn afspraak bij dr. C. in het UMC. Ze vroeg hoe het met me ging en hoe het met mij ging. 1e antwoord: Goed 2e antwoord: CD51 Daar schrok ze even van want ze had verwacht dat ik ondertussen allang ongi zou zijn geweest. Het echo apparaat werd er bij gehaald, ff een kijkje van binnen nemen dus... Baarmoederslijmvlies 8mm Links: 1 cystetje van 1,5 bij 1,3cm (kleintje dus), hoop kleine follikeltjes van kleiner dan 10mm en 1 restfolikel van een gesprongen ei! Rechts: Helemaal rustig en 1 groot restfolikel van een gesprongen ei! Je leest het inderdaad goed, zoals het er op de echo uit zag heb ik 2 eisprongen gehad. Maar goed nu het volgende: - Vandaag starten met Provera, 7 dagen 10mg per dag slikken tot 14 maart. - Vandaag starten met Decapeptyl spuiten. - Vanaf 23 maart starten met 150EH puregon bijspuiten. - Eerste follikelmeting op 30 maart. - Punctie ongeveer op 3 a 4 april!!! We hebben het nog over pijnstilling gehad tijdens de punctie, omdat er voor mij de mogelijkheid was om dit op de dagbehandeling met behulp van een fentanyl infuus en hartbewaking te doen (allergie morfine preparaten) maar hier heb ik vanaf gezien. De reden, de ene punctie is de andere niet. Ik heb me heerlijk relaxed gevoeld door de dormicum (krijg ik nu dus ook weer) en tja, de punctie zelf was erug pijnlijk maar dat hoeft niet te betekenen dat deze komende punctie weer net zo pijnlijk gaat worden! En ik heb gewoonweg t liefst zo weinig mogelijk troep in en aan mn lichaam om eerlijk te zijn. We gaan dus weer van start!!!
hee ik kreeg geen melding.. hier alles goed hoor zit met een klein waterpokkie-meisje!.. heeft ze van dr neefje gerkregen.. ach ja nou weer van start! we gaan KEIII hard duimen!!!! xxx
@lydia: Aaah wat zielig ... naja ze kan t maar gehad hebben toch? Lekker met talkpoeder in poederen en lekker vertroetelen! Vind t wel heel spannend om aan de 2e poging te beginnen... Aan de ene kant onwijs blij en gelukkig en happy, maar aan de andere kant ook bang dat t net zo gaat verlopen als de 1e poging... Maar goed ik weet ook dat de ene de andere poging niet dus dus moet niet op de zaken vooruit lopen!
na dat is t mooie als ze het voor t jaar krijgen kunnen ze t nog een keer krijgen.. laten we heel hard hopen dat deze poging gaat lukken meis! indd de ene isde andere niet !
Hoe kan het toch dat je 2 eisprongen heb gehad zonder ongi als gevolg? Jij zit heel raar in elkaar. Wel prettig dat direct actie is ondernomen en het schema zichtbaar is. Hou rekening met het krijgen van de pregnyl. Er zijn blijkbaar problemen met de fabrikant. Veel meiden lopen nu vast. Wat betreft pijnstilling bij de punctie is het misschien wel slim om rekening te houden met een minder prettige punctie dan eerder. Ze kunnen tussentijds blijkbaar niets geven en dan kan je door een hel gaan. Het is eigenlijk helemaal niet nodig pijn te hoeven lijden. Oke, dat is mijn ervaring. Dat is ook een reden voor mij om nu naar DD te gaan. Daar is de punctie onder gehele narcose. Heel veel succes deze ronde!!!
@Timon: Mn eisprong(en) kunnen ook pas bijvoorbeeld 2 of 3 dagen geleden zijn... er is geen bloed geprikt ofzo... en als ik pas bijvoorbeeld 3 DPO zit dan is er logischerwijs geen menstruatie nog of begrijp ik t verkeer? Daarnaast... rekening houden met een minder prettige punctie dan de 1e... ik heb er goed over na gedacht... de 1e punctie was hel... maar als ik voor extra pijnstilling kies heb ik grote kans op een ademhalingsstilstand.... als je dat het waard vind.... Ik niet in ieder geval dus dan neem ik de pijn voor lief... Pijn is tijdelijk... niet meer ademen... tja dat vind ik een beetje te eng om eerlijk te zijn. (ik heb een heftige allergie voor morfine preparaten, heb het na mijn 1e operatie gekregen ivm pijn, en vervolgens moest ik beademd worden omdat mijn ademhalingsspieren tijdelijk verland er door raakten) en om nu helemaal onder narcose te gaan... dat is niet aan mij besteed. Is ten eerste niet goed voor de kwaliteit van de eitjes, en ten 2e wil ik al die troep niet in mijn lichaam.. ik ben ik de afgelopen 18 maanden 5x onder narcose geweest, is niet bepaald bevordelijk voor je lichaam en geest kan ik je vertellen. De pregnyl is in mijn appotheek vanaf 20 maart weer leverbaar, ik kan hem ip de 23e ophalen daar. Voor mij voreg zat aangezien de 1e FM pas op 30 maart is Tjij ook heel veel suc6 voor de komende poging meis Ik hoop en duim voor je dat ze in DD een prachtig wonder voor jullie kunnen creeren. Ik duim voor je meis
Jeetje, als je het zo stelt is het duidelijk dat jij voor een ev pijnlijke punctie. Liever niet natuurlijk! Fijn dat jij ruim op tijd de pregnyl kan krijgen. Ik hoop dat jij dankzij het UMCU zwanger mag raken. Wij gaan zeker voor ons wonder dankzij DD.
flippo , heel veel sterkte met alles!!! super dat je de pregnyl op tijd kunt krijgen!!!! Duim voor je hoor!!
Ik dacht... laat ik maar weer eens wat schrijven. Vandaag precies een week alweer aan t spuiten en vandaag over 10 dagen begin ik met het bijspuiten van de puregon. Moet zeggen dat ik het wel weer een beetje spannend ga vinden. Vandaag nieuwe skates gekocht zodat ik mn oude hobby weer op kan pikken. Vandaag mn 2e vrije dag na een reeks van 6 dagen gewerkt te hebben. Afgelopen zondag met mn zus naar de film geweest, was super gezellig. Vandaag weer een vriendin die "oeps perongeluk" zwanger is geraakt... pfff... Nog 8 dagen en we zijn alweer 1000 dagen bezig voor ons wondertje (heb zon countdown app op mn foon) Vind t wel een beetje vervelend dat ik zon last heb van de decapeptyl, ben echt heel erg moe allemaal, maakt niet uit hoeveel ik slaap of wat ik doe, ik ben gewoon verschrikkelijk vermoeid op de een of andere manier. Naja laten we maar voor ogen houden dat we het voor het goede doel (hopelijk) doen toch? Nou verder heb ik eigenlijk weinig meer te melden...
kijk sportieveling hmmm fijn he die 'ongelukjes' hoe ze het dan zo mooi noemen.. pff niet leuk ! dacht al hoe weet jij nou dat je 1000 dagen bezig bent.. en die mmm-meds... indd voor een goed doel ! xx
Vervelend dat je zo'n last van de deca heb. Gaaf dat je je hobby weer gaat oppakken en de skates al heb gekocht.
En toen was ik alweer 8 dagen met de provera gestopt en zit ongeveer 16/17 DPO... Geen ongi te bekennen.... vreeeemd... Morgen ff een testje er tegen aan gooien en t ziekenhuis ff bellen hoe nu verder. Ik houd jullie op de hoogte!