nope zeker niet leuk... Maar goed officiele testdatum vanuit t UMC is komende maandag pas... heb dus te vroeg getest.
Ik kon me niet inhouden nogmaals te testen.... En toen..... Stond daar gewoon een 2e streep! Omdat ik dacht het me in te beelden heb ik er een foto van gemaakt en op het forum gezet van de vage testjes e.d. en de rest ziet hem ook gewoon! Zooooo weird!
Wow Flippo, Ik volg af en toe je topic en hoop zo met je mee dat het raak is, en ja hoor ik zie 'm ook ! Ik duim voor je dat de streep lekker donker wordt en dat dit dan eindelijk het begin is van jullie wonder!
Thnx Pien Ik ga morgen of zondag weer een testje wagen en maandag de officiele test zeg maar... Vind t wel super onwerkelijk! Hopelijk is t voor jou ook snel raak meis! Zie dat jullie ook alweer een tijd wachten!
Kan me voorstellen Flippo dat het onwerkelijk is! Op een gegeven moment denk je dat het onmogelijk is, maar dan is de verrassing des te groter! Dankje, wij zijn ook idd al bijna 3 jaar bezig al met al... ik sluit me graag bij je aan over een weekje . Succes, ik duim nog ff voor je door!
wow echt waar... een tweede streep! wat een super mega fantastisch nieuws. Ik ben niet van het voorzichtig feliciteren. Ik feliciteer je gewoon nu al. Want ik geloof dat positieve gedachtes alles veel leuker maken en doemdenken (het kan nog mis gaan, zal de test vals zijn etc...) alleen maar negatief kan zijn. Heel fijn dat je je eigen weg hebt gevolgd door even een pauze te nemen en nu tijdens de verbouwing van je huis dit traject te volgen... Als je huis straks af is kan je gelijk doorgaan met een babykamer inrichten!
ik zie trouwens dat het 11 dagen na terugplaatsing is? Dan kan een tweede streep echt heel goed hoor... Ik had ooit zo een onderzoek gelezen waarin ze bijhielden bij zwangere mensen hoeveel procent er op elke dag positief testte. Ik geloof dat 20% bij 10 dpo positief testte maar een heel stuk meer (50% ofzo) bij 11 dpo. Dus ik heb goede hoop.
Momenteel aan het werk in mn nachtdienst.... De 19e schreef ik dat ik een omo witte test had... Nou vrijdag had ik een licht posi test! Zaterdag idemdito... Toen ik vanavond (zondag avond) teste met avondurine en veel gedronken had... stond daar in eens een echt duidelijke streep! Morgen is mn officiele testdatum (maandag de 23e) dus als ik smiddags wakker word zal ik testen (dat is immers mijn "nachtrust" haha Ben zooo bang dat in eens t streepje weg gaat zijn ofzo! Maar goed maandag middag post ik wel een foto van de test... of ie nu posi of nega is! Spannend!!!! Truste iedereen nog ff... ik moet nog 1 uur werken en dan kan ik lekker richting mn bedje (is nu 6:50)
Joehoee, er is een miniflippo aan het groeien! Oooh, echt super! Kom vanavond naar je overduidelijke test kijken Welterusten voor zo!
De kv test van vanmorgen was weer licht posi... net zo donker als gisteravond. Had echter net 2 uur daarvoor nog geplast en goed gedronken aangezien ik dacht nog wel wat langer te slapen dan tot 11:00. Een uurtje later een CB digitaal gedaan en die gaf negatief aan. Vreemd vreemd vreemd... 14:30 t ziekenhuis gebeld. Nadat zij overlegd hadden belde ze mij om 16:00 weer terug met de mededeling dat een streep een streep is en ik er gewoon van uit moet gaan dat ik zwanger ben. Ze willen geen bloed prikken (vreemd en balen) en ga nu door met de utro en progynova. 20 augustus om 10:30 is de eerste echo gepland. Om eerlijk te zijn weet ik niet zo goed wat ik nu moet voelen.. Dit was de test overigens... onwijs licht op de foto maar in t echie echt duidelijk een mooie roze streep. De komende dagen eerst maar eens zien hoe t verder gaat en tegen t weekend ofzo test ik weer een keertje... http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/mmm-clubs/262002d1343023666-ivf-2012-zzzz.jpg
Flippo, Van harte gefeliciteerd! Sinds je bij Club 2012 had aangemeld volg ik je. Je hebt een lange zware weg achter de rug. Ik ben erg blij voor jullie dat het nu gelukt is! Geniet ervan! Liefs, N
Hij is nog licht, maar hij staat er wel die tweede streep . Maar kan me wel voorstellen dat je nog voorzichtig bent. Je hebt hier ook al zo lang op moeten wachten. Jammer dat ze niet een bloedtest willen doen, had je misschien wat meer duidelijkheid kunnen verschaffen... Maar tot die tijd er maar mooi van uitgaan dat het goed zit hoor. Over een paar daagjes nog maar eens een testje wagen, dan zal het vast donkerder zijn! Van mij alvast een gefeliciteerd!!