Flippo's weg door de MMM

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Flippo123, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    owww ik hoop zo op een posi test voor je!
    ik hou je topicje in de gaten...

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Vanmorgen er inderdaad een testje tegen aan gegooid...
    Een test van het huismerk van de apotheek.
    Een ienimini streepje te licht voor een foto was het resultaat.
    Contact gehad met het ziekenhuis, en hier is afgesproken dat ik morgen om 11:40 voor een echo moet komen en om 10:30 bloed moet laten prikken om te zien waar ik nu ergens in mijn cyclus zit.
    Dus voor alsnog nog geen duidelijkheid.
    Ik ga er nog steeds van uit dat mn lichaam gewoon helemaal van slag is of iets dergelijk.
    Heb flinke hoofdpijn, warm, erg moe en af en toe wat misselijk.
    Niets geks als je dat in een zin zegt met het feit dat ik ook decapeptyl gebruik.
    Vanavond mag ik overigens geen decapeptyl spuiten en verder "beleid" volgt morgen

Dussss....
    Wordt vervolgd!

3. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    oh meid wat spannend.
    Ga morgen hard voor je duimen en hopen dat er een wonder gebeurt!!!!
    veel liefs Suzanne

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    succes morgen!
    x

5. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Lieverd wat ik ook al zei via de whatsapp. Ik duim voor je. Dat er toch echt een wonder is gebeurt. En dat je morgen heel mooi nieuws krijgt. Ik denk aan je

6. Flippo123

Zoals ik zelf al verwachte ben ik natuurlijk niet zwanger.
    Komt dus niet als een schok of iets dergelijks want ik wist het zelf al.
    Alle bloedwaarden zitten onder de 1 en dat past bij iemand die aan de decapeptyl zit dus helemaal mooi.
    Baarmoederslijmvlies is 1 a 2mm, erg dun dus. Ook helemaal mooi :) Slijmvlies is door mn eigen lichaam opgenomen vandaar dat ik niet menstrueer.
    Rechts zit nog steeds die ene cyste die er begin deze maand ook zat, ook niets bijzonders dus.
    Voor de rest ziet alles er helemaal mooi en rustig uit.
    Vanavond mag ik weer door gaan met de decapeptyl en deze poging gaat gewoon door gelukkig.
    Vrijdag ga ik puregon bijspuiten en de punctie staat nog steeds rond 2 a 3 april gepland.
    Ben helemaal gelukkig dat deze poging niet afgeblazen word omdat ik even moest stoppen met de decapeptyl.

Verder heb ik vandaag nog een telefoontje uit t ziekenhuis gehad omdat mijn man en ik nog de vraag hadden of er misschien 2 embryos of cryos terug geplaatst mogen worden maar volgens de verloskundig gyneacoloog mag dit pertinent niet omdat de risicos te groot zijn mbt of mijn baarmoeder dat aan kan en ivm dat ik dan een zwangerschap waarschijnlijk maar maximaal uit kan dragen tot ongeveer 26 weken.
    Goed om te weten dus voor ons, mar wel jammer opzich omdat mijn man en ik een 2ling wel erg leuk als kans hadden gevonden maar goed nu weten we gewoon dat dat er zoiezo niet in zit.

Verder gaat t prima, ben totaal niet teleurgesteld of iets dat ik niet zwanger ben, puur omdat ik er zelf al van uit ging. Zoiets weet je gewoon ben ik van overtuigd namelijk. En zeg nu zelf... wat is de kans dat ik spontaan zwanger raak :p Als de gyn al zegt dat de kans spontaan kleiner dan 1% is :p
    De test heeft me gewoon voor de gek gehouden... een kassiek indroogstreepje ;)
    30 april is de eerste FM weer.... dus dan horen jullie wel weer van me!

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    fijn dat je duidelijkheid hebt :) en indd gevoel zegt veel!

op maar 30 april! ... is het niet 30 maart?

xx

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jammer, maar prettig dat je dit al vermoedde. Meid, in deze ronde ga je ervoor! Ik neem aan 30 maart de echo.... :(;)

9. Flippo123

Ow haha idd 30 mrt :p typfoutje!

10. Flippo123

Zo vanmorgen voor FM-1 geweest van de 2e ICSI behandeling.
    Eigenlijk ging ik er zonder een voorgevoel heen... ja een misselijk opgeblazen gevoel haha maar meer dan dat ook niet.

