lieverd ik leef zo met je mee. je hebt zoveel moeten doorstaan deze ronde en nu dit. had zo gehoopt dat het nu jou beurt was. ik denk aan je en als er iets is weet je me te vinden. dikke knuf
Vandaag nog erg verdrietig na dat ik gisteren definitief ongesteld ben geworden. Ik verloor sinds zaterdag al bloed, maar dat was minder dan een echte ongi dus bleef ik nog wel hoop houden. Maar toen op zondag het echt in volle glorie los barste barste net zo hard de tranen ook los. Ik vind het voor mijn gevoel zo oneerlijk dat ik nadat ik zon nare punctie heb gehad (van een dik uur) en dan ook nog die eierstok ontsteking er over heen toch weer ongesteld werd. Het doet me gewoonweg echt pijn. Wel een schrale troost dat we nog 4 mooie cryo's hebben, dat is wel fijn in ieder geval. Voor donderdag 26 april staat er nu een telefonische afspraak gepland over hoe het nu verder gaat met de cryo terug plaatsing. Ik ben heel erg benieuwd aangezien ze dat normaal altijd in een natuurlijke cyclus doen, maar aangezien ik een natuurlijke cyclus heb wisselend van op zijn kortst 35 dagen en op zijn langst 70 dagen zit ik hier wel met wat vragen over. Gisteren nog met mijn lieve man er over gehad... Ben zo blij dat ik nu niet direct weer voor een punctie moet. Dat had ik ook echt niet gedaan aangezien de afgelopen punctie me mentaal echt beschadigd heeft. Ik heb iedere nacht nachtmerries over de meest gekke dingen, maar pijn in mijn buik op wat voor manier dan ook komt telkens er in naar voren, of het ziekenhuis. Daarnaast heb ik ook aan hem aan gegeven dat ik niet weet of ik nog een keer een punctie zou doen... en als ik het zou doen dat het echt nog een tijd gaat duren voor ik daar mentaal aan toe ben. Bedankt nog voor jullie lieve reacties, doen me wel goed... Ik weet dat ik hoop moet blijven houden... maar het is erg lastig op sommige momenten, vooral als je net echt ongi bent geworden. Maar goed de meesten zullen dat wel herkennen. Op naar de 1e cryo tp... al ben ik benieuwd wanneer dat gaat zijn...
flippo , weet niet zo goed wat ik moet zeggen. maar vind het vreselijk. ook om te lezen dat je zo veel (mentale) schade hebt na je punctie. wil jullie samen heel veel sterkte wensen en heel veel kracht toegewenst. Liefs Ella
Flippo, Wat ontzettend vervelend! Ik gun het je zo! Weet niet wat ik anders kan zeggen! Ik blijf voor je duimen! Knuffel van linnepinna
Na een aantal dagen goed gepraat met mijn man te hebben hebben wij besloten onze kinderwens voor onbepaalde tijd de vriezer in te schuiven samen met de 4 cryo's. Ik trek het psychisch niet meer om nu verder te gaan en heb besloten dat het nu eerst tijd is om goed voor mijzelf te zorgen en mn koppie weer even goed op een rijtje te krijgen. Ik ga hulp zoeken en daar naast leuke dingen doen. Ik ga me focussen op andere en voornamelijk leuke dingen om zo meer rust te krijgen. Het is een lastige keuze maar wel de beste keuze. Nog wel leuk nieuws, ons huis is bijna verkocht, voorlopig koop contract is opgemaakt! Daarnaast hebben we een bod gedaan op een huis wat we heel graag willen kopen... spannende tijden dus en genoeg leuks om me op te focussen. Daar naast wil ik gewoon een lange tijd weer gewoon even mijzelf te zijn, zonder operaties en medicatie en ziekenhuis bezoeken... en het lijtk mij dat dit zo moet gaan lukken. Bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden, jullie zijn schatten! Ik ga niet weg hier, omdat ik het heerlijk vind hier af en toe lekker te kunnen schrijven dus ik blijf ook gezellig met jullie mee lezen!
jeetje, ik kom ''toevallig'' op je topic en dan lees ik je bericht....moet even heel hard slikken want ik voel je verdriet tot in mijn botten......niets anders kan ik doen dan zeggen: think about you now....
@nana: Dank je voor je lieve berichtje meis Het is ergens wel een lastige beslissing die we genomen hebben... maar het voelt goed. Er is een echte last van mn schouders gevallen sinds de beslissing. Ik heb voor mijzelf bedacht dat we verder gaan als ik 20kg ben af gevallen... dan zit ik weer op mijn oude gewicht van voor de MMM en kan ik met een goed gevoel verder. Ik duim voor je trouwens (gezien je onderschrift) dat jullie inderdaad in mei mogen starten met jullie ICSI poging Heel veel suc6 en hopelijk snel een mooie posi test voor je!
Flippo, duidelijk een besluit waar jullie helemaal achter staan. Neem alle tijd en ruimte dat nodig is en je zult zien dat het jullie goed zal doen. Natuurlijk is het ook een moedig besluit. Al heb je genoeg dingen om je op te richten als ik lees dat jullie woning (bijna) is verkocht en jullie een bod op een andere hebben uitgebracht. Als het allemaal naar wens gaat heb je een aardige klus voor de boeg en dan is het helemaal niet erg om niet met de mmm bezig te zijn. Wees weer jezelf en geniet van de tijd samen. Wij hebben over 2 weken de intake in DD gehad. Ik ben erg benieuwd aan het worden. Na 3/4 jaar pauze weer beginnen.
Flippo, dikke knuffel voor jou! ik vind het een moedig en verstandig besluit om even rust te houden. Je moet aan jezelf denken en je lichaam. Zodra je er weer klaar voor bent (en dat kan sneller zijn dan dat je nu denkt) ga je er voor en dan ga je zwanger worden, daar ben ik van overtuigd. En ook wat betreft nog een punctie ondergaan. Bij mij is het meegevallen maar toch wil ik niet nog een keer een punctie laten doen. Het is niet niks met al die hormonen en dat geprik in je bm wat er eigenlijk niet hoort. We gaan er ook gewoon van uit nu, dat we dat niet nodig hebben; nog weer een punctie!
Even een kleine update.... Hier gaat alles prima, geen ziekenhuis doet me goed. Zo goed dat het me op bepaalde vlakken erg aan het denken zet. maar goed dat is meer prive Thnx voor de lieve woorden in ieder geval!!
Fijn om te lezen dat geen zh je goed doet. Volg je gevoel en geniet van de mooie dingen op je pad. Is jullie woning inmiddels verkocht en heb je dat andere huis?
@Timon: Zie dat je 2 mooie emmys in je buik hebt ondertussen! Ik ga onwijs hard voor je duimen meis!!! @Tori: Komende maand je cryo tp... ik duim en hoop dat deze mooi gaat blijven plakken meis! @All: Ons huis is definitief verkocht en we hebben het huis wat we zo graag wilden kunnen kopen gelukkig 18 juni krijgen we de sleutels! Verder, ben eergisteren ongi geworden, ronde 36 is aangebroken.
Even een kleine update weer Ben ondertussen weer een klein weekje aan het spuiten. Konden het niet helpen maar het begon toch weer erg te kriebelen. We zijn dus gestart met onze 1e cryo tp. Begonnen met decapeptyl en provera, Als ik 7 dagen provera heb gebruikt moet ik starten met progynova. 2 juli is de echo om te zien of mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg is en word de tp gepland. Spannende tijden dus weer! A.s. maandag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis trouwens