ff kort updatje, punctie achter de rug... was erge dan de vorige keer wat ik me niet voor kon stellen. Ben ipv 1x links en 1x rechts door de vagina wand geprikt te zijn daarnaast ook nog eens 4x door de baarmoedermond heen geprikt ivm de positie van alle follikels. De punctie heeft al met al een uur geduurt en er zijn 25 follikels aangeprikt. De follikels zelf waren de wanden erg stug van waardoor ze soms wel 3 a 4x moest "prikken" om door de wand van de follikel heen te komen. Na de punctie nog ruim een uur moeten wachten op de uitslag... Een top score van 19 eicellen is het resultaat en dat maakt gelukkig een hoop goed. Zeker tot en met donderdag mag ik niets doen ivm grote kans op OHSS. Moet veel drinken en me iedere dag wegen en mn buik omtrek meten, bij afwijkingen moet ik het ziekenhuis direct bellen en mag ik geen verse tp krijgen. Dus ik hou me maar goed aan het voorschrift van de dokter om me rustig te houden en ga voor een mooie tp komende donderdag.
jeetje wat spannend meid, maar wat een boel eicellen. Hoop zo dat er nu eentje bij zit die jullie geluk gaat brengen veel liefs Suzanne
wat zwaar allemaal meid! hoe gaat het nu met je? oo die punctie was nog erger als de vorige keer? wat een boel eicellen idd! super! dat stemt idd positief! Ik ga heeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen! Gun het jullie zo! liefs!
flippo ik weet niet of je me nog kent van het zwanger worden topic maar ik lees nog af en toe met je mee... wat een super resultaat heb je! Ik hoop dat je over een week of 3 nog een veel mooier resultaat hebt...
12 emmy's!!! Vanmiddag om 14:00 een verse tp van 1 emmy, morgen een telefoontje of ze nog iets kunnen invriezen!
Een goed uur geleden hebben we een tp gehad van een zoals de laborante zei: een prachtige 8 cellige emmy die er prefect uit zag! Ik ben helemaal gelukkig er mee en nu maar hopen dat deze emmy wel bij ons wil blijven Verder... Van de 19 eicellen waren er 12 bevrucht geraakt... In totaal: 5 - 8cellige emmy's 3 - 7cellige emmy's 3 - 6cellige emmy's 1 - 5cellige emmy Een prachtig resultaat dus. Als ze vandaag ingevroren zouden worden zouden we 4 cryo's hebben, de 4 over gebleven 8 cellige emmy's maar aangezien het protocol veranderd is word daar morgen pas over besloten en worden wij morgen voor 12 uur gebeld of er cryo's zijn ontstaan Maar zoals het er nu uit ziet ziet het er erg positief uit voor ons De arts en embryoloog die er bij waren waren ook erg positief naar ons toe wat ook direct een goed gevoel gaf. Dus.... morgen een update! Maar voor alsnog zit er 1 prachtige perfecte emmy in mijn buik Ik ben helemaal gelukkig
joehoeeeeeeeeeeeee!!!! duim duim duim voor jullie!!! ik hoop het zo! en wat een prachtige resultaten idd!
flippo; je bent natuurlijk best bekend hier en je kent me niet haha, en ik zag toevallig dat je hier gereageerd had, ik dacht ff kijken haha.. goed nieuws, ik hoop dat die emmy mooi mag blijven zitten! wilde ik even zeggen haha
Flippo, jeetje... wat een opbrengst en veel emmies. Gaan ze alleen de 8 celligen invriezen? Laten ze de rest nu ook een dagje doordelen? Jouw punctie is een hel geweest. Had je extra verdoving? Doe rustig aan en blijf veel drinken. Natuurlijk goed voor je emmie zorgen!
@Timon: De punctie is idd een hel geweest en had alleen een paracetamol op voor pijnstilling en een dormicum om rustig te worden, dit is omdat ik niet tegen alle andere zooi kan en er best wel heftige complicaties optreden bij mij als ik het wel krijg. @All: Zojuist een telefoontje gehad vanuit het UMCU over of er cryo's zijn ontstaan. Er zijn er 4 ontstaan Helemaal blij mee! 3 van de 8 cellige emmy's zijn nog mooi door gegroeid en ingevroren 1 van de 6 cellige emmy's is mooi door gegroeid en onverwachts een mooie cryo geworden! Wel een fijn idee dat we nu gewoon meer kans hebben uit 1 poging Ben er helemaal gelukkig mee! Maar goed we gaan natuurlijk hopen en duimen dat de cryo's niet nodig zijn behalve voor een brusje...