Eerst het baarmoederslijmvlies: maarliefst 12mm dik en duidelijk 3 lagen! Wow... dat is voor t eerst dat het zo mooi te zien was :)

Toen de eierstokken... omdat ik weinig voelde in vergelijking tot de vorige keer wist ik niet goed wat te verwachten.
    Ovarium rechts: 16mm, 15mm, 15mm, 15mm, 15mm, 15mm, 15mm (en nog 10 kleintjes)

Ovarium links: 17mm, 16mm, 15mm, 15mm, 15mm, 15mm, 15mm, 15mm, 15mm (en nog 8 kleintjes)

De kleintjes zijn groot genoeg (12/13mm) om ook nog mee te doen in de running...
    Vandaag nog 1 dagje puregon en decapeptyl spuiten en dan waarschijnlijk morgen avond de pregnyl en dan maandag ochtend de punctie. Maar goed daar word ik morgen nog definitief over gebeld :)

Al met al dus meer dan genoeg follikels die groeien gelukkig... nu maar eens zien hoeveel bruikbare eicellen er in gaan zitten en dan hoeveel er bevruchten en hoeveel er mooi door delen!

11. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    dat ziet er mooi uit flippo.

vraagje: de kans dat je spontaan zwanger raakt is minder dan 1%, komt dit door de anti-stoffen bij je man in het zaad?

Hier heeft mijn man dat ook, maar is bij ons nooit iets gezegd over wel of geen kans op spontaan zwanger worden, vandaar dat ik nieuwsgierig was dat het bij jou wel verteld is.

Succes met de punctie en hopelijk een mooi aantal bevruchtingen voor je

12. Flippo123

@Zonnetje: Tja als er door de antistoffen maar 200.000 zaadjes over blijven word spontaan zwanger worden wel erg lastig :)
    Weet niet hoeveel % antistoffen je man heeft maar mijn man heeft 95% antistoffen.
    Daarnaast heb ik een afwijking aan mn baarmoeder en geen eigen cyclus.
    Thnx voor je suc6 wensen :)
    Ik hoop dat er voor jou ook snel een mooi wondertje aan komt :)

13. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Is nooit gezegd hoeveel procent anti-stoffen is aangetroffen. En bij de iui en punctie hebben ze zaad opgevangen in speciale vloeistof. Dan hebben antistoffen minder kans op samenplakken. Maar hadden in 2008 ongeveer 10procent beweegelijke zaadjes. Maar denk dat de kans bij ons op spontaan wonder ook erg klein is.
    Hier nu even geen mmm, dus ook minimale kansen nu.

14. Flippo123

Wij moesten idd ook bij de IUI's t zaad in een speciaal vloeistofje opvangen en dan bleef er krap 1 miljoen over als we mazzel hadden.
    Bij de 1e icsi poging moest mijn man 2x produceren en in totaal hadden we toen nog steeds ruim onder de miljoen zaadjes met een bewegelijkheid van 10%, vandaar de icsi.

Zoals velen zeggen (ik word er zelf ook een beetje moe van) je hebt er maar 1 nodig en de wonderen zijn de wereld nog niet uit :p
    Ik duim voor je meis... en dat wanneer jullie de MMM weer terug in gaan er een mooi wonder uit voort mag komen :)

15. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Je schijnt er wel meer dan 1 nodig te hebben om het schilletje te bewerken. Maar wonderen bestaan inderdaad. Bij de iui hadden we erg verschillend. Minste was 50000 en meeste was 3,8 miljoen. Bij ons zouden ze bij punctie kijken of het ivf of icsi zou worden. Was net na punctie helft ivf en helft icsi. Later bleek kwaliteit te slecht voor ivf en is het alleen icsi geworden. Maar ook bij icsi speciale vloeistof om op te vangen. Meestal zitten we rond de 2miljoen.

Maar succes in ieder geval en ik blijf hopen op wonderen tot ik verder ga. Alleen niet deze ronde. Eerste tekenen ongi al gezien.
    Ik ben nu druk bezig met een verbouwing, dus die eerst afmaken.

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Flippo, jij had vrijdag een mooie hoeveelheid. Heb je morgen de punctie? Heel veel succes!!!!!!

Weet je dat ze in het uMCU mij nooit de 3 lagen hebben laten zien. Flauw.:p

17. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    heel veel succes vandaag!! ga voor jullie duimen

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Heel veel succes vandaag met de punctie:)! Hoop dat het weer meevalt.

19. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    hoe is het vandaag gegaan?

20. Flippo123

Pff was een heftige punctie, heeft een uur geduurt en daarna nog een dik uur moeten wachten op de uitslag. 25 follikels aangeprikt, 19 bruikbare eicellen. Mag tot donderdag niets doen ivm grote kans op overstimmulatie. XXX

Deel Deze Pagina