Was ff nieuwsgierig Flippo toen ik je topic zag! Wat een geweldig nieuws! Ik duIm mee voor een plakbeebje. Broedse meis! Knuffel van RooDje
Vandaag precies 1 week na de punctje... Wat een vervelende afgelopen dagen hebben we gehad zeg. Afgelopen vrijdag zou ik weer voorzichtig aan beginnen met werken. Ik was nog geen klein uurtje op mijn werk voor ik uit het niet in eens ongelovelijke buikpijn kreeg. Heb contact opgenomen met het ziekenhuis en moest direct komen. Een collegaatje van me heeft me gebracht aangezien ik zelf echt niets meer kon. Zon pijn heb ik niet eerder gehad... een aanhoudende scherpe pijn met tussendoor hele felle steken. Aangekomen in het UMC stond er een verpleegkundige me op te wachten, deze bracht me (ik zat namelijk in een rolstoel) naar de uitrustkamer van de punctie. Hier is er bloed afgenomen en een kleine 5 minuutjes later kwam de gyn er aan. Zij nam me mee naar de onderzoekskamer om een inwendige echo te maken. Uitkleden was echt killing aangezien ik me amper kon bewegen van de pijn. Uiteindelijk toen ik op de bank lag voor de echo ging ze kijken... man man wat deed die echokop van binnen pijn ... Er waren erg vergrote eierstokken te zien, maar gelukkig geen vocht in mn buik omdat ze bang waren voor overstimmulatie ivm de hoeveelheid eitjes die er gevonden waren. Na de vaginale echo volgde er nog een echo van mn gehele buik waarop ook weer de eierstokken gezien werden maar verder ip geen bijzonderheden. Er werd nog even naar mijn longen geluisterd omdat ik nogal snel kort van adem was, maar ook geen vocht achter de longen. Na deze onderzoeken mocht ik weer terug naar de uitrustkamer en werd geinstaleerd in een stoel met een kruik op mn buik. Ongeveer 30 minuutjes later kwam de arts weer terug bij me met de bloeduitslagen. Er was duidelijk in mijn bloed te zien dat ik een infectie had, en dat in combinatie met die erg vergrote eierstokken wees er op dat mijn eierstokken ontstoken zijn. De reden dat ik dit hier nu pas neer zet is puur omdat ik de afgelopen dagen niet uit de voeten kon, heb puur op bed gelegen omdat bewegen gewoonweg te pijnlijk was. Afgelopen zondag nog gebeld door de gyn om te vragen hoe t was, en omdat de pijn langzaam aan af begon te nemen en ik na vrijdag geen koorts meer had gehad hoefde ik niet naar het ziekenhuis te komen. Momenteel zit ik nog aan de antibiotica en moet deze kuur voor 7 dagen slikken. Dinsdag moet ik weer voor controle naar het ziekenhuis, ff bloed prikken en een echo. Moet zeggen dat ik me nu weer enigszins mens voel, gelukkig maar... maar opstaan vanaf een stoel/bank/bed is nog steeds erg lastig en loop nog als een oud wijf door huis als ik een stukje loop. Maar de pijn is goed te doen nu. Nog gevraagd of dit allemaal kwaad kan voor de emmy die ik donderdag terug heb gekregen, maar volgens de gyn viel dat gelukkig mee aangezien de koorts niet lang heeft aangehouden. Wel baal ik als een stekker... Waarom nou echt helemaal niets eens helemaal probleemloos kan verlopen bij ons Naja eigenlijk moet ik ook niet zeuren ook en blij zijn dat het weer goed gaat... Maar het waren wel een stel beroerde afgelopen dagen
Jeetje Flippo, wat heb jij heftige dagen gehad!!!!! Ik ben blij dat het wat beter gaat en dat de gyn je in de gaten houdt. Meisje, doe rustig aan en goed blijven broeden!!!! Knuffel!
Kort maar krachtig... KUT ICSI-2 mocht ook niet zo zijn.. gisteren gaan bloeden, vanmorgen is het door gezet. Op naar de 1e cryo terugplaatsing... Maandag t ziekenhuis bellen.
Flippo , wat ontzettend erg.... heel veel sterkte meid! ik leef met je mee en wens jullie heel veel kracht toe. hele dikke knuffel van mij